Dat kan ook idd. Ik kom vaak zat op feestjes waarbij ik alleen maar aan het fris zit net zo leuk. Alleen wil ik ook wel eens wat variatiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb vorig jaar geen drugs (op koffie en nicotine na) aangeraakt en 't was nog steeds echt leuk!
Ik doel op specifiek op MDMA. Heroine is een echte duivelsdrugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zouden ze van heroïne niet snel zeggen denk ik.
De regering wordt waarschijnlijk een stuk rechtser, dus een verandering in het beleid zal er niet snel aan te zitten komen. Of D66 moet onverwachts 30 zetels krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Niet op Lowlands, wel in testcentra.
Maar met de nieuwe verkiezingenSommigen willen het wel, ook weg met zero-tolerance beleid (vooral de linkse rakkers).
Ik zei rakkers.
Daarom probeer ik hier nog wat stemmen te werven voor linksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
De regering wordt waarschijnlijk een stuk rechtser, dus een verandering in het beleid zal er niet snel aan te zitten komen. Of D66 moet onverwachts 30 zetels krijgen
Geen idee. Blauwe fles.quote:
Zo zie ik het ook inderdaad. Alles natuurlijk met mate omdat anders voor mijn gevoel het 'speciale' er ook van af gaat, maar bij 1 a 2 keer X per jaar (waarvan 1 standaard op LL) is het een geweldige beleving.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Check de verschillende documentaires over MDMA is. 9 op de 10 mensen vinden dat hun XTC gebruik echt iets heeft toegevoegd aan hun leven, wat je over alcohol vaak niet kan zeggen (al heb ik er wel memorabele momenten op beleefd, echt iets toevoegen doet het niet)
'T was noodgedwongen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dat kan ook idd. Ik kom vaak zat op feestjes waarbij ik alleen maar aan het fris zit net zo leuk. Alleen wil ik ook wel eens wat variatie
Word!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef julian6 het volgende:
Ophidian mogen ze wel boeken, zaterdagnacht in de X-RAY
Ja wel minder zoet dan goldstrikequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oja, dat had ik tijdens carnaval flesje van gedronken. Goed te drinken dat spul!
Vorig jaar te vaak sporadisch een beetje gebruikt, dit jaar alleen tijdens de vetste optredensquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook inderdaad. Alles natuurlijk met mate omdat anders voor mijn gevoel het 'speciale' er ook van af gaat, maar bij 1 a 2 keer X per jaar (waarvan 1 standaard op LL) is het een geweldige beleving.
Promopraat: voor een ieder die nog nooit heeft gebruikt, LL leent zich hier uitstekend voor: goede en relaxte sfeer en frisse lucht en wat rust als je dat nodig hebt.
Heroïne heeft een hele andere uitwerking op het centraal zenuwstelsel (binding aan endorfine receptoren). MDMA stimuleert de afgifte van en blokeerd de heropname van neurotransmitters en is daarmee veel minder ingrijpend.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zouden ze van heroïne niet snel zeggen denk ik.
Lekker voor je. Doe maar met landelijk weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:21 schreef julian6 het volgende:
D66
Jammer dat mn ID is verlopen en ik dus (waarschijnlijk) niet kan stemmen morgen
Hou er wel rekening mee dat het rond de 30 minuten duurt voordat het echt werkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar te vaak sporadisch een beetje gebruikt, dit jaar alleen tijdens de vetste optredens
wel van gehoord jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Burdie het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Tijdens LL is het ook wel de vrijdag, zaterdag en zondag... maar ik tel dat als 1 hele lange keerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar te vaak sporadisch een beetje gebruikt, dit jaar alleen tijdens de vetste optredens
'As we speak' geniet ik van Laphroaig 18 jaar oud, zoiets gaat er dit jaar ook weer meequote:
Juist, jammer dat 't zo duur is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
'As we speak' geniet ik van Laphroaig 18 jaar oud, zoiets gaat er dit jaar ook weer mee
SP. Bah.quote:
Goedzo!! Hier een actief lid van D66 en de JDquote:
quote:
Ach... wat is duur.quote:
Nicequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Goedzo!! Hier een actief lid van D66 en de JD
Dat is idd wel een goeie reden om niet daarop te stemmen.quote:
Het was een internetpoll, en geenstijl had ernaar gelinkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nice
Snap nog steeds niet waarom mensen PVV het beste vonden gister bij het debat
De groeten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef Mr.DD het volgende:
Ben weer weg![]()
Slapen/wakkerworden/school>toets/onzinlessen/2vergaderingenvanschoolclubdingen/geschiedenis leren.
Heurlijk, 5vwo.
Aaah. De reaguurders hadden weer lol hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het was een internetpoll, en geenstijl had ernaar gelinkt.
Nog even een ID regelen zodat ik op ze kan stemmen de 9e juniquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Goedzo!! Hier een actief lid van D66 en de JD
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Aaah. De reaguurders hadden weer lol hoor![]()
Geenstijl is grotendeels VVD/D66 denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ja toch echt wel denk ikquote:
Idd! Dat ze maar de grootste partij mogen wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nog even een ID regelen zodat ik op ze kan stemmen de 9e juni
het overgrotedeel van de LL gangers is in ieder geval linksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef frame-saw het volgende:
Zijn er mensen die PVV stemmen? Ik ken echt niemand, toch vreemd dat ze zo populair zijn. En ik begeef me in diverse lagen van de bevolking hoor![]()
O wacht, ik ken er eentje. Hij zegt dat ie het doet, maar ik geloof het neit
Ik ken er meerdere, zelfs in mijn directe vriendenkring.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef frame-saw het volgende:
Zijn er mensen die PVV stemmen? Ik ken echt niemand, toch vreemd dat ze zo populair zijn. En ik begeef me in diverse lagen van de bevolking hoor![]()
Ken er ook zat hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef frame-saw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |