Ah Greys die kledingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Het zat er al jong in, het wapperen.
Toen nog niet met vlagje.
[ afbeelding ]
Zo jong en toch al slettebakken he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah Greys die kledingCute!
En waren het toen al lange beentjes of lijkt dat door de kleding zo op de foto?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is me al een keer gelukt alleen was dat zo'n beetje diep in de nacht en zie ik eruit of ik wat ontberingen heb overleefd
Oh god dat soort mensenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Vrijdag is m'n man jarig en hebben we het huis vol met visite (van die tantes die onder de rand van je wcbril controleren enzo), dus ik moet echt ff aan de slag
Lief, maar je had even moeten wachten tot je de foto's hebt gezien die ik net gemaakt hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dat zusje zal blij met je zijn![]()
Zeg zat me te bedenken dat wanneer jij dat SATC jurekkie aantrekt we wel allemaal kunnen inpakken daar.
Bye bye jullie tweequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
AFK, maar ik zwaai toch nog ff...want zo ben ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
Oh joyik ben zo gek geweest morgen 8 uur een afspraak te maken bij de garage
Mja een foto is nu eenmaal een moment opname, ik heb meestal onderkinnenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief, maar je had even moeten wachten tot je de foto's hebt gezien die ik net gemaakt heb
Werkelijk, ik heb nog nooit zo gruwelijk op een foto gestaan. En ik ga het gewoon durven.
Moment nog, even moed verzamelen
Ik heb een heksenkop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja een foto is nu eenmaal een moment opname, ik heb meestal onderkinnen(net foto's teruggekeken heeft)
Nooit je eigen foto's gaan zitten beoordelen, dan zie je alles.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja een foto is nu eenmaal een moment opname, ik heb meestal onderkinnen(net foto's teruggekeken heeft)
Goedemorgen mevrouwtje, kleine beurt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zijn de toppers van de week dat soort afspraken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* Tha_Erik moed stuurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief, maar je had even moeten wachten tot je de foto's hebt gezien die ik net gemaakt heb
Werkelijk, ik heb nog nooit zo gruwelijk op een foto gestaan. En ik ga het gewoon durven.
Moment nog, even moed verzamelen
Zelfs dingen die er niet zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nooit je eigen foto's gaan zitten beoordelen, dan zie je alles.
Pletter dan die nimbus 2000 berijdster maar uit het raam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een heksenkop.
Ik kan zo bij je komen werken
En vooral als je iets nuttigs te melden hebt of iets technisch, die blik die je dan krijgtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouwtje, kleine beurt?
Ja
Verder nog iets te melden?
Ja nou ehh heb je even?
Ze nemen een vrouw ook altijd zo lekker serieus
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een heksenkop.
Ik kan zo bij je komen werken
Forum Opties | |
---|---|