Zo wel:quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, die zag ik laatst ergens terug op een foto. Eng...
O ja, Europese verkiezingen hebben we ook nog gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://amstelveen.blog.nl(...)lveen-grote-winnaars
Zak er over en er niet meer op letten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Kent iemand deze schaamtevolle dagen nog? Tatjana met kort haar?
[ afbeelding ]
Dan staat dat korte kapsel Brigitte Nielsen toch beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Kent iemand deze schaamtevolle dagen nog? Tatjana met kort haar?
[ afbeelding ]
Dat zoent zo lastigquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zak er over en er niet meer op letten...
Ja die gemeente met 10 stemgerechtigden idd. Waarvan er al 5 op dat Stembureau zitten.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de eerste uitslagen al bekend?
Schubbekutteveen is toch altijd als eerste of zo?
Waar staat die partij voor?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
VLC doet moeilijk, geluid houdt er steeds mee op
Ik zou in elk geval niet op de VVD stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug van boodschappen doen en stemmen. Heb een leuk moreel dilemma voor jullie.
Voor mij stond een jongeman, die als gemachtigde optrad voor een Amstelvener. Echter, je mag blijkbaar alleen als gemachtigde optreden als je zelf ook daar stemt, en deze jongeman kwam uit Almere. Dus mocht hij niet stemmen voor die persoon. Of ik dat wellicht kon doen, dus een soort proxy-gemachtigde-gemachtigde (of zo)![]()
Natuurlijk doe ik dat, waarom niet?
Nou, toen werd mij gevraagd om op de PvdA te stemmen. Terwijl ik op de VVD ging stemmen. En dat is het dilemma: wat stem je dan met dat tweede biljet? VVD of PvdA?
Heb netjes 1x op elk gestemd, vond het moreel de juiste keus. Maar wat zouden jullie doen?
Maar wel CDA?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval niet op de VVD stemmen.
Als ik al voor diegene zou stemmen, dan toch zeker wat hij/ zij zou willen.
Geef dat biljet dan gewoon terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval de tweede keer blanco hebben gestemd.
Kijk, als Sven mij vraagt voor hem te stemmen en hij wil graag op het CDA stemmen of de VVD, nou dan doe ik dat wel.quote:
Of doe een kopvod op...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef Soempie het volgende:
Zelf zal ik nooit CDA stemmen trouwens.
En als Sven graag wil dat ik voor hem op de PVV stem, dan ga ik bij hem weg denk ik.
Daarom gebruik ik nog steeds good old Winamp...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
oef, da's vloeken in de kerk hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik nog steeds good old Winamp...
Wat is er mis met Winamp?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oef, da's vloeken in de kerk hoorgeen winamp op mijn pc in elk geval
ik denk trouwens dat het aan een usbkabel en/of mic-kabel lag die nog ingeplugd zaten, heb die eruit getrokken en had nergens last meer van
Niks! Prima player!quote:
quote:
Ik vind het lomp, te groot, te zwaar, de library werkt kut, tags werken kut. Nee hoor, doe mij maar foobarquote:
Daar denkt Etcie toch anders over en ik ben benieuwd waarom.quote:
Ik heb nog de oude geloof ik... met een Leon en Mathilda Skin.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het lomp, te groot, te zwaar, de library werkt kut, tags werken kut. Nee hoor, doe mij maar foobar
Misschien omdat ik een man ben dat ik een kut-tool wel prima vind...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het lomp, te groot, te zwaar, de library werkt kut, tags werken kut. Nee hoor, doe mij maar foobar
't is een beetje net als met nero, vroeger was het ECHT goed.quote:
Al die extra shit moet je ook gewoon blocken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
't is een beetje net als met nero, vroeger was het ECHT goed.
Tegenwoordig gaat het steeds meer op realplayer lijken. Je krijgt er steeds meer onzin bij.
Nee, ze moeten het er gewoon niet in stoppen, en als extra download aanbieden. Als ik het wil download ik het wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die extra shit moet je ook gewoon blocken...
Nooit problemen gehad met VLC.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat is inderdaad een zorgelijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
't is een beetje net als met nero, vroeger was het ECHT goed.
Tegenwoordig gaat het steeds meer op realplayer lijken. Je krijgt er steeds meer onzin bij.
He Andy, alles wel?quote:
Ja hoor en met jou?quote:
Ik ben er uit wat jou betreft:quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een zorgelijke ontwikkeling.
Ik ben ook blij dat ik op mijn laptop geen Adobe Reader kan installeren, wat een bloatware is dat programma geworden...
Jij hebt ook geen i-pod??quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten het er gewoon niet in stoppen, en als extra download aanbieden. Als ik het wil download ik het wel.
Itunes weiger ik zelfs ook maar te proberen, maar dat is dan ook van het a-merk.
Ik in ieder geval niet, iRiver rulez.quote:
Goed. De verkiezingen op tv, De SC op het scherm, sigaartje en a wee dram. Kan haast niet beter.quote:
Je had gerust Dr. Jeckyll kunnen posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er uit wat jou betreft:
[ afbeelding ]
Professor Zuurbekje...
Sigaartje.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed. De verkiezingen op tv, De SC op het scherm, sigaartje en a wee dram. Kan haast niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |