Nou, fijne vergiffenis is dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vergeef het je...moet over een half uur toch weg
maar nu wel!!!!! en vast ook mobiel!!!.. Smsen in de bus...tré dangerlyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zat niet te fokken! in de trein! Ik was toen nog gewoon thuis! Ik zat wel te sms'en de bus! Telt dat ook?
hoe wil je het dan hebben...zo?...quote:
Nee, pc bij ouders! Even kijken op wie ik ga stemmen morgen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar nu wel!!!!! en vast ook mobiel!!!.. Smsen in de bus...tré dangerly![]()
ik ga met mn ogen dicht ergens kleuren...wie weet wordt dat nog de muurquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, pc bij ouders! Even kijken op wie ik ga stemmen morgen!
* verslikt in snoepjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoe wil je het dan hebben...zo?...![]()
...Pietje....ooooo Pietje...ik vergeef je met heel mn hart
...en laat mijn hart nu net groter zijn dan gemiddeld hart
Tautologieën zijn lekker tegendraads.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De rijdende rechter vanavond, en aan de teaser te zien wordt 't weer tenenkrommend gênant. En ja Cc, dat is een tautologie.
ja gaat een tegenstem doen toch?...dat wil ik ook wel maar geen idee op wie dan...en ik weiger te links te stemmenquote:
Engelse drop, tussen 't koken doorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
Och...ventje toch....wat voor een snoepje eik?
Vertel, inclusief de overwegingenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga met mn ogen dicht ergens kleuren...wie weet wordt dat nog de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |