haha ik ben nog blanker dan marijke helwegenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Rude Boy van Rihanna! Die ben ik van plan binnenkort ook te gaan zingen, vind het zo'n te gek nummer! (Natuurlijk totaal geen idee wat voor een stem je hebt en of het wat is voor je hoor, haha, maar ik roep maar wat!)
Dan kun je inderdaad maar beter niet meedoenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
natuurlijk niet
alleen een duet met jou..zonder helium
anders met. ik heb faalangst
hey,zo behaalde ik vorig jaar wel de 2e plek yo (dakota <--) HA!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad maar beter niet meedoen
Nee, de tweede plek behaalde je mét heliumquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hey,zo behaalde ik vorig jaar wel de 2e plek yo (dakota <--) HA!
Dat is het ook! Ik vind in het Japans zingen erg leuk, uiteraard heb ik dan geen idee welke woorden er allemaal uit mijn mond komen maar het klinkt wel cool.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..].. valt wel mee :p. Ik vind het gewoon leuk om te zingen in aparte stijlen of andere talen.
Als je meedeed met Idols kun je ook wel normaal zingen, do it.quote:
Hahaha wat vet :pquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Dat is het ook! Ik vind in het Japans zingen erg leuk, uiteraard heb ik dan geen idee welke woorden er allemaal uit mijn mond komen maar het klinkt wel cool.
Uiteraard.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef shiznuts het volgende:
Mag je trouwens ook een betere re-entry doen die wel ergens naar klinkt?
Gewoon 2x mee doen en dan 1e en 2e wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef shiznuts het volgende:
Mag je trouwens ook een betere re-entry doen die wel ergens naar klinkt?
Nee, dat doe je niet, ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gewoon 2x mee doen en dan 1e en 2e worden
Zou wel een mooie actie zijn..quote:
Nou, over 2 dagen gaan ze pas bekend maken dat je gewonnen hebt. Voor nu is dat nog even geheim.quote:
Inderdaad. slaaf_fikkie hulde! Een terechte winnaar!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:03 schreef -Menn0- het volgende:
Kreeg net ook al een PM, leuk dat je het probeerde sommige talenten vragen om een verandering in regels. Geen finale dus deze slaaf_fikkie wint.
Bij deze gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Over twee dagen begint de stemronde pasquote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Nou, over 2 dagen gaan ze pas bekend maken dat je gewonnen hebt. Voor nu is dat nog even geheim.
(Ze hadden het mij alvast verteld, omdat ik zo goed geheimpjes kan bewaren!)
Ja, kan je nagaan hoe goed hij was dus!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Over twee dagen begint de stemronde pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |