quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je er weer helemaal weemoedig van wordt?![]()
Al sinds zondag...quote:
Ow, ik wil je bubble niet lek steken. ik vond het drie keer niks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik denk zelfs: als ik nou nog eens een keer zwanger zou zijn, zou ik het misschien wel leuk vinden en er van kunnen genietenMaar zelfs als dat niet zo zou zijn, het was toch een bijzondere tijd en ik zou het zeker wel over willen doen
Ronny zei net: "alweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:53 schreef innepin het volgende:
Ik ga straks lekker minimeeten met Linda en Lotte
Nou ja, ik dus ook, geen lcihamelijke klachten, maar zorgelijk en depressief maar zelfs dan...terugkijkend heb ik dat er zelfs voor over en was het toch bijzonder!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow, ik wil je bubble niet lek steken. ik vond het drie keer niks.Die verrekte hormonen, ik word daar zo labiel en zorgelijk als wat van. apen beren bekkenklachten. En móe.
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Weemoedig werd ik toen ik net op zoek was naar een kapsel-fot van mijzelf en toen foto's van een van mijn pasgeboren kuikens zag. Met zo'n vuistjeoh.
En de kraamweek. Het is dat je de hormonen en onderbroken nachten er ook bij hebt, maar mén wat vind ik zo'n eerste week met zo'n krummel heerlijk.![]()
Nog even een reactie op een post in het vorige topic. Mijn ouders passen op en vinden het best druk af en toe. Nog eentje erbij, zou het nog wat drukker maken.. Ook als we zaterdags met zn allen bij mn ouders zijn, is het met 4 kleinkinderen waarvan een paar erg druk soms wel druk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn ouders maken echt geen punt van hoeveel kinderen ieder van hun kids krijgen,
Ja, ik weet het. Sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Die foooooooooooooto! Rewimo wat dóe je!![]()
![]()
![]()
*rammelrammelrammellll
Wat een plaatje....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoiets?2 dagen oud en een lachje, ik ben nog steeds helemaal verliefd op deze foto
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |