Ja de camping waar ik werkte was zo'n heel grote die lag eigenlijk tussen Valras en Vendres in. (La Yole) en daar was het strand veel breder en rustiger dan in Valras zelf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de camping ligt aan die weg! (niet de municipal, maar de andere, la gabinelle) het poortje in de muur kopmt uit op t kruispunt midden in t dorpje. als tiener heb ik daar heel wat rondgehangen, bij de fontein, en feesten op t feestterrein naast de camping. en één keer, heel stoer, met zn allen van Sauvian naar Sérignan gelopen, langs die weg, 's nachts, naar een feest in de tuin van een leegstaande school
Valras was het "spuitijs" paradijs, maar wij gingen voor strand, als we al gingen, liever naar sérignan plage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een droger, dus het probleem van de was ophangen heb ik niet. Maar het blijft gewoon ontzettend krap, en inderdaad, dat je bezoek meteen in de slaapkamer zit. En qua ruimte, een deel van mijn schoenen ligt nu in de boekenkastquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, het is lekker om alles voor jezelf te hebben maar uiteindelijk is het toch echt te klein. Gewoon stomme praktische dingen waar je tegenaan loopt zoals wanneer je de was moet drogen, dat dat rekje nergens anders kan staan dan midden in de kamer.Als je 's ochtends wat kleren op een stoel gooit liggen die gelijk in je woonkamer. Enzovoort. Oja, en niet te vergeten: bezoek zit meteen in je slaapkamer.
Als alles perfect opgeruimd is kan het allemaal net, maar dat is hier niet zo vaak het geval.
euhm, we gingen erheen vanaf mijn 13e, dus vanaf 1996. Mijn ouders zijn 1 jaar niet geweest ofzo. Ik ben voor t laatst meegeweest in 2003 of 2004, en tussendoor een paar jaar niet meegeweest. dat feest was denk ik in 2000quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja de camping waar ik werkte was zo'n heel grote die lag eigenlijk tussen Valras en Vendres in. (La Yole) en daar was het strand veel breder en rustiger dan in Valras zelf.
En dat is best een enge weg om 's nachts langs te lopen!!Welk jaar was dat ongeveer?
Is er al wat meer bekend?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Heel fijn om te lezen!
Mijn moeder zegt altijd dat je kleren niet in de droger moet doen, dus dat doe ik dan maar niet, met als gevolg dat er een wasrekje zijn weg begint in douche ('s avonds), dan 's ochtends naar de keuken wordt verplaatst, dan als er ontbijt gemaakt moet worden voor de voordeur terechtkomt en als we de deur uit moeten weer teruggaat richting badkamer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een droger, dus het probleem van de was ophangen heb ik niet. Maar het blijft gewoon ontzettend krap, en inderdaad, dat je bezoek meteen in de slaapkamer zit. En qua ruimte, een deel van mijn schoenen ligt nu in de boekenkast
En het ergste is dat ik voorlopig hier nog wel ff zit. Heb niet echt uitzicht op een grotere woning.
Jouw dakterras is groter dan mijn kamerquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat mijn dakterrasje in Frankrijk ook niet veel groter is dan 20 m2 Maar ik vind dat wel een echt dakterras!!
O dat klinkt wel interessant!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel schattig huisje uit de Middeleeuwen midden in een stadje tussen de zigeuners! Kilometer of 4 van zee.
Ik zit eraan te denken om het in de maanden juli en augustus te verhuren, want dan ben ik er zelf toch nooit en dat zou een mooie manier zijn om de kosten terug te verdienen. Weet alleen niet precies hoe dat dan praktisch zou moeten met schoonmaak en sleutels en weet ik wat. Ga ik me eens in verdiepen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat daar heul nietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
TrommelVliesPerforatie!
Wat een lief katje in de OP!
Mijn ex had waslijnen van muur tot muur opgehangenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat je kleren niet in de droger moet doen, dus dat doe ik dan maar niet, met als gevolg dat er een wasrekje zijn weg begint in douche ('s avonds), dan 's ochtends naar de keuken wordt verplaatst, dan als er ontbijt gemaakt moet worden voor de voordeur terechtkomt en als we de deur uit moeten weer teruggaat richting badkamer.
Opbergruimte is inderdaad een probleem, ik heb bijvoorbeeld geen kleerkast.
Wel vervelend dat je niet weg kunt.Hoeveel wachttijd zou je nog moeten hebben voor een tweekamerwoning? Mijn zusje heeft dat, qua oppervlak niet veel groter dan de mijne maar zo'n extra kamertje scheelt echt al heel veel.
De mijne droogde zijn was op de bankquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn ex had waslijnen van muur tot muur opgehangenOver de lengte van zijn kamer, dus die kon erg veel was kwijt, maar ook dat was niet ideaal
Qua wachttijd? Nog 2 jaar wachten denk ik.... als het niet meer isquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat je kleren niet in de droger moet doen, dus dat doe ik dan maar niet, met als gevolg dat er een wasrekje zijn weg begint in douche ('s avonds), dan 's ochtends naar de keuken wordt verplaatst, dan als er ontbijt gemaakt moet worden voor de voordeur terechtkomt en als we de deur uit moeten weer teruggaat richting badkamer.
Wel vervelend dat je niet weg kunt.Hoeveel wachttijd zou je nog moeten hebben voor een tweekamerwoning? Mijn zusje heeft dat, qua oppervlak niet veel groter dan de mijne maar zo'n extra kamertje scheelt echt al heel veel.
Zo maak je jezelf wel populair als nieuwkomer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
De mijne droogde zijn was op de bankOok 1 keer toen we samenwoonden en we zat plaats hadden (en rekjes).
Zo, vanmorgen alle kasten op kantoor leeggemaakt & heringericht1 kast helemaal leeg, dus nu meer plaats op kantoor. En onze nieuwe collega heeft een Senseo over die ze aan ons wil doneren
(andere collega begon alweer meteen te zeiken over "melk opwarmen" maar die hebben we de mond gesnoerd met: Jij werkt hier maar anderhalve dag
). CHOCOPADS ftw!
mijn moeder zegt juist altijd: als t niet gewoon in de wasmachine en de droger kan dan is t niet voor mij bedoeld. ik heb als kind dus ook nogal wat vervilte wollen truien gehad. sommoige dingen hangt ze wel uit, maar alles is 20 jaar lang gewoon in de droger gegaan toen ik nog thuis woonde, en het meeste kon gewoon hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voordeel van klein wonen is wel dat je minder zooi gaat opsparen, omdat je daar simpelweg geen ruimte voor hebtquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon op 16m2 en hoewel ik niet zoveel ruimte heb om m'n boeken kwijt te kunnen, woon ik hier toch best prima, maar het is wel een beetje vol. Ik heb een klerenkast met bovenin planken en onderin kan ik dingen ophangen. Winterkleren gaan in de zomer naar mijn oudersIk heb wel een droger, maar die gebruik ik alleen voor handdoeken en oude t-shirts. De rest gaat op een wasrekje in de gang.
Iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo maak je jezelf wel populair als nieuwkomer.Zo deden wij dat bij hospiteeravonden ook, kijken wie de beste apparaten voor in de keuken meebrengt.
Jij hebt nog gemeenschappelijke ruimte waar je zooi kwijtkuntquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon op 16m2 en hoewel ik niet zoveel ruimte heb om m'n boeken kwijt te kunnen, woon ik hier toch best prima, maar het is wel een beetje vol. Ik heb een klerenkast met bovenin planken en onderin kan ik dingen ophangen. Winterkleren gaan in de zomer naar mijn oudersIk heb wel een droger, maar die gebruik ik alleen voor handdoeken en oude t-shirts. De rest gaat op een wasrekje in de gang.
Goed bezig. Het wordt vast vanzelf beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit overigens nu, als ontbijt, heel moedig een volkorenbeschuit met cashew/pindakaas weg te werken. ik moet nog een beetje wennen maar ik hoop dat ik dit lekker ga vinden...
mja, ik vind t vooral zo gek dat het eruit ziet als bonbonbloc vulling, maar zout is....quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed bezig. Het wordt vast vanzelf beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |