Tofquote:
nou alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
Befteling EN pannenkoeken?
Omg omg omg...ben ik jarig ofzo?
jij komt toch nietquote:
Dat heb ik allang gedaan joh...quote:
Zoenen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
Efteling EN pannenkoeken?
Omg omg omg...ben ik jarig ofzo?
dat dacht ik ook alquote:
Ik kom prima, dank.quote:
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan joh...
Je beruchte vraag of een vrouw aan je gouden vulpen wil zitten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Nee, de vraag of ze met me mee wil naar de Efteling!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je beruchte vraag of een vrouw aan je gouden vulpen wil zitten?
dus de mini-meet gaat doorquote:
whehehequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je beruchte vraag of een vrouw aan je gouden vulpen wil zitten?
Als jij wilt dweilen.quote:
pas je op dat er geen kleine kinderen in de buurt zijn danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de vraag of ze met me mee wil naar de Efteling!
En als we daar dan gezellig samen arm in arm op een bankje zitten, voel ik met mijn vrije hand even diep in mijn jaszak, en laat ik haar stiekem mijn vulpen zien. Dan pas vraag ik of ze hem even wil vasthouden.
dat doe ik altijd alquote:
Is DaMart pater?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas je op dat er geen kleine kinderen in de buurt zijn dan
Dan is hij er heel goed vanaf gekomenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg net een telefoontje van een klant die al even niet is geweest, blijkt hij in die trein te hebben gezeten![]()
gister uit het ziekenhuis is gekomen en zit nog in het gips met een gebroken arm en been![]()
hij heeft wel geluk gehad hij zat in het eerste treinstel
Goed punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas je op dat er geen kleine kinderen in de buurt zijn dan
whehehequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik een kloon aanmaken: goldvulpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |