Dan heeft hij dezelfde problemen, maar dan met mannen waar hij niets tegen durft te zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach jung, als je eenmaal uit de kast bent gekomen, zjin dit soort problemen ook verleden tijd.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
dan zal ik mijn verhaal ook even doen.
Ik had een tussenuur op school dus ging ik met een vriend de stad in. Eerst broodje halen en toen naar de jumbo, in de jumbo gratis thee gedronken en plekjes ham, chocola en andere dingetjes geproefd. Toen een rits met kauwgomballen gekocht voor 30cent en hiervan aangeboden aan het kassameisje. dit naam zij aan en ik vroeg haar mee de stad in te gaan. dit meisje moest blozen en zij dat ze moest werken, volgende week gaat ze wel mee.
Hier in Den Haag hebben we geen Jumbo volgens mij. Alleen Albert Heijn en Hoogvliet.quote:
Aan de Haven zit een Jumbo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef HugoChavez het volgende:
Hier in Den Haag hebben we geen Jumbo volgens mij. Alleen Albert Heijn en Hoogvliet.
Playerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Ik had een tussenuur op school dus ging ik met een vriend de stad in. Eerst broodje halen en toen naar de jumbo, in de jumbo gratis thee gedronken en plekjes ham, chocola en andere dingetjes geproefd. Toen een rits met kauwgomballen gekocht voor 30cent en hiervan aangeboden aan het kassameisje. dit naam zij aan en ik vroeg haar mee de stad in te gaan. dit meisje moest blozen en zij dat ze moest werken, volgende week gaat ze wel mee.
Kauwgomballen, de nieuwe breezersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
lees en leer zou ik zeggen.quote:
BRANDEN ZAL JIJ OOOOOH JA HET VUUR ZAL BRANDEN TOT HET LAATSTE BOTJE, DE HEL WACHT JE AL OP MET SMACHTquote:
Volgens mij zit er toch ook één bij de Leyweg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hier in Den Haag hebben we geen Jumbo volgens mij. Alleen Albert Heijn en Hoogvliet.
ja ik moest toch wat kopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kauwgomballen, de nieuwe breezers![]()
Ze zijn tegenwoordig nog maar 30ct waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |