quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nice try buddy, maar iedereen weet nou dat je een grote, hele grote faler bent
*FLITS
je stond zo snel voor paal, dat je geflitst bent
BEK DICHT HOMO!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
ik ook niet
(was dit als diss bedoelt ofzo)faler
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk he, bazen proberen te dissenik eet jullie allemaal op man
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stop gewoon met reageren, je maakt het alleen maar erger.
probeer helemaal niemand te dissen, heb je net in je blote kontje gezet zonder dat je het in de gaten hebt kennelijk. Nu jij weer!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
mja en in amerka ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Skonk het volgende:
Ze roken wel meth in Indonesie heb ik gezien
Ja nou moet ik me wel in een hoekje wegstoppen van schaamtequote:
ze roken hier wel meer vreemd spul.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Skonk het volgende:
Ze roken wel meth in Indonesie heb ik gezien
Alleen omdat ik dat monyet taaltje van je niet goed beheers?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
probeer helemaal niemand te dissen, heb je net in je blote kontje gezet zonder dat je het in de gaten hebt kennelijk. Nu jij weer!
het lijkt niet tot je door te dringen, maar ja, dat is het beste voor je.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja nou moet ik me wel in een hoekje wegstoppen van schaamte
Nee, omdat jij dacht met wat vreemde woordjes geleerd van vriendjes of van Google wel even een topic naar je hand te kunnen zetten maar daarin gruwelijk faalde omdat je geen idee had (en hebt) met wie je te maken hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen omdat ik dat monyet taaltje van je niet goed beheers?alsjeblieft man
quote:
het is dan ook geen baas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lijkt niet tot je door te dringen, maar ja, dat is het beste voor je.
Het is me toch watquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, omdat jij dacht met wat vreemde woordjes geleerd van vriendjes of van Google wel even een topic naar je hand te kunnen zetten maar daarin gruwelijk faalde omdat je geen idee had (en hebt) met wie je te maken hebt.
GMTAquote:
welke baasquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
Huh doe jij nooit koekruid op je pizza danquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Koeien kunnen toch niet als kruiden gebruikt worden of wel soms
ik kan begrijpen dat je er niet wakker van ligt, doe ik immers ook niet, maar je zult toch hopelijk wel inzien dat een beetje patsen tegenover anderen ook fout kan uitpakken en je dan je biezen moet pakken?quote:
het ligt wel daar in de buurtquote:
Je voelt je wel een mannetje he omdat je dat moslimtaaltje begrijptquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ketua Organisasi Negara Kecoa Merdeka... verder komt ie niet.
ach het scheelt ook maar een paar kilometersquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ketua Organisasi Negara Kecoa Merdeka... verder komt ie niet.
ik alleen de plakkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Huh doe jij nooit koekruid op je pizza dan
hey, nog een FAIL. Indonesie is geen moslimland, het is een seculiere democratische republiek met een meerderheid aan Moslims als inwoners.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je voelt je wel een mannetje he omdat je dat moslimtaaltje begrijpt
Euh nee? Wat boeit mij het nou of ik iets fouts hebt neergezetquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat je er niet wakker van ligt, doe ik immers ook niet, maar je zult toch hopelijk wel inzien dat een beetje patsen tegenover anderen ook fout kan uitpakken en je dan je biezen moet pakken?
Dude. Dat taaltje is baas man. Helemaal als je het goed hanteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
denk je nou werkelijk dat een simpel persoon als hij dat nou echt zelf doorheeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat je er niet wakker van ligt, doe ik immers ook niet, maar je zult toch hopelijk wel inzien dat een beetje patsen tegenover anderen ook fout kan uitpakken en je dan je biezen moet pakken?
jij duidelijk nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
sorry, ik schat dergelijke mensen vaker te hoog in. My bad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk je nou werkelijk dat een simpel persoon als hij dat nou echt zelf doorheeft.
Zelfs na deze letterlijke uitleg denk ik dat hij zijn ass nog probeert te redden
dat hij in andere topics al faler genoemd wordt, ziet hij niet dus zal hem weinig boeien
Zo is hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk je nou werkelijk dat een simpel persoon als hij dat nou echt zelf doorheeft.
Zelfs na deze letterlijke uitleg denk ik dat hij zijn ass nog probeert te redden
dat hij in andere topics al faler genoemd wordt, ziet hij niet dus zal hem weinig boeien
het boeit je dus duidelijk wel watquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Euh nee? Wat boeit mij het nou of ik iets fouts hebt neergezetik ga er toch niet dood aan ofzo
Ok als het in het Engels was faalde ik misschien wel hard, maar Indonesisch? Lekker belangrijk joh
Ik focus me liever op talen die belangrijker zijnquote:
okay dit is wel goed, zelfkennisquote:
anders zou die er ook niet op reageren hequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het boeit je dus duidelijk wel wat
kan niet missen dat het hem boeit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het boeit je dus duidelijk wel wat
Reageer dan op mijn post stumperd, of kan je daar niks op verzinnen omdat je weet wie er gelijk heeft?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat maakt ook niet uit, aldus meneer.
ben jij indo dan of wat zijn jou banden ermee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan niet missen dat het hem boeit.
hij blijft maar doorgaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan niet missen dat het hem boeit.
Hij weet iig dat het een simpel persoon isquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind drie woordjes niet echt zelfkennis hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |