Dankje!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OPI Nail Envy schijnt goed te zijn, die ga ik ook bestellen
seche is super, maar je hebt wel seche restore nodig, voordat je halverwege bent wordt het als dikke stroop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje!
En ik wil eigenlijk ook de Seche Vite bestellen, is die aan te raden, of toch beter een andere topcoat?
Ik vind Seche Vite echt topspul, heb er geen last van dat het dikker wordt? Mijn potje is bijna leeg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
seche is super, maar je hebt wel seche restore nodig, voordat je halverwege bent wordt het als dikke stroop.
Dat! Mijn potje doet het ook nog gewoon goed, en ik ben al ruim over de helft!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind Seche Vite echt topspul, heb er geen last van dat het dikker wordt? Mijn potje is bijna leeg!
Ik ga naar een andere Kruidvat, fail.
Gaaf!!!!quote:
normaal zijn ze ook 5 euro per plate, dus gewoon lekker bij een gerenommeerde zaak kopen hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef tliciouz het volgende:
Mijn hemelnet naar de markt geweest om die konad meuk te halen. Dat stempel ding zag er kei verrot uit alles helemaal beschadigd vroeg ze bijna 10 euro voor
Dus ik ga die mooi bij de kruidvat halen. En losse plates vroeg ze 4 voor 20. Is dit duur? Ik heb er geen verstand van, maar het zag er allemaal beschadigd etc uit had een beetje het gevoel alsof ze de boel een beetje belazerde?
Nuuuubar!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Daph_ het volgende:
Mijn seche vite geeft shrinkage op zo'n beetje alle lakken waar ik het overheen smeer.. David heeft dat al minder, maar Nubar Diamont doet het tot nu toe het besteEn Seche is inderdaad dikke stroop nu
![]()
Ja daar zien ze er denk ik ook een stuk beter uit, had echt het gevoel alsof alles elk moment kon brekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
normaal zijn ze ook 5 euro per plate, dus gewoon lekker bij een gerenommeerde zaak kopen hoor
www.enchantra.eu met code DTCHNLBLG krijg je 15% kortingquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zien ze er denk ik ook een stuk beter uit, had echt het gevoel alsof alles elk moment kon brekenZe had wel hele leuke steentjes en dat soort dingen!
Is er een webshop waar ik zulke plates kan bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |