Zo'n boek heb ik les uit gehad. De docent vertelde er wel bij dat er naar evolutie gevraagd zou kunnen worden in het eindexamen en dat we maar moesten zien hoe we aan die stof moesten komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Soms is het handig te zien wat er zoal in die hoek langskomt. Een professor heeft me een keer de Bible Belt-versie van Biologie voor jou laten zien, met aangepaste hoofdstukken over evolutie (en creationisme) en voortplanting. Best interessant om eens te zien wat er in die hoek allemaal langskomt. Veel dingen waarvan een hoop mensen denken dat die alleen in de meest conservatieve delen van Amerika langskomen, in ieder geval.
Eet ze!quote:
Winnen hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag mijn startnummer en D-TAG voor de City Pier City-run gekregen.
Nike add: You don't win silver, you lose goldquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog aan die uitspraak te denken. Iemand maakte namelijk zo'n opmerking bij de Olympische Spelen.
En ik vind het zulke dikke bullshit, zeker op dat niveau
Je bent je 4 jaar lang, dag in, dag uit, helemaal uit de naad aan het werken om de kroon op je werk te zetten. Je behoort bij the best of the best. Dan gaat het je toch om winnen
En dat is dan de afgelopen 4 jaar maar die jaren daarvoor tellen ook nog mee.
quote:Obviously I wasn't the fastest skater. I don't think I'll take the medal as the minute and half of the race I actually won. I'll take it as the last decade of the hard slog I put in.
Als we 'nee' zeggen, dan doe je het niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ik vraag hierbij toestemming om straks tegen haar te gaan bitchen.
Bij mij niet echt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik verbaasde me er vooral over dat m'n id-kaart echt grondig bestudeerd werd
Ja, hier ook al, viel me op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik verbaasde me er vooral over dat m'n id-kaart echt grondig bestudeerd werd
Je hebt nog andere, meer opvallende, kenmerken waardoor ze je toch wel herkende?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij niet echt.
Ze keken niet eens gek op, terwijl ik op m'n id-kaart sta met pittig kort kapsel en bril.![]()
Er werd alleen gekeken naar m'n naam en geboortedatum geloof ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt nog andere, meer opvallende, kenmerken waardoor ze je toch wel herkende?
Zo dus?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij niet echt.
Ze keken niet eens gek op, terwijl ik op m'n id-kaart sta met pittig kort kapsel en bril.![]()
Geen deelraad hier, maar het was inderdaad echt checken of de gegevens met de stempas overeen kwamen en of m'n ID nog geldig was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hier ook al, viel me op.
Vroegah zaten ze met ellenlange lijsten met namen voor hun neus, werd door persoon A hardop je naam opgelezen, checkte persoon B die lijst en riep vervolgens 'Akkoord' en gaf persoon 3 je het stembiljet.
Nu niks geen lijsten, wel een halve minuut staren naar je legitimatie en vervolgens kreeg je 2 lijsten.
Eén voor de gemeenteraad en één voor de deelraad.
Dat laatste is helemaal een farce, heb nog nooit iets gemerkt van de deelraad, behalve een hoop post voor inspraakavonden en speelpleinen voor de kids. Dans le pruleback daarmee....
Voor de deelraad daarom maar op 'Tulpen Voor Amsterdam' gestemd. Geen idee war ze voor of tegen zijn, maar alleen vanwege de naam stem ik op ze...
AAAAAAAAAHHH Haal het weg! WEG!quote:
Nou zeg niet zo raar doen over Soempie.....quote:
Dat is waar. Ik ben hem nog niet bij het CWI tegen gekomen gelukkig....quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie 1001x liever Soemp met kortpittigkapsel dan Balkenende
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me bezielde. De laatste keer met pittig kort kapsel was toen ik een jaar of 3 was en m'n moeder me bij de kapper even alleen liet om naar de groenteboer te gaan ofzo.Iedereen in de buurt dacht daarna dat ik een jongetje was.
Mijn zusje heeft ook een pittg kort kapsel gehad nadat ik een keer voor kapper wilde spelen.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me bezielde. De laatste keer met pittig kort kapsel was toen ik een jaar of 3 was en m'n moeder me bij de kapper even alleen liet om naar de groenteboer te gaan ofzo.Iedereen in de buurt dacht daarna dat ik een jongetje was.
* Ofyles2 voor een uitreisverbod voor de gehele CDA-kliek in de Tweede Kamer is...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Svenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef Soempie het volgende:
Ik zoek net die foto op (denk dat ik toch iets van 4 was ofzo). Zegt Sven opeens: 'hey, daar was je net een jongetje'.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef Soempie het volgende:
Ik zoek net die foto op (denk dat ik toch iets van 4 was ofzo). Zegt Sven opeens: 'hey, daar was je net een jongetje'.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik was een jaar of 12/13 toen m'n moeder me wist om te praten naar kort haar 'want dat stond me zo leuk'.
Ik vond van niet. Nooit meer kort gehad
Moeders en broertjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook een pittg kort kapsel gehad nadat ik een keer voor kapper wilde spelen.....
Je had vorig jaar gerust een nieuwe ID-kaart kunnen aanvragen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij niet echt.
In juni verloopt m'n id-kaart.
Moraal van het verhaal: Nooit altijd je ouders blind vertrouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik was een jaar of 12/13 toen m'n moeder me wist om te praten naar kort haar 'want dat stond me zo leuk'.
Het is een wonder dat mijn zus nog steeds van me houdt idd.....quote:
Ik zou niet gestemd hebben met dat andere biljet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug van boodschappen doen en stemmen. Heb een leuk moreel dilemma voor jullie.
Voor mij stond een jongeman, die als gemachtigde optrad voor een Amstelvener. Echter, je mag blijkbaar alleen als gemachtigde optreden als je zelf ook daar stemt, en deze jongeman kwam uit Almere. Dus mocht hij niet stemmen voor die persoon. Of ik dat wellicht kon doen, dus een soort proxy-gemachtigde-gemachtigde (of zo)![]()
Natuurlijk doe ik dat, waarom niet?
Nou, toen werd mij gevraagd om op de PvdA te stemmen. Terwijl ik op de VVD ging stemmen. En dat is het dilemma: wat stem je dan met dat tweede biljet? VVD of PvdA?
Heb netjes 1x op elk gestemd, vond het moreel de juiste keus. Maar wat zouden jullie doen?
Ik zou ook aan het verzoek gehoor hebben gegeven. Misschien ben ik ook wel te eerlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
Zo, terug van boodschappen doen en stemmen. Heb een leuk moreel dilemma voor jullie.
Voor mij stond een jongeman, die als gemachtigde optrad voor een Amstelvener. Echter, je mag blijkbaar alleen als gemachtigde optreden als je zelf ook daar stemt, en deze jongeman kwam uit Almere. Dus mocht hij niet stemmen voor die persoon. Of ik dat wellicht kon doen, dus een soort proxy-gemachtigde-gemachtigde (of zo)![]()
Nou, toen werd mij gevraagd om op de PvdA te stemmen. Terwijl ik op de VVD ging stemmen. En dat is het dilemma: wat stem je dan met dat tweede biljet? VVD of PvdA?
Heb netjes 1x op elk gestemd, vond het moreel de juiste keus. Maar wat zouden jullie doen?
Tja, kort haar kan leuk zijn bij meisjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Mijn goede vriendin Jill had lang blond krullend haar maar nu heeft ze een Brigitte Nielsen coupe. Staat haar wel heel leuk moet ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, kort haar kan leuk zijn bij meisjes.
Maar dat is het -meestal- niet.
een van de meest schrijnende voorbeelden.. mandy moore
voor
na
klik
halflang.. houden we iedereen tevreden mee denk ik.
Ik zou in dat geval de tweede keer blanco hebben gestemd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 voor een uitreisverbod voor de gehele CDA-kliek in de Tweede Kamer is...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had vorig jaar gerust een nieuwe ID-kaart kunnen aanvragen.
Nu vraagt de overheid vingerafdrukken waarvan ik nog niet weet waar ze opgeslagen worden. Overheid en ICT gaan namelijk nooit samen.
Waarom moet ik na bovenstaande posts ineens aan de film Stripes denken en dan aan het personage uit de volgende scene?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Nooit altijd je ouders blind vertrouwen.
* Ofyles2 het voorgaande advies nu ook volgt...
Datgene wat de persoon gevraagd heeft....quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
.......
Had ik dat ook gewoon gedaan. Het is die persoons mening en die respecteer ik.quote:
Die stonden daar vorig jaar nog hoog in de peilingquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en als hij nou PVV gewild had?
Wat kan jou het haar van Brigitte Nielsen schelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn goede vriendin Jill had lang blond krullend haar maar nu heeft ze een Brigitte Nielsen coupe. Staat haar wel heel leuk moet ik zeggen.
In Amstelveen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die stonden daar vorig jaar nog hoog in de peiling
Ik had vroeger 1 poster van Brigitte Nielsen aan de muurquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kan jou het haar van Brigitte Nielsen schelen.
Belangrijker is, heeft ze ook het lichaam van Brigitte Nielsen in haar hoogtijdagen?
[ afbeelding ]
Nu is ze inderdaad niet echt jofel meer om te zien maar in haar Red Sonja tijd was ze wel leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, die zag ik laatst ergens terug op een foto. Eng...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |