De sigaretten zitten op dit moment alleen nog in de oorlogsrantsoenen. Alleen worden die op dit moment nooit uitgegeven. De troepen in A. leven op de gevechtsrantsoenen (zonder peuken dus). Zonde, want peuken zijn goed ruil/slijm producten richting de lokale bevolking.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al een jaar lang uit dienst.
Mocht een jaar na het afzwaaien op 5 december (!!!!!) opdraven in Ossendrecht.
Eerste week alleen maar in de kantine gezeten (eerste week was bedoeld om de medische kennis te checken, maar dat was binnen een uurtje bekeken) en de 2e week alleen maar in het veld gezeten + schieten in de Harskamp.
Wel wat leuke overvallen mogen meemaken die week.
Geef een soldaat een week geen sigaretten en hij gaat door het lint...
Vraag maar aan Etcie hoe het zat met de werving tijdens de Lan(s).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben geen ICT funties, maar ze waren toch op zoek naar nerds?
Dat ik net even meer dan paranormaal begaafd ben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dan zou ik een nieuwe avatar nemenwat betekent het?
Lijkt wel of je maximaal ruimte in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik net even meer dan paranormaal begaafd ben...
Wij zouden de KaDi langs krijgen tijdens de veldtocht, maar die kwamen dus niet opdraven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De sigaretten zitten op dit moment alleen nog in de oorlogsrantsoenen. Alleen worden die op dit moment nooit uitgegeven. De troepen in A. leven op de gevechtsrantsoenen (zonder peuken dus). Zonde, want peuken zijn goed ruil/slijm producten richting de lokale bevolking.
Me neither...quote:Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik peuken in een rantsoen verstrekt kreeg. (ja, éénmaal. toen kreeg ik een papiertje uitgereikt waarop stond dat ik peuken had ontvangen.)
Doodzonde. Heb onlangs op een antiekmarkt een pakje Ierse sigaretten uit 1953 gekocht.quote:Elk jaar worden dus duizenden pakjes peuken vernietigd als de rantsoenen die over datum zijn vernietigd worden.
Dat is part of the mission, natuurlijk....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt wel of je maximaal ruimte in je hoofd hebt.
Ik heb, redelijk up to date, plannen mogen inzien mbt voorzieningen in oorlogstijd. Die zijn niet anders dan de plannen uit de jaren 80. Er staat nog steeds in dat een colonne met hoeren de troepen zou volgen voor het vermaak tijdens gevechtspauzes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zouden de KaDi langs krijgen tijdens de veldtocht, maar die kwamen dus niet opdraven.
Niemand wist dat we op bivak gingen dus niemand had extra sigaretten van huis meegenomen.
Alleen een luit had nog peuken. Die is dus geript...
En bij een overval op een bewaakte brug werden de 'vijanden' geboeid en van hun sigaretten af geholpen.
Was een verse lichting + dpl. kader, die hadden geen idee wat ze overkwam...
Leeftijd: >28quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/78/Mensen-met-ervaring.html
Mischien moeten daarom de Wallen hier gesloten worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
Er staat nog steeds in dat een colonne met hoeren de troepen zou volgen voor het vermaak tijdens gevechtspauzes.![]()
Zoveel weet ik er niet van hoor, zit niet in de organisatie ervanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Etcie hoe het zat met de werving tijdens de Lan(s).
Bijnaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Je zou bijna een lans gaan breken voor defensie...![]()
http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/4814/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe de eerste van mijn vriendinnen hier is zwanger... bingo!
Dat lijstje klopt ook helemaal niet. Engeland ligt FLINK hoger dan Nederland en die staat niet eens op de lijstquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.nationmaster.c(...)pregnancy-per-capita
Ik had de US vrij hoog in dit lijstje verwacht.. maar.. WTF
Oftewel: 41.900 per miljoen.quote:The Office for National Statistics data showed there were 41.9 conceptions per 1,000 15 to 17 year olds in 2007
wiki heeft cijfers van andere landen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ook helemaal niet. Engeland ligt FLINK hoger dan Nederland en die staat niet eens op de lijst
Als dat VS-getal klopt, dan ligt dat denk ik VOORAL bij minderheden en in het zuiden.
Nederland heeft daar een eigen kopjequote:Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wiki heeft cijfers van andere landen...
http://en.wikipedia.org/w(...)of_teenage_pregnancy
Alleen al het feit dat men dat daar blijkbaar niet verwacht... fail in het kwadraatquote:Religion’s Link to Teen Pregnancy
By LISA BELKIN
A report this week in the journal Reproductive Health describes what researchers call “a strong association” between the teenage birth rate of a particular state and its “level of religiosity.”
The correlation is not what you might expect. The more religious the state, the higher the rates of teen pregnancy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |