Een gezichtsverhullend Breezerding blijkbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Samzz
Een toffe of zo'n gezichtsverhullend Breezerding?
Krengelquote:
Ik heb alleen m'n hele collectie op de foto staan...quote:
en mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, je ging murms en mij een foto pmen?
Ripley was toch van de lijstjes?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
waar staat de complete lijst, kunnen we alvast afvinken
Ach, genoeg mensen die indd. op van alles vallen. Ik val meestal op donker maar soms zie ik ook wel knappe blonde, blauwe ogen types.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
Toch snap ik dat nooit.
Sommige zeggen heel duidelijk dat ze op blond of donker vallen.
Maar ikzelf heb nooit echt een voorkeur gehad, wat dat betreft.
Het totaalplaatje moet kloppen.
Dat is bij iedereen. Alleen wijst het verleden vaak uit wat je meestal het aantrekkelijkst vindt. Maar dat is dan dus niet direct een eisenlijstquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
Toch snap ik dat nooit.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gezichtsverhullend Breezerding blijkbaarEen Jackie O. wit, bruine glazen
[..]
blond doet gewoon echt niks met mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
Toch snap ik dat nooit.
Hey, vergeet mij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, je ging murms en mij een foto pmen?
Een vriend van me heeft zwart haar en fel blauwe ogenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blond doet gewoon echt niks met mij
blauwe ogen alleen in combi met donker haar..
en dan de uitstraling en de rest nog
Die hou ik braaf op de hoogtequote:
Donker haar en blauwe ogen is wel een soort ding dat veel van mijn exen (en mijn liefje nu) gemeen hebben ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blond doet gewoon echt niks met mij
blauwe ogen alleen in combi met donker haar..
en dan de uitstraling en de rest nog
dank je wel, dat had ik niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen. Alleen wijst het verleden vaak uit wat je meestal het aantrekkelijkst vindt. Maar dat is dan dus niet direct een eisenlijst
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
Toch is donker (haar en ogen iig) gewoon het lekkerst. Het is sexy en mysterieus.
nicequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zwart haar en fel blauwe ogen
Ik heb iets met halfbloedjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Donker haar en blauwe ogen is wel een soort ding dat veel van mijn exen (en mijn liefje nu) gemeen hebben ja.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
Toch is donker (haar en ogen iig) gewoon het lekkerst. Het is sexy en mysterieus.
Zit te denken...alle mensen die ik als potentieeltje of iets gezien heb of mijn exen an sich zijn allemaal donker. Ene heeft alleen wel groene ogen ipv bruin.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]mn ex was dus totaal niet 'mijn typ'.. Blonde haren en blauwe ogen
Groene ogen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit te denken...alle mensen die ik als potentieeltje of iets gezien heb of mijn exen an sich zijn allemaal donker. Ene heeft alleen wel groene ogen ipv bruin.
*zegt kapper afspraak af*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Murmeli het volgende:
dan liever blond haar en donkere ogen geloof ik. of donker haar en groene ogen. donker haar en blauwe ogen, kweetniet, geloof dat ik er niet zo warm van word.
wel van een beetje langer haar
en die broeken zijn ook altijd zo verhullendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
net als zwarte piet, weet maar nooit wat uit die zak komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |