www.veelsieraden.nlquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zien ze er denk ik ook een stuk beter uit, had echt het gevoel alsof alles elk moment kon brekenZe had wel hele leuke steentjes en dat soort dingen!
Is er een webshop waar ik zulke plates kan bestellen?
quote:
waarom ben jij altijd sneller?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.enchantra.eu met code DTCHNLBLG krijg je 15% korting
www.veelsieraden.nl
www.ocnailart.com met code Scrangie krijg je 30% korting
omg waarom zeg je dat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.the-nailcompany.nl/index.html
Hier verkopen ze Orly voor 6 euro per potje en voor 9 euro per setje van tweeEn het zit in Rotterdam!
Misschien leuk voor dames die eens wat van Orly willen proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Is die ook via TD te verkrijgen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Daph_ het volgende:
Mijn seche vite geeft shrinkage op zo'n beetje alle lakken waar ik het overheen smeer.. David heeft dat al minder, maar Nubar Diamont doet het tot nu toe het besteEn Seche is inderdaad dikke stroop nu
![]()
Nope dat niet.. Via TD zou ik voor Seche of Poshe gaan denk ik, hoewel ik geen ervaring heb met Poshe.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg waarom zeg je dat?![]()
omdat ik wil dat iedereen even hard FAILT als ik en mirjam bij de groothandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ah, dan ga ik toch voor de SV denk ik. Ik denk trouwens dat ik helemaal niet ga wachten tot het einde van de maand met mijn bestellingquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope dat niet.. Via TD zou ik voor Seche of Poshe gaan denk ik, hoewel ik geen ervaring heb met Poshe.
Als je nubar wilt proberen kun je het bestellen bij sparkling*nails op eBay
Whehehe I feel an order coming up!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik toch voor de SV denk ik. Ik denk trouwens dat ik helemaal niet ga wachten tot het einde van de maand met mijn bestelling
Wil je me niet zo aan het lachen maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar ja, fatties zijn wel vaak langzamer ja
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg waarom zeg je dat?![]()
Als de groothandel 's avonds open is, minimeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whatever I want.
Oh ja ja ja! En misschien de foil fx.. Die weet ik nog niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe I feel an order coming up!!
In april ga ik de Orly Sweet collection bestellen
ja zeg, sorry hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Nune het volgende:
[..]
Wil je me niet zo aan het lachen maken?
ik wil die roodgoud-kleurigequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh ja ja ja! En misschien de foil fx.. Die weet ik nog niet.
Oh ze zijn tot 17u openquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als de groothandel 's avonds open is, minimeet?.
Ohh ja, die is fijn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zeg, sorry hoor
[..]
ik wil die roodgoud-kleurige
oh shit! Hebben ze geen koopavond ofzoquote:
Die tweede is nicequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van de foto's staan hier, beetje teveel om allemaal te plaatsen hehe.![]()
Die glitters zijn leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van de foto's staan hier, beetje teveel om allemaal te plaatsen hehe.![]()
Die was gratis dus achquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die glitters zijn leuk!
Die laatste is niet echt mijn ding, maar wel mooie kleur
Is die laatste een matte?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |