Moeten we bedenken hoe de mannelijke 18/19 jarigen de "volwassenheid" gaan krijgen waar meisjes zo naar smachten.quote:
Volgens TS niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef Gonaz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets mis was met pedofilie
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de enige pussy die je krijgt, ouwe.
Edelmoedig van jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik verzin het niet he, het is enkel om jongeren te helpen...
We hebben ook zoveel hulp nodig. Alsjeblieft Lamon. kun je mij laten zien hoe ik volwassener moet zijn? Ik wil niet eindigen zonder vrouw en een poes als huisdier!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uw hulp werd gewaardeerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben te lui om echt te helpen waar het nodig is zoals jij doet, dus ik doe het maar op deze manier.quote:
Hoe oud zijn de meisjes dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moeten we bedenken hoe de mannelijke 18/19 jarigen de "volwassenheid" gaan krijgen waar meisjes zo naar smachten.
Wie heeft er een idee?
Ik gok richting de 16.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe oud zijn de meisjes dan?
Lijkt me wel essentieel om te weten.
Ook 18/19, dus er is blijkbaar een generatiekloof die niet zou moeten bestaan tussen leeftijdsgenoten, en dat moeten we tegengaan. Dat is het minste wat we kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe oud zijn de meisjes dan?
Lijkt me wel essentieel om te weten.
Ja ho es, toen ik 18/19 was wilde ik ook absoluut geen ventje van 18/19 hoor, geen enkel meisje wil datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ook 18/19, dus er is blijkbaar een generatiekloof die niet zou moeten bestaan tussen leeftijdsgenoten, en dat moeten we tegengaan. Dat is het minste wat we kunnen doen.
dat programma heet tros opgelichtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef tho_Omas het volgende:
Bij Tros Radar gaat het over datingfraude. Allemaal volwassen mannen die erin lopen.
Ik snap dat ze een paar jaartjes ouder willen, da's gewoon rebels zijn, maar 10 jaar ouder, dan doen hun leeftijdsgenootjes toch wat fout, en ik vind het niet meer dan onze plicht om te vinden waar het mis gaat en hoe we daar verbetering in kunnen brengen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho es, toen ik 18/19 was wilde ik ook absoluut geen ventje van 18/19 hoor, geen enkel meisje wil dat
Dat maakt jou volwassen, en mij niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat programma heet tros opgelicht![]()
Mij nog nooit gebeurd, maar mensen moeten ook nooit gaan daten zonder een telefoontje of cam-momentje, zo ja, dan zijn ze gewoon naief en is het lullig, maar moeten ze leren te beseffen dat internet tegenwoordig gewoon een afvalbak is voor oplichters.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef tho_Omas het volgende:
Bij Tros Radar gaat het over datingfraude. Allemaal volwassen mannen die erin lopen.
Komt het niet gewoon omdat jongens nou eenmaal geestelijk jonger zijn dan vrouwelijke leeftijdsgenoten? Bovendien verschilt dit per meisje hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik snap dat ze een paar jaartjes ouder willen, da's gewoon rebels zijn, maar 10 jaar ouder, dan doen hun leeftijdsgenootjes toch wat fout, en ik vind het niet meer dan onze plicht om te vinden waar het mis gaat en hoe we daar verbetering in kunnen brengen.
Burgerplicht, Yvonne, zelfs onopgelegd hebben we hier toch een burgerplicht.
Natuurlijk niet, een koe is een zoogdier, maar een zoogdier is nog geen koe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon omdat jongens nou eenmaal geestelijk jonger zijn dan vrouwelijke leeftijdsgenoten? Bovendien verschilt dit per meisje he. Sommigen vallen nou eenmaal op oudere jongens/mannen. (iets met beschermend vaderfiguurtje) Dit wil niet meteen zeggen dat alle dames van 17/18/19 op zoek zijn naar oudere mannen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een koe is een zoogdier, maar een zoogdier is nog geen koe.
Maar zeg nou zelf, buiten Apebeer dan, die wel leuk en lief en tof en alles is, er zitten wel heel erg onwolwassen jongeren tussen. Trouwens, ik denk ook nog dat het verschil maakt waar je woont. In de randstad valt het nog mee denk ik, maar vooral in Brabant en Limburg schijnt de weg naar volwassenheid erg moeilijk te zijn, volgens enkele onderzoeken.
Maar het is een Onzin-topic he, dus niet TE serieus reageren.
Emotionele wijsheid, en dan bedoel ik niet dat je emotioneel gezien altijd gelijk hebt, maar in staat bent om voor jezelf te denken en te voelen, en dat niet door anderen laat dicteren, al is iemand het soms niet met je eens, en levenservaring natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg maar ik zou niet zeggen dat het elders in dit land beter is... Was noem jij volwassen het zijn betrekkelijke begrippen. Vind je dat een kerel gewoon moet kunnen praten met jou op volwassen niveau zonder dat hij kinderachtig doet ? Of vind je dat hij discipline moet hebben ? Ik bedoel wat maakt dan iemand volwassen volgens jou ?
Ik vond dit topic ook nogal serieus voor ONZ , ookal heb je het niet 100% serieus geschrevenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een koe is een zoogdier, maar een zoogdier is nog geen koe.
Maar zeg nou zelf, buiten Apebeer dan, die wel leuk en lief en tof en alles is, er zitten wel heel erg onwolwassen jongeren tussen. Trouwens, ik denk ook nog dat het verschil maakt waar je woont. In de randstad valt het nog mee denk ik, maar vooral in Brabant en Limburg schijnt de weg naar volwassenheid erg moeilijk te zijn, volgens enkele onderzoeken.
Maar het is een Onzin-topic he, dus niet TE serieus reageren.
je wil dus eigenlijk zeggen dat we wel voor pedobear moeten spelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho es, toen ik 18/19 was wilde ik ook absoluut geen ventje van 18/19 hoor, geen enkel meisje wil dat
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:11 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja, neuqsecksen mag natuurlijk niet.Maar you get le pointe.
Ga een topic kicken van maanden oud....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:54 schreef Dartanion het volgende:
blabla -ik ben geobsedeerd door een internetuser- blabla
Had je het topic maar niet moeten openen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga een topic kicken van maanden oud....
Laat me met rust, gestoorde.
Zal mij verder jeuken, al kickt ie 80 topics.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Had je het topic maar niet moeten openen.
Vooral blijven schelden op mij. Al die agressie in mijn richting vind ik niet fijn hoor. Zo doe je al vanaf dag 1 dat onze posts elkaar kruisden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga een topic kicken van maanden oud....
Laat me met rust, gestoorde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |