En waarschijnlijk gaat ie nu beweren dat er in XTC aaaaaaltijd speed zit -> hihiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is de werkzame stof in XTC inderdaad.
Zo wordt het toch nog een educatief topic voor sommigenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef 988012 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk gaat ie nu beweren dat er in XTC aaaaaaltijd speed zit -> hihi
Ik? Nee hoor, wel heel vaak maar niet altijd. Zat trouwens nog te refreshen op pagina 2.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef 988012 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk gaat ie nu beweren dat er in XTC aaaaaaltijd speed zit -> hihi
Fout, u gaat niet door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, wel heel vaak maar niet altijd. Zat trouwens nog te refreshen op pagina 2.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, wel heel vaak maar niet altijd. Zat trouwens nog te refreshen op pagina 2.
Nou, in XTC zit meestal nog andere rotzooi en mdma cristallen niet. Hoeft ook net altijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vertel, wat is het verschil tussen een 100mg XTC pil en 100mg MDMA.
Ik zat wel te refreshen op pagina 2quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fout, u gaat niet door voor de koelkast.
Waarom wel in XTC, en niet in MDMA?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:01 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nou, in XTC zit meestal nog andere rotzooi en mdma cristallen niet. Hoeft ook net altijd.
Goed bekeken geeft alcohol meer schade aan het lichaam dan een kleine dosis MDMA. Echter de geestelijke effecten van MDMA kunnen ook negatief zijn. Ik weet van mezelf dat ik er na enkele jaren gebruik niet meer goed op reageerde, zelfde geld waarschijnlijk voor de meeste 'middelen'. Daarnaast heb ik diverse mensen echt kapot zien gaan aan hun gebruik, dat zijn dan wel excessen. Aan alcohol ga je ook kapot als je teveel nuttigt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef frame-saw het volgende:
Als ik dronken ben vind ik ook iedereen lief. Bijna XTC, alleen als het 'uitwerkt' (de alcohol dus), word ik ineens doodmoe
Maar alcohol is ook drugs natuurlijk, alleen dan een geaccepteerde drug.
Ja. Anekdote incoming:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef frame-saw het volgende:
Als ik dronken ben vind ik ook iedereen lief. Bijna XTC, alleen als het 'uitwerkt' (de alcohol dus), word ik ineens doodmoe
Maar alcohol is ook drugs natuurlijk, alleen dan een geaccepteerde drug.
Maar er is toch wel een verschil in ervaring tussen MDMA en XTC?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom wel in XTC, en niet in MDMA?
er zit trouwens geen andere rotzooi in, want ik laat mijn spul altijd testen.
Nou ja hier noemen we de poedervorm MDMA dan wel likkepot. En xtc zijn de pillen vorm. En mijn ervaring is dat in het poeder minder rotzooi zit.quote:
Te veel van iets is nooit goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed bekeken geeft alcohol meer schade aan het lichaam dan een kleine dosis MDMA. Echter de geestelijke effecten van MDMA kunnen ook negatief zijn. Ik weet van mezelf dat ik er na enkele jaren gebruik niet meer goed op reageerde, zelfde geld waarschijnlijk voor de meeste 'middelen'. Daarnaast heb ik diverse mensen echt kapot zien gaan aan hun gebruik, dat zijn dan wel excessen. Aan alcohol ga je ook kapot als je teveel nuttigt.
Ja zo kan je ook zeggen dat een kleine hoeveelheid alcohol beter is dan een hele lading pillen naar binnen werken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goed bekeken geeft alcohol meer schade aan het lichaam dan een kleine dosis MDMA. Echter de geestelijke effecten van MDMA kunnen ook negatief zijn. Ik weet van mezelf dat ik er na enkele jaren gebruik niet meer goed op reageerde, zelfde geld waarschijnlijk voor de meeste 'middelen'. Daarnaast heb ik diverse mensen echt kapot zien gaan aan hun gebruik, dat zijn dan wel excessen. Aan alcohol ga je ook kapot als je teveel nuttigt.
Dadelijk kan de server het niet aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Jawel je hebt nooit teveel LL10-topics!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Te veel van iets is nooit goed.
Maar je moet je inderdaad goed bewust zijn van wat je in je lichaam stopt.
UIteraard, maar voor het effect van alcohol moet je toch wel heel wat meer doserenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:06 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja zo kan je ook zeggen dat een kleine hoeveelheid alcohol beter is dan een hele lading pillen naar binnen werken.
DIT KAN JE NIET MENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dadelijk kan de server het niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |