Ene Daan heeft zich af laten zetten bij zo'n site die kaarten met dikke winst doorverkoopt en anderen reageren daar weer mooi op.quote:
quote:Telephone is een electropopnummer van de zangeres Lady Gaga. Het nummer, een samenwerking met Beyoncé, wordt op 22 februari 2010 uitgebracht als tweede single van het tweede studioalbum The Fame Monster. Op 15 januari 2010 werd Telephone Alarmschijf op Radio 538. Op 28 januari 2010 werd de videoclip voor Telephone opgenomen. De videoclip gaat verder waar Paparazzi (Lady Gaga) was afgelopen. De videoclip wordt in maart 2010 uitgebracht.
bron wikipedia
Wat heeftquote:
Telefonische verkoop via: 0900 - 1010 2020 (45 cpm).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef Cee het volgende:
Nogmaals mijn stomme vraag, maar klopt het dat je kaartjes alleen online kan kopen komende zaterdag? Of via de telefoon (te-te-te-te-te-te stop telephoning me eh eh eh ehe)?
Je mag mij komen helpen! Zetten we The Fame gelijk even op!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik wil d'r ook wel helpen, hoor.
Blastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef kanya het volgende:
[..]
Telefonische verkoop via: 0900 - 1010 2020 (45 cpm).
bron: livenation.nl
Haha.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Je mag mij komen helpen! Zetten we The Fame gelijk even op!
quote:
Ik maak je een zoenscene! Ik gooi je ook nog wel van het balkon af!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha.
1 voorwaarde: als we eerst naar de zoenscene in Paparazzi kijken.
Dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik maak je een zoenscene! Ik gooi je ook nog wel van het balkon af!
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat heeft [ afbeelding ] in Hemelsnaam met paparazzi te maken?
Nou ja, dan word het dus weer een geweldige clip!
Maar dat is romantisch!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook weer niet.
Als je gewoon zorgt dat je om 10:00 uur achter de computer zit en ingelogd bent moet je toch binnen twee minuten je kaarten binnen hebben?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]Touché
In stressend voor de computer zitten om kaartjes te bemachtigen.
De in-gesprek-toon is m'n beste vriend dus dat helpt ook niet echt.
Ach ja, hoef ik tenminste niet extra vroeg naar het postkantoor te stiefelen, da's 1 voordeel.
Gezien de prijzen zal je niet hoeven stressen, kan me niet voorstellen dat het zo snel uitverkocht is als ik in eerste instantie dachtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]Touché
In stressend voor de computer zitten om kaartjes te bemachtigen.
De in-gesprek-toon is m'n beste vriend dus dat helpt ook niet echt.
Voordat ik ja ze... Waarmee klaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mag ik je als we klaar zijn dan ook vermoorden in een Micky Mouse out-fit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |