Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuw, we hadden nog dagen pret kunnen hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens, ik was Shirley92! Ik geef het eerlijk toe. Het leek me wel even leuk om dat te doen. En het werd een groter succes dan ik ooit had durven dromen. Maar ja, door een stel overgeile FOK! pubertjes is mijn leuke kloon mislukt. Bedankt jongens!![]()
Users als: Pixie., Huppel,muts en donthate vonden het leuk om mij de gek aan te steken met hun waanideeën.
Daarintegen waren er ook user's die mij lief opvingen: Kabouter_Batsgraag, ringomanic en al die andere FOK!kers die heel aardig deden op MSN.
Laat mij een leuke kloon aanmaken dan kan je echt lachenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuw, we hadden nog dagen pret kunnen hebben
Kluns
Het was me een waar genoegenquote:Users als: Pixie., Huppel,muts en donthate vonden het leuk om mij de gek aan te steken met hun waanideeën
yvonne , je bent toch de kloon van Danny of niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuw, we hadden nog dagen pret kunnen hebben
Kluns
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach gossie onze rellende poolsemarokkaantje is er ook weer bij
Correctquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
yvonne , je bent toch de kloon van Danny of niet?
weet jij waar Giobarde is , ik heb allang geen topic van hem gezien?quote:
Dat mag niet dumbassquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Hey AP post even wat pm's van de mensen die wel in je trapte?
wel als je de naam weghaaltquote:
Dood, helaasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
weet jij waar Giobarde is , ik heb allang geen topic van hem gezien?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuw, we hadden nog dagen jaren pret kunnen hebben
resurrectionquote:
had je een suitende vleeschmans van shirley92?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb iets gemist denk ik, zoals ik wel eens mijn hand mis als ik erin probeer klaar te komen en vervolgens de vloer schoon moet boenen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
had je een suitende vleeschmans van shirley92?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |