neuh, ik was lekker weer even in slaap gevallen Heb flinke koorts toch nog, en dan is een kamer met airco zalig om in te zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
indah is nou net aan het doen of hij het druk heeft
dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ik was lekker weer even in slaap gevallen Heb flinke koorts toch nog, en dan is een kamer met airco zalig om in te zitten.
En dan lekker uitdrogenquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ik was lekker weer even in slaap gevallen Heb flinke koorts toch nog, en dan is een kamer met airco zalig om in te zitten.
Je hoeft je iig niet af te vragen waarom je keel geïrriteerd is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's inderdaad een minpunt, blijven drinken dus.
Maar toch een goedemorgenquote:
Jij niet, maar als je al wat grieperig bent kan een airco funest zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 06:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb geen problemen met airco over het algemeen. En ik zit er overdag het lieft ook niet in. Nu zit ik lekker in de woonkamer zonder airco.. met een ventilator is het prima te hebben.
Ja, dat geloof ik graag. Ik gebruik de airco alleen als het niet anders kan, enkele uurtjes in de nacht om koel te blijven, maar dan nog maar op 27 graden, want kouder is te koudquote:Op woensdag 3 maart 2010 06:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je al wat grieperig bent kan een airco funest zijn
ik lig op de dekens tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:09 schreef Pheno het volgende:
Warme dekens ftw
Zo, Lost ook binnen in 10 minuutjesVanavond maar weer kijken.
Nou ja, indah kan geheime bezoekjes brengen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou nee, ik kom Noord Holland nooit uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |