Thanksquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar menno en erik kunnen er wel wat van
Nee, dat is mijn pure, warme stem...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn pure, warme stem...
Ja, met een instrumentale versie van AvondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Willem-Jan van Puffelen
Ik ga eens even zoekenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, met een instrumentale versie van Avond!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Boudewijn
iemand nog een liedje voor mij?
Ik kon niet verder dan 'Because of You', iets jazzigs, iets musicalachtigs of weeeeeeeeeer tori amos, maar ik wil eigenlijk eens wat leuks doen wat ik normaal nooit zing
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Boudewijn
Ik kon niet verder dan 'Because of You', iets jazzigs, iets musicalachtigs of weeeeeeeeeer tori amos, maar ik wil eigenlijk eens wat leuks doen wat ik normaal nooit zing
daar is geen karaokeversie van!quote:
Zing je wel eens fransquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Boudewijn
chansons! moet ik wel mn neus dichtknijpenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kan echt heel heel heel heel heel heeeeeeel erg goed zingen volgens mijn eigen maatstaven
weet iemand een leuk nummer voor me?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat bakken maken...
Proberen dat liedje te coveren is net zo moeilijk als de cover van spikenl (nieuwste inzending).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]o shite, dat wordt echt awesome!@1111oneeinz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |