Ik werd wel een beetje uitgelachen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik ook hoor
En ik ga liever zo met een beestje om dan dat ik de hele dag zo'n dier negeer
wat een leuke naam trouwens
Ja, nou heeft Fikkie hoofdpijn vanavondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:50 schreef TeenWolf het volgende:
Die vrouw denkt ook; 'daar gaat mijn befbeurt..'
Dat zeg ik ook wel eens als ik tegen mijn hond aanloop. Aan de toon en lichaamstaal begrijpen ze heel goed wat je bedoelt. Jij hebt duidelijk geen hond.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef hamkaastosti het volgende:
liep ik net hier in het dorp komt er een vrouwtje naar buiten lopen met zo'n klein kuthondje. Tikt ze het ding per ongeluk iets aan met d'r been en dan gaat ze wel 5x sorry roepen.
Alsof zo'n beest dat snapt.
klacht: mensen die sorry roepen tegen hun hond. Alsof zo'n beest dat snapt.
Dan groeien ze beter en krijg je mooiere bloemen voor terugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik praat altijd tegen mijn planten, daar houden ze van![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:56 schreef Ripley het volgende:
Bij mij begint het al bij de voordeurHij hoort me altijd aankomen en staat dan te wachten en geeft een miauwtje als ik binnenkom en dan zeg Ik"Hey grollie, daar ben ik weer"
En dan rent ie naar de wc omdat ik altijd gelijk moet plassen als ik binnenkom en daar is ie graag bij
Daar hebben meer dieren last van...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:56 schreef Ripley het volgende:
Bij mij begint het al bij de voordeurHij hoort me altijd aankomen en staat dan te wachten en geeft een miauwtje als ik binnenkom en dan zeg Ik"Hey grollie, daar ben ik weer"
En dan rent ie naar de wc omdat ik altijd gelijk moet plassen als ik binnenkom en daar is ie graag bij
Mijn hondje heet ook Binkie en dat is echt een schoothond (zo'n witte zwabber zeg maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, bij mij staan ze ook bij de voordeur als ik binnekom om me te begroeten (ok, ze willen eten, maar toch!)
dan zeg ik "Hi binkie, mamma is er weer!"
Geen idee pcies waarom ik binkie zeg aangezien ze zo niet heten maar het rolt lekker van de tong i guess. Hij heet eigenlijk Kurt (naar die kurt jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Mijn hondje heet ook Binkie en dat is echt een schoothond (zo'n witte zwabber zeg maar) en daarbij is het ook inderdaad: kom maar lekker bij mama liggen
Nog zo een dierenliefhebberquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef MaddoxX het volgende:
Mensen die een hond hebben lijken er zelf meestal ook nog ens op
ohjah: kanker-wandelende-schijtbakken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:56 schreef Ripley het volgende:
Ja, die van mij gaat ook zitten kijken voor de douchequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
Als k ga plassen gaat hij altijd achter me zitten
Hij wilt ook altijd een tampon om mee te spelen
En als ik ga douchen gaat hij voor de douche zitten om te kijken![]()
Wat een gluurder!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
Als k ga plassen gaat hij altijd achter me zitten
Hij wilt ook altijd een tampon om mee te spelen
En als ik ga douchen gaat hij voor de douche zitten om te kijken![]()
Kurtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geen idee pcies waarom ik binkie zeg aangezien ze zo niet heten maar het rolt lekker van de tong i guess. Hij heet eigenlijk Kurt (naar die kurt ja)
Er staan bij mij ook 2 mandjes voor de kachel en dan proppen 2 van hun zich in 1 zo een mandje lekker knusmet die oogjes op de geniet stand
en dan zeg ik meestal ook wel iets van "liggen jullie lekker moppies"
I'm the crazy cat lady
Ik wou het net zeggen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:12 schreef Ripley het volgende:
whehehe, topic gekaapt door crazy catladies
Nooooooo, arme held op sokkies! Kon die de weg naar huis nie meer vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
KurtWat lief!
Ik moet ook maar weer eens aan de kat. Ik had een lieve dikke rode kater (Napoleon) maar die is afgelopen zomer verdwenen. Beest durfde de tuin nauwelijks uit, ineens kreeg ie lef en is ie nooit meer teruggekeerd
Hij lag altijd op het aquarium te slapen, was lekker warm
Of achter de laptop.
Een kat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nog zo een dierenliefhebber![]()
Je hebt neem ik aan geen dieren, tenminste dat hoop ik voor het dier
Neem er dan geen 1 zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Een kat.
Mag lekker de tuinen van andere mensen lekker onderschijtenhoeft alleen eten en af en toe een beetje aandacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |