smakelijk kortquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
stroekie, hoe was waxxer's lendendoekje ?
die was in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef creno het volgende:
okay jamai's lendendoek dus...
Was het freek ? of nog iemand anders (die broer van die albinopresentator waar ik de naam effe niet van weet) ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die was in geen velden of wegen te bekennen
freek belten is mijn grote passie bartels zelf en niet die (half)broer van danny rookquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
Was het freek ? of nog iemand anders (die broer van die albinopresentator waar ik de naam effe niet van weet) ?
oh ja spinnen vind jij liefquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef creno het volgende:
Eindelijk heeft Stitch zijn nut bewezen, hij heeft een spin vermoord
een paar maanden pvv aan de macht en we hebben weer lpf bonjequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:50 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh God, en domme volk stemt massaal PVV.
volgens mij opteer jij voor die selectie .ciequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:54 schreef oinaru_isan het volgende:
Iedereen die PVV heeft gestemd, zo direct het stemrecht ontnomen moeten worden, op basis van verminderde geestelijke vermogens.
Bij welke club zit je schoonbroer dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Steve het volgende:
50% opkomst hier.
Mijn schoonbroer heeft volgens mij echt belachelijk veel voorkeursstemmen gehad.Ben benieuwd morgen.
Regionale partij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
Bij welke club zit je schoonbroer dan?
Lokale?quote:
Wie is er zwanger?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
Het is ZWANGER mensenTenzij jullie allemaal vlaming zijn maar dat betwijfel ik.
Ja lokaal bedoelde ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Lokale?
En? jij je burgerplicht gedaan vandaag?
(op je schoonbroer gestemd?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |