Is inderdaad dag en nacht verschil. Dat zag er niet uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:31 schreef marcodej het volgende:
Het ziet er iig een stuk voller en gezelliger uit dan de huldiging in het Olympisch Stadion, in 2008. Waar ik zelf bij was en het nogal een 'kale' bedoening was.
Het enthousiasme (tot nu toe) nog wel.quote:
Ach dat wordt het al snel hier in Nederland. En zo te horen ben ik niet de enige hier die me daarvoor schaamt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef Leatherface het volgende:
Volk ontbreekt inderdaad niet.
Maar houd het alsjeblieft een beetje degelijk en volwassen, en maak er niet zo'n infantiele polonaise van.
Was Van der Kieft inderdaad...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:42 schreef TheArt het volgende:
Ireen is in de armen van Sanne is slaap gevallen.
Zei Henri nou dat hij Blokhuijsen zag naast Bob? Daar zat Van der Kieft toch?
Uitgelachen door wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Nicolien jarenlang uitgelachen en nu is ze onderdeel van de nationale polonaise
Simon Kuipers is echt de twitter kampioenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef Yesse het volgende:
Wel grappig dat getwitter. Sommigen zijn meer bezig met twitteren dan de huldiging ook echt mee te maken
Dat is natuurlijk de ultieme domper voor de organisatoren van dit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef Yesse het volgende:
Wel grappig dat getwitter. Sommigen zijn meer bezig met twitteren dan de huldiging ook echt mee te maken
Het kan allemaal een tikkie stijlvoller ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:03 schreef Leatherface het volgende:
Wat een sneue toestand.
Heb je jarenlang getraind, in sommige gevallen op de top van de olympus gestaan. Wordt je hier afgescheept met een kinderachtige polonaise.
Weg uit dit gekkenhuis zal ie wel denken.quote:
Ja maar de 'supporters' hebben liever een muziekconcert i.p.v. een huldiging...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ze hadden in ieder geval even de sporters apart op het podium mogen roepen...
Alsof Bob 3 voudig olympische kampioen is gewordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef marcodej het volgende:
Echt, continu blije Bob in beeld. Bij de sluitingsceremonie ook al...
Zoals dit: @ 1.10quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ze hadden in ieder geval even de sporters apart op het podium mogen roepen...
Ik vraag me ook af waarom het niet gewoon was volwassener, serieuzer en stijlvoller kan. En bovenal: gericht op de sporter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef Ericr het volgende:
Waarom moeten die huldigingen altijd compleet gedebiliseerd worden?
Dat dan weer wel.... maar die variant op YMCAquote:
Dat zit helaas nog steeds in mijn hoofd.... We wensen jullie een WAAAARM welkom thuis.. een warm welkom thuihuis.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.... maar die variant op YMCA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |