"Oh ben jij Sanna?"quote:
Jeetje wat streng.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vorig jaar deden de teamleiders dat nog gewoon. Alleen nu hebben ze daar een negerin voor gehuurd.
En die zegt dan iets als:
- Dat uur was je er niet.
- Je hebt je toen en toen ziek gemeld je moet nog een briefje inleveren.
Als het niet klopt wat ze zegt moet je als nog naar de teamleider om het recht te laten zetten.
You go, girl.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Oh ben jij Sanna?"![]()
- "Ik zit hier al een halfjaar man."
"Nou ik zal je onthouden hoor."
- "Dacht ik, ja."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Dat hebben ze tegen mij nog niet eens gezegd. Omdat ik de jaren hiervoor nog nooit afwezig ben geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef Trollface. het volgende:
Ben 80 uur afwezig geweest dit jaar. En de teamleider maar dreigen met leerplichtambtenaren
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA IK ZEG NET DAT DAAR HEEL VEEL NIET VAN KLOPT.
Ik ben in totaal denk ik 10 uur aan dokter en ortho kwijt.
Ik heb 32 uur per week. Ik ben 3 weken afwezig geweest = 96 + 10 = 106. Dus 10 uur ben ik afwezig geschreven, die ik aanwezig was.
Mjah maakt niets uit hoor. Je hebt pas een probleem als je een officiële waarschuwingsbrief krijgt. Alleen dan zit je al ruim over <20 ongeoorloofde uren. Dat had ik vorig jaar iig ongeveer en nooit iets van gehoord.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jeetje wat streng.Ik weet nog wel dat we soms echt met 5 leerlingen in de klas zaten, de rest liet het afweten en niemand die er wat van zei.
106 is nog veel tho. Maar deze wereld is cru en gaf mij drie weken buikgriep.quote:
Ik ben ieder jaar steevast voor de kerst 50 uur afwezig geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat hebben ze tegen mij nog niet eens gezegd. Omdat ik de jaren hiervoor nog nooit afwezig ben geweest.
Hier gaat na 4 keer te laat een brief naar de leerplichtambtenaar, maar bij 116 uur afwezig niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Mjah maakt niets uit hoor. Je hebt pas een probleem als je een officiële waarschuwingsbrief krijgt. Alleen dan zit je al ruim over <20 ongeoorloofde uren. Dat had ik vorig jaar iig ongeveer en nooit iets van gehoord.
Toen was ik er al 96 afwezig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ben ieder jaar steevast voor de kerst 50 uur afwezig geweest.
Ah, zo heb ik er 4 weken uit gelegen omdat longontsteking.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
106 is nog veel tho. Maar deze wereld is cru en gaf mij drie weken buikgriep.
Ja, dat tikt wel lekker an als je 32 uur per week hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, zo heb ik er 4 weken uit gelegen omdat longontsteking.
Oh lol. Hier 'mag' je gewoon 2 x te laat komen en dan hoef je niet na te komen of iets. Je moet ook wel echt uren missen voor je daar heen moet. Tenzij je dat echt dagelijks doet en dan moet je daar heen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier gaat na 4 keer te laat een brief naar de leerplichtambtenaar, maar bij 116 uur afwezig niet.
Precies.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat tikt wel lekker an als je 32 uur per week hebt.
Mensen die thuisblijven voor een longontsteking of buikgriep. Vroegah moesten we dan gewoon de mijnen in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, zo heb ik er 4 weken uit gelegen omdat longontsteking.
Haha, Bobby is een vieze mijnenjongen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die thuisblijven voor een longontsteking of buikgriep. Vroegah moesten we dan gewoon de mijnen in.
Ik was 41,2 graden, Overal was het koud.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die thuisblijven voor een longontsteking of buikgriep. Vroegah moesten we dan gewoon de mijnen in.
Wordt leuk als er buikgriep heerst en iedereen gewoon naar school gaat. Lekker zure lucht overal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een plekje waar het het hele jaar door 37 graden is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was 41,2 graden, Overal was het koud.Ik kon niet eens staan.
Boh!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een plekje waar het het hele jaar door 37 graden is.
Dat "mijnen" mag je wel weglaten hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha, Bobby is een vieze mijnenjongen.
OJAJOHquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat "mijnen" mag je wel weglaten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |