Ik dacht het jij schrijft hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef nuget het volgende:
ga maar snel weer naar school, misschien leer je dan nog eens normaal Nederlands.
Idd, for gods sake gast.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef nuget het volgende:
ga maar snel weer naar school, misschien leer je dan nog eens normaal Nederlands.
ik heb kankah vroeg les morgen, gozah. Ik kan Nederlands maar ik praten nu gewoon street je weet. Zit nu ni op sgool.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef nuget het volgende:
Volgens mij heb je een wit nike petje en een lelijk bondkraagje, zit ik in de buurt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef fokaccount666 het volgende:
[..]
ik heb kankah vroeg les morgen, gozah. Ik kan Nederlands maar ik praten nu gewoon street je weet. Zit nu ni op sgool.
Of je bent een troll of je bent 8.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef fokaccount666 het volgende:
[..]
ik heb kankah vroeg les morgen, gozah. Ik kan Nederlands maar ik praten nu gewoon street je weet. Zit nu ni op sgool.
Wat? ik begrijp niks van die mocro taal van jou, doe is snel normaal nederlandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef fokaccount666 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef nuget het volgende:
[..]
Wat? ik begrijp niks van die mocro taal van jou, doe is snel normaal nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |