abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78675706
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de camping ligt aan die weg! (niet de municipal, maar de andere, la gabinelle) het poortje in de muur kopmt uit op t kruispunt midden in t dorpje. als tiener heb ik daar heel wat rondgehangen, bij de fontein, en feesten op t feestterrein naast de camping. en één keer, heel stoer, met zn allen van Sauvian naar Sérignan gelopen, langs die weg, 's nachts, naar een feest in de tuin van een leegstaande school

Valras was het "spuitijs" paradijs, maar wij gingen voor strand, als we al gingen, liever naar sérignan plage...
Ja de camping waar ik werkte was zo'n heel grote die lag eigenlijk tussen Valras en Vendres in. (La Yole) en daar was het strand veel breder en rustiger dan in Valras zelf.

En dat is best een enge weg om 's nachts langs te lopen!! Welk jaar was dat ongeveer?
pi_78675775
Bedankt voor alle reacties! Heel fijn om te lezen!
pi_78675816
Oja ik heb ook een balkon! Een eigen!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:57:46 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78675825
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, het is lekker om alles voor jezelf te hebben maar uiteindelijk is het toch echt te klein. Gewoon stomme praktische dingen waar je tegenaan loopt zoals wanneer je de was moet drogen, dat dat rekje nergens anders kan staan dan midden in de kamer. Als je 's ochtends wat kleren op een stoel gooit liggen die gelijk in je woonkamer. Enzovoort. Oja, en niet te vergeten: bezoek zit meteen in je slaapkamer.
Als alles perfect opgeruimd is kan het allemaal net, maar dat is hier niet zo vaak het geval.
Ik heb een droger, dus het probleem van de was ophangen heb ik niet. Maar het blijft gewoon ontzettend krap, en inderdaad, dat je bezoek meteen in de slaapkamer zit. En qua ruimte, een deel van mijn schoenen ligt nu in de boekenkast

En het ergste is dat ik voorlopig hier nog wel ff zit. Heb niet echt uitzicht op een grotere woning.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:58:27 #130
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78675849
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja de camping waar ik werkte was zo'n heel grote die lag eigenlijk tussen Valras en Vendres in. (La Yole) en daar was het strand veel breder en rustiger dan in Valras zelf.

En dat is best een enge weg om 's nachts langs te lopen!! Welk jaar was dat ongeveer?
euhm, we gingen erheen vanaf mijn 13e, dus vanaf 1996. Mijn ouders zijn 1 jaar niet geweest ofzo. Ik ben voor t laatst meegeweest in 2003 of 2004, en tussendoor een paar jaar niet meegeweest. dat feest was denk ik in 2000
Kwak
pi_78675859
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:56 schreef P.F het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Heel fijn om te lezen!
Is er al wat meer bekend?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:06:45 #132
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78676132
Moblo en Wolve, gefeliciteerd met de ondertrouw! Ik weet dat het niets voorstelt, maar toch leuk voor jullie! Hebben jullie het nog een beetje gevierd?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78676154
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is er al wat meer bekend?
Niet dat ik weet..
pi_78676196
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een droger, dus het probleem van de was ophangen heb ik niet. Maar het blijft gewoon ontzettend krap, en inderdaad, dat je bezoek meteen in de slaapkamer zit. En qua ruimte, een deel van mijn schoenen ligt nu in de boekenkast

En het ergste is dat ik voorlopig hier nog wel ff zit. Heb niet echt uitzicht op een grotere woning.
Mijn moeder zegt altijd dat je kleren niet in de droger moet doen, dus dat doe ik dan maar niet, met als gevolg dat er een wasrekje zijn weg begint in douche ('s avonds), dan 's ochtends naar de keuken wordt verplaatst, dan als er ontbijt gemaakt moet worden voor de voordeur terechtkomt en als we de deur uit moeten weer teruggaat richting badkamer.
Opbergruimte is inderdaad een probleem, ik heb bijvoorbeeld geen kleerkast.

Wel vervelend dat je niet weg kunt. Hoeveel wachttijd zou je nog moeten hebben voor een tweekamerwoning? Mijn zusje heeft dat, qua oppervlak niet veel groter dan de mijne maar zo'n extra kamertje scheelt echt al heel veel.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:12:34 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78676346
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat mijn dakterrasje in Frankrijk ook niet veel groter is dan 20 m2 Maar ik vind dat wel een echt dakterras!!
Jouw dakterras is groter dan mijn kamer .
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Heel schattig huisje uit de Middeleeuwen midden in een stadje tussen de zigeuners! Kilometer of 4 van zee.

Ik zit eraan te denken om het in de maanden juli en augustus te verhuren, want dan ben ik er zelf toch nooit en dat zou een mooie manier zijn om de kosten terug te verdienen. Weet alleen niet precies hoe dat dan praktisch zou moeten met schoonmaak en sleutels en weet ik wat. Ga ik me eens in verdiepen.
O dat klinkt wel interessant! . Houd ons op de hoogte.
Ik denk dat je huisje de komende tien jaar elke zomer bezet wordt door slankies .

O, ik zie al dat ik niet de enige ben die op dat plan kwam .

Ik ga nu even eten en dan weer keihard aan de slag met lesvoorbereiding. Dat tot half 6, dan koken en eten en dan om half 7 weer verder tot een uur of half 9, want ik wil m'n programma's niet missen .
Niet meer actief op Fok!
pi_78676359
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
TrommelVliesPerforatie!
Wat een lief katje in de OP!
Uit ervaring kan ik zeggen dat daar heul niets aan is hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78676367
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Niet dat ik weet..
Echt akelig, die onzekerheid over wat er gebeurd is.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:16:10 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78676490
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn moeder zegt altijd dat je kleren niet in de droger moet doen, dus dat doe ik dan maar niet, met als gevolg dat er een wasrekje zijn weg begint in douche ('s avonds), dan 's ochtends naar de keuken wordt verplaatst, dan als er ontbijt gemaakt moet worden voor de voordeur terechtkomt en als we de deur uit moeten weer teruggaat richting badkamer.

Wel vervelend dat je niet weg kunt. Hoeveel wachttijd zou je nog moeten hebben voor een tweekamerwoning? Mijn zusje heeft dat, qua oppervlak niet veel groter dan de mijne maar zo'n extra kamertje scheelt echt al heel veel.
Mijn ex had waslijnen van muur tot muur opgehangen Over de lengte van zijn kamer, dus die kon erg veel was kwijt, maar ook dat was niet ideaal
pi_78676586
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijn ex had waslijnen van muur tot muur opgehangen Over de lengte van zijn kamer, dus die kon erg veel was kwijt, maar ook dat was niet ideaal
De mijne droogde zijn was op de bank Ook 1 keer toen we samenwoonden en we zat plaats hadden (en rekjes).

Zo, vanmorgen alle kasten op kantoor leeggemaakt & heringericht 1 kast helemaal leeg, dus nu meer plaats op kantoor. En onze nieuwe collega heeft een Senseo over die ze aan ons wil doneren (andere collega begon alweer meteen te zeiken over "melk opwarmen" maar die hebben we de mond gesnoerd met: Jij werkt hier maar anderhalve dag ). CHOCOPADS ftw!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:19:15 #140
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78676605
quote:

[..]

Qua wachttijd? Nog 2 jaar wachten denk ik.... als het niet meer is Zou in principe wel in een woning in Noord kunnen, maar ja, daar wil ik dan weer niet wonen (ligt zeer ongunstig tov mijn werk en universiteit).

Ik heb wel een kledingkast, een enorme boekenkast (2 expedits van 2 x 2 vakjes, en 1 van 4x4) en een ladekast en een berghok, maar het is gewoon nog niet genoeg. Maar goed, er liggen ook geen spullen bij mijn ouders.

En wbt kleding in de droger... ik heb echt GEEN plek voor een droogrek, dus dan maar in de droger. Sommige echt kwetsbare dingen kan ik aan de douchestang ophangen, maar veel gewicht kan die niet hebben. Je weet waarschijnlijk wel hoe mijn huis eruit ziet
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:21:53 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78676683
Ik woon op 16m2 en hoewel ik niet zoveel ruimte heb om m'n boeken kwijt te kunnen, woon ik hier toch best prima, maar het is wel een beetje vol. Ik heb een klerenkast met bovenin planken en onderin kan ik dingen ophangen. Winterkleren gaan in de zomer naar mijn ouders Ik heb wel een droger, maar die gebruik ik alleen voor handdoeken en oude t-shirts. De rest gaat op een wasrekje in de gang.
Niet meer actief op Fok!
pi_78676706
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

De mijne droogde zijn was op de bank Ook 1 keer toen we samenwoonden en we zat plaats hadden (en rekjes).

Zo, vanmorgen alle kasten op kantoor leeggemaakt & heringericht 1 kast helemaal leeg, dus nu meer plaats op kantoor. En onze nieuwe collega heeft een Senseo over die ze aan ons wil doneren (andere collega begon alweer meteen te zeiken over "melk opwarmen" maar die hebben we de mond gesnoerd met: Jij werkt hier maar anderhalve dag ). CHOCOPADS ftw!
Zo maak je jezelf wel populair als nieuwkomer. Zo deden wij dat bij hospiteeravonden ook, kijken wie de beste apparaten voor in de keuken meebrengt.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:24:20 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78676757
quote:

[..]

mijn moeder zegt juist altijd: als t niet gewoon in de wasmachine en de droger kan dan is t niet voor mij bedoeld. ik heb als kind dus ook nogal wat vervilte wollen truien gehad. sommoige dingen hangt ze wel uit, maar alles is 20 jaar lang gewoon in de droger gegaan toen ik nog thuis woonde, en het meeste kon gewoon hoor!
Kwak
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:24:41 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_78676767
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon op 16m2 en hoewel ik niet zoveel ruimte heb om m'n boeken kwijt te kunnen, woon ik hier toch best prima, maar het is wel een beetje vol. Ik heb een klerenkast met bovenin planken en onderin kan ik dingen ophangen. Winterkleren gaan in de zomer naar mijn ouders Ik heb wel een droger, maar die gebruik ik alleen voor handdoeken en oude t-shirts. De rest gaat op een wasrekje in de gang.
Voordeel van klein wonen is wel dat je minder zooi gaat opsparen, omdat je daar simpelweg geen ruimte voor hebt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_78676781
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zo maak je jezelf wel populair als nieuwkomer. Zo deden wij dat bij hospiteeravonden ook, kijken wie de beste apparaten voor in de keuken meebrengt.
Idd Ik heb het mijn baas al bijna vergeven dat ze bijna geen ervaring met Office heeft (Serieus, wie vraagt daar nou niet naar in een gesprek??? Ik viel bijna van mijn stoel toen ze gisteren zei: "Word? Oh daar werk ik nooit mee." Uhm. Vanaf nu dus dagelijks.... )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:25:17 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78676786
ik zit overigens nu, als ontbijt, heel moedig een volkorenbeschuit met cashew/pindakaas weg te werken. ik moet nog een beetje wennen maar ik hoop dat ik dit lekker ga vinden...
Kwak
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:26:23 #147
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78676820
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt nog gemeenschappelijke ruimte waar je zooi kwijtkunt En dan nog bij je ouders. Heb je ook een gezamenlijke woonkamer?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:27:23 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78676852
Hoi..

Net 2 uurtjes gewandeld in de zon ..
OP lijstje bijgewerkt, pas gewogen na het ontbijt maar nog steeds stabiel rond de 56 kg

Nu een overheerlijke granny smith en dan ga ik de ramen wassen, binnen én buiten

ZON
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78676857
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit overigens nu, als ontbijt, heel moedig een volkorenbeschuit met cashew/pindakaas weg te werken. ik moet nog een beetje wennen maar ik hoop dat ik dit lekker ga vinden...
Goed bezig. Het wordt vast vanzelf beter.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:28:09 #150
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78676872
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goed bezig. Het wordt vast vanzelf beter.
mja, ik vind t vooral zo gek dat het eruit ziet als bonbonbloc vulling, maar zout is....
oh, en 15 gram (afgewogen) is echt héééél dun gesmeerd!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')