Nou, fijne vergiffenis is dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vergeef het je...moet over een half uur toch weg
maar nu wel!!!!! en vast ook mobiel!!!.. Smsen in de bus...tré dangerlyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zat niet te fokken! in de trein! Ik was toen nog gewoon thuis! Ik zat wel te sms'en de bus! Telt dat ook?
hoe wil je het dan hebben...zo?...quote:
Nee, pc bij ouders! Even kijken op wie ik ga stemmen morgen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar nu wel!!!!! en vast ook mobiel!!!.. Smsen in de bus...tré dangerly![]()
ik ga met mn ogen dicht ergens kleuren...wie weet wordt dat nog de muurquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, pc bij ouders! Even kijken op wie ik ga stemmen morgen!
* verslikt in snoepjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoe wil je het dan hebben...zo?...![]()
...Pietje....ooooo Pietje...ik vergeef je met heel mn hart
...en laat mijn hart nu net groter zijn dan gemiddeld hart
Tautologieën zijn lekker tegendraads.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De rijdende rechter vanavond, en aan de teaser te zien wordt 't weer tenenkrommend gênant. En ja Cc, dat is een tautologie.
ja gaat een tegenstem doen toch?...dat wil ik ook wel maar geen idee op wie dan...en ik weiger te links te stemmenquote:
Engelse drop, tussen 't koken doorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
Och...ventje toch....wat voor een snoepje eik?
Vertel, inclusief de overwegingenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga met mn ogen dicht ergens kleuren...wie weet wordt dat nog de muur
Ik kreeg die van de gemeente in de busquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:10 schreef Lotusss het volgende:
Pfff... Alle formulieren etc bij elkaar gezocht en uitgeprint voor kwijtschelding Provinciale en Gemeentelijke belastingen en alles ingevuld...![]()
En toen ik toch bezig was heb ik meteen mijn belastingaangifte ook maar gedaan. Daar werd ik wel wat blijer van: 1500 euro terug
En nu heb ik weer pijn in mijn oor
Je mag niet op de muur tekenen! Dan is je stem niet geldig! Dat had ik vorig jaar al geprobeerdquote:
Da's alleen voor arme sloebers pietje! Niet voor grootgraaiers zoals jij!quote:
Omdat je anders moet betalen! Like duhhh!quote:
Op basis van een huurappartement hebben en voltijd student zijn en weinig tot niet kunnen werken, ergo te weinig inkomsten.quote:
Dan moet je huisbaas er toch gewoon OZB over betalen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op basis van een huurappartement hebben en voltijd student zijn en weinig tot niet kunnen werken, ergo te weinig inkomsten.
Je betaalt wel afvalstoffenheffing en dat soort flauwekul als huurder. Daar vraag ik allemaal kwijtschelding voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moet je huisbaas er toch gewoon OZB over betalen?
Sociale woningbouwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moet je huisbaas er toch gewoon OZB over betalen?
Een studentenkamer is nep-huren. Ik huur tenminste echt, zoals andere grote mensen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah ok, nooit gehad toen ik in m'n studentenkamer zat. Nu krijg ik de volle mik.
Wat is 't verschil dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een studentenkamer is nep-huren. Ik huur tenminste echt, zoals andere grote mensen.
Sportze! Niet te fanatiek!quote:
Ik heb een studentenkamer en betaal die zooi ook hoor! (nou ja, betaal niet, maar ik krijg wel de acceptgiro's ervan in de bus!)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een studentenkamer is nep-huren. Ik huur tenminste echt, zoals andere grote mensen.
Ow....dat mag je me van de week ff uitleggen...dat wil ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je betaalt wel afvalstoffenheffing en dat soort flauwekul als huurder. Daar vraag ik allemaal kwijtschelding voor.
neuh....we doen wel een bakkie koffie ipv sportenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sportze! Niet te fanatiek!![]()
[..]
Ik heb een studentenkamer en betaal die zooi ook hoor! (nou ja, betaal niet, maar ik krijg wel de acceptgiro's ervan in de bus!)
JA ZEG! Als iedereen dat in Nijmegen gaat doen dan kan IK het straks niet meer!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow....dat mag je me van de week ff uitleggen...dat wil ik ook![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
"echte" huur is dat je een eigen voordeur hebt, met eigen badkamer en keuken (en dus niet gedeeld).quote:
Commerciële verhuur = altijd onderverhuur. Of je nou een villa huurt voor 10.000 of 10m2 voor 100 euro.quote:
Dat heb ik! Maar goed dat je het alleen hoeft te hebben en niet hoeft te gebruiken! Mijn kookplaat is 4x aan geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"echte" huur is dat je een eigen voordeur hebt, met eigen badkamer en keuken (en dus niet gedeeld).
Een villa voor 10K is dus ook geen 'echt huren'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Commerciële verhuur = altijd onderverhuur. Of je nou een villa huurt voor 10.000 of 10m2 voor 100 euro.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een villa voor 10K is dus ook geen 'echt huren'
Zeker alleen om extra warmte te genereren als je de verwarming niet hoog genoeg kon zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik! Maar goed dat je het alleen hoeft te hebben en niet hoeft te gebruiken! Mijn kookplaat is 4x aan geweest
Als ik mijn verwarming op 15 zet wordt het 21 graden. Zet ik hem op 20 dan haal ik de 30 graden welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeker alleen om extra warmte te genereren als je de verwarming niet hoog genoeg kon zetten
Misschien moet je een nieuwe thermostaat laten installerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik mijn verwarming op 15 zet wordt het 21 graden. Zet ik hem op 20 dan haal ik de 30 graden wel
Wattizzer, jij hoort nu blij te zijn toch???quote:
Ik had al geklaagd! Maar ja, dat graden ding doet dus niet zoveel. Die werkt eigenlijk alleen als een 'hoger/lager/uit' knop!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet je een nieuwe thermostaat laten installeren
quote:
quote:
Je Meertje heeft allang updates gepost mafketel, welkom in Klundertquote:
En in Leidschendamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De rijdende rechter vanavond, en aan de teaser te zien wordt 't weer tenenkrommend gênant. En ja Cc, dat is een tautologie.
Die knop weet je bij mij ook wel te vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had al geklaagd! Maar ja, dat graden ding doet dus niet zoveel. Die werkt eigenlijk alleen als een 'hoger/lager/uit' knop!
De uitknop?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die knop weet je bij mij ook wel te vinden
Ik was nog bijna in jouw mooie stadje vandaag voor overleg, maar ik had geen zinquote:
Jij hebt toch altijd zinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was nog bijna in jouw mooie stadje vandaag voor overleg, maar ik had geen zin
Als jij klaar bent met dat knopje hoger en lager doen, dan ga ik op een gegeven moment wel "out" hoor...quote:
quote:
Nou laat dat mooi maar weg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was nog bijna in jouw mooie stadje vandaag voor overleg, maar ik had geen zin
Fijn dat ik begrepen wordtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
we snapten je in kleine letters ook ja
Ik lig doorgaans voor die tijd al lang op één oor te knorren!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als jij klaar bent met dat knopje hoger en lager doen, dan ga ik op een gegeven moment wel "out" hoor...
En toch vind ik het gezellig kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou laat dat mooi maar weg.
Tis één grote bouwput.
Ja goed he, heb mijn dag vandaagquote:
Leugenaar. Jij bent vaak zat om 5u 's nachts nog wakker! Dan lig ik ook al minimaal 4 uur te slapen (de laatste paar dagen tenminste)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lig doorgaans voor die tijd al lang op één oor te knorren!
quote:
Godverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je Meertje heeft allang updates gepost mafketel, welkom in Klundert.
Das waarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leugenaar. Jij bent vaak zat om 5u 's nachts nog wakker! Dan lig ik ook al minimaal 4 uur te slapen (de laatste paar dagen tenminste)
O ook je belasting ingevuldquote:
Tja ik moet wel koopflatje, maar goed ik krijg dan ook terugquote:
Je kan in 2 x betalen dan geldt de tweede vervaldatum voor de tweede betaling (dacht ik)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom staan er 2 vervaldata op de OZBaanslag, ik snap er geen kut van.
Die betaal je in (maximaal) twee gelijke termijnen. Vandaar 2 data. Welkom in de wereld der volwassenen Pietjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor als je gespreid wil betalenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit maar te kloten daarmee. Wil aan dezelfde teruggave komen als vorig jaar maar dat wil nog niet erg lukken. Morgen maar eens alles opnieuw falsificeren uitrekenen.quote:
Wij wonen ook in een koophuis, maar ik bedoel dat ik niet degene ben die het invultquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja ik moet wel koopflatje, maar goed ik krijg dan ook terug![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |