quote:
* steekt hand opquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:56 schreef Whiteguy het volgende:
Wie gaan er hier nog meer niet naar de stembus ?
Ik ga over 5 minuten wel. Hier in Barneveld moet je wel gaan stemmen als je niet wil dat de CU en de SGP het helemaal voor het zeggen krijgen en alles op zondag dicht moet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:56 schreef Whiteguy het volgende:
Wie gaan er hier nog meer niet naar de stembus ?
* Etcetera haalt mind out of the gutterquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra met gasmasker op aan de lijn krijgen lijkt me geen pretje, zeker niet als 'ie dan gaat ademen met de hoorn voor de filterbus...
A la Darth Vader? "Etcie, i'm your father"quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra met gasmasker op aan de lijn krijgen lijkt me geen pretje, zeker niet als 'ie dan gaat ademen met de hoorn voor de filterbus...
Ik denk dat hij heeft mogen (of gaat mogen) stemmen toen zijn gemeente ging fuseren met andere gemeentenquote:
En vandaag op geenstijl:quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten wel. Hier in Barneveld moet je wel gaan stemmen als je niet wil dat de CU en de SGP het helemaal voor het zeggen krijgen en alles op zondag dicht moet.
http://www.geenstijl.nl/m(...)eginnen_eigen_k.htmlquote:Creationisten beginnen eigen Kijk
En ja hoor, het crrreationistisch deel der natie laat weer eens van zich horen. Dit keer komen de jezusfreaks in het geweer tegen de 'populair wetenschappelijke' magazines als Kijk en Quest. U weet wel, die afschuwelijke blaadjes die van alles onderzoeken, uitproberen en schrijven over de laatste ontwikkelingen op het gebied van de wetenschap en techniek. Een doorn in het oog van iedere gristen, die zoals bekend nooit vragen stelt maar gewoon eindeloos herhaalt wat er geschreven staat. Aangezien het verbieden van bladen sinds 1800 wat lastig ligt, is besloten dan maar de tegenaanval in te zetten met een eigen blad. Geheel volgens de gristelijke levenshouding is het ding WEET.Magazine gedoopt, omdat gristenen nu eenmaal alles weten. En wat lezen we zoal in de WEET? Nou, een uitgebreid artikel van evolutie-ontkenner Peter Borger bijvoorbeeld, waarin hij 'Darwin's broodje aap' keihard ontkracht. Of wat te denken van het artikel waarin men (in navolging van de Amerikaanse totaalmalloot Ray Comfort) een pleidooi houdt voor intelligent design aan de hand van een fucking bananenschil? Kunnen deze gasten niet aangeklaagd worden voor het bruut verkrachten van het begrip 'wetenschap' ofzo? Zal wel niet. Daarom: gratis proefnummers bestellen kan hierrr. Mede mogelijk gemaakt door Foetus-spammer Bert Dorenbos. Overtuig uzelf!
Aha!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem: gemeentelijke herindeling hier per 1 januari, dus wij mogen volgend jaar naar de stembus
Nou wordt het engquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
A la Darth Vader? "Etcie, i'm your father"
Wat mij tegen de borst stuit is dat het "WEET" heetquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En vandaag op geenstijl:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)eginnen_eigen_k.html
voor klikbare links
wat een mafkezen
Proefnummertje aangevraagdquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En vandaag op geenstijl:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)eginnen_eigen_k.html
voor klikbare links
wat een mafkezen
Je snapt wel dat je nu blaadjes als De Wachttoren in de bus krijgt en je op de bellijst staat he?quote:
Goedemoergen PSquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap het punt van niet gaan stemmen eigenlijk niet. Mijn mama heeft voor mij gestemd, met mijn instrcuties...
En TM, ik weet welke jij bent op die foto![]()
Verder; dat kind aan wie ik zo'n pokkehekel heb, over wie ik zestien dislikes had gepost? Nou drie keer raden door wie ik vanochtend wakker werd. Was het een keer niet dat kutkonijn, was zij het. Bonk bonk bonk op de deur, dus ik zeg ja. (Ik droomde geloof ik over mensen met het downsyndroom en geloofde min of meer dat er mensen langs ouden komen met downpatienten om vriendjes te maken) Loopt zíj binnen, kijkt of mijn rm er is en loopt weer weg. Nee je weet dat ze bij haar vriendjeis gaan slapen, wtf bitch. Dus ik vraag hierbij toestemming om straks tegen haar te gaan bitchen.
Soms is het handig te zien wat er zoal in die hoek langskomt. Een professor heeft me een keer de Bible Belt-versie van Biologie voor jou laten zien, met aangepaste hoofdstukken over evolutie (en creationisme) en voortplanting. Best interessant om eens te zien wat er in die hoek allemaal langskomt. Veel dingen waarvan een hoop mensen denken dat die alleen in de meest conservatieve delen van Amerika langskomen, in ieder geval.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je nu blaadjes als De Wachttoren in de bus krijgt en je op de bellijst staat he?
Veel punten op de partijprogramma's hier zijn dingen die landelijk al geregeld zijn. Dan heeft het niet zoveel zin om daar op te stemmen want die kun je op gemeentelijk niveau helemaal niet veranderen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap het punt van niet gaan stemmen eigenlijk niet. Mijn mama heeft voor mij gestemd, met mijn instrcuties...
Wat een irritant wijfquote:En TM, ik weet welke jij bent op die foto![]()
Verder; dat kind aan wie ik zo'n pokkehekel heb, over wie ik zestien dislikes had gepost? Nou drie keer raden door wie ik vanochtend wakker werd. Was het een keer niet dat kutkonijn, was zij het. Bonk bonk bonk op de deur, dus ik zeg ja. (Ik droomde geloof ik over mensen met het downsyndroom en geloofde min of meer dat er mensen langs ouden komen met downpatienten om vriendjes te maken) Loopt zíj binnen, kijkt of mijn rm er is en loopt weer weg. Nee je weet dat ze bij haar vriendjeis gaan slapen, wtf bitch. Dus ik vraag hierbij toestemming om straks tegen haar te gaan bitchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |