Sorry, maar kan geen IJs meer zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef ursel het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk nog iets van IJs gehoord??
Komt die vrijdag ook nog..??
Hoop het voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef ursel het volgende:
'Een goed hart met 4 bakken koffie per dag'
Ik denk dat ik er dan nooit last van ga krijgen..
Als ik thuis ben zal ik hem sturen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef FJD het volgende:
iTunes download update, PC klapt uit (W7-gezeik, Rudy mail die fix eens gek) en vervolgens is iTunes fucked
Kut-programma.
Nu even snel nieuwe firmware erop zodat ie weer clean is, alles backuppen en dan kan de iPhone morgen op de post![]()
quote:Justitie en de AIVD hebben in 2009 335 internet- en voipverbindingen afgetapt bij providers die zijn aangesloten bij stichting NBIP. Als dat cijfer representatief is, komt het totale aantal taps in Nederland op minstens 3350. Dat betekent een explosieve stijging.
http://www.nu.nl/internet(...)tijgt-explosief.html
Ik kijk er en niet van op en ik vind het ook niet raar.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben net toegevoegd op hyves door een meid....
Ik denk wie is dat? Toevoegen, foto's kijken en ja hoor ik weet nu hoe die meid van zaterdag heet
EDIT: Het was trouwens de vriendin van degene die mij heeft toegevoegd
Humor dit, eens afwachten waar dit naartoe gaat
De vraag is waarquote:
Leuke meidquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben net toegevoegd op hyves door een meid....
Ik denk wie is dat? Toevoegen, foto's kijken en ja hoor ik weet nu hoe die meid van zaterdag heet
EDIT: Het was trouwens de vriendin van degene die mij heeft toegevoegd
Humor dit, eens afwachten waar dit naartoe gaat
Magtie t matras na afloop houdenquote:
Met een C?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuke meidHoe heet haar vriendin?
Iets met een "C"?
Ok, dus je hebt gezoend met L en dat is een vriendin van M?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Met een C?
Nee ik weet niet of de krabbels te lezen zijn, maar dan is het je al snel duidelijk
Laten we hem samen pakken, hoe sociaalquote:
quote:Den Haag
De PvdA blijft na het tellen van 28 procent van de stemmen in Den Haag de grootste partij, PVV wordt de tweede.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok, dus je hebt gezoend met L en dat is een vriendin van M?
Nee precies andersomquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt gezoend met L en dat is een vriendin van M?
reëel nee, het is een standaard volume. 3000 KWh & 1500 m3 wordt gebaseerd op een gemiddeld verbruik voor een 2-persoonshuishouden. Daarbij heb je straks ook nog een nieuwbouwhuis waar hopelijk ook energiebesparende maatregelen zijn genomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Static, vraagje over energie.
Ik kreeg net van GreenChoice een mail over mijn voorschotbedrag. Dit komt uit op ¤ 128,- per maand (¤ 42,- elektriciteit & ¤ 86,- gas). Dit is berekend op een geschat jaarverbruik van 3000 kWh & 1500 m3. Is dit reëel? Ga er alleen wonen en het huis is 80m2... Thanks
Bedankt. Ik kan op de site van Greenchoice de waarden zelf wijzigen. Ik kijk wel even hoe ik maandelijks uitkom. Als ik het zo laat staan heb ik aan het eind van het jaar een leuk extraatjequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
reëel nee, het is een standaard volume. 3000 KWh & 1500 m3 wordt gebaseerd op een gemiddeld verbruik voor een 2-persoonshuishouden. Daarbij heb je straks ook nog een nieuwbouwhuis waar hopelijk ook energiebesparende maatregelen zijn genomen.
Ter vergelijk: Mijn huis in nu 3 jaar oud, 2 personen en vorig jaar verbruikt is 2100 kwh & 850 m3.
En het is niet dat wat alleen maar weg zijn en heel erg zuinig aan doen.
Denk dat je met 2000 kwh en 1000 m3 ook al redelijk ruim in je verbruik zal zitten.
Maar goed weet niet wat je allemaal van plan bent he
Als je pc 24/7 aan laat staan dan moet je even uitrekenen wat dat op jaarbasis zal verbruiken.
Spaghettiquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:06 schreef FJD het volgende:
Kun je dat schaap van je niet op een loopband zetten?![]()
Moet je morgen trouwens ook een hapje spaghettiZijn er trouwens nog specifieke drinkwensen? Behalve bier&cola dan
Hmmm, heb je ook pils?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:06 schreef FJD het volgende:
Kun je dat schaap van je niet op een loopband zetten?![]()
Moet je morgen trouwens ook een hapje spaghettiZijn er trouwens nog specifieke drinkwensen? Behalve bier&cola dan
Duidelijk, je zal om moeten rijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef FJD het volgende:
Ik kan Dommelsch halen bij mij in de buurt (Jumbo), Grolsch iets verder weg (AH) of HJ bij Plus maar die zit niet echt in de buurt
Ik heb nu al zinquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:45 schreef FJD het volgende:
Als Frank over z'n hart strijkt dan komt alles goed
Ik reageer zo op je mail maar is akkoord! Hertog Janquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:45 schreef FJD het volgende:
Als Frank over z'n hart strijkt dan komt alles goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |