Haha, dat zal best ja! MW werkt bij mij weer nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef lorteti het volgende:
[..]
hoorde net dat meerdere het een beetje rustig vonden
zijn waarschijnlijk allemaal met MW bezig voor de hotrod seeder
koop een echte comp ipv die flapflop die je gebruiktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat zal best ja! MW werkt bij mij weer niet
Kei tof zo'n trekkertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef Xebber het volgende:
Mensen die MW gaan spelen voor een trekkertje.
Ik gebruik mijn flaptop nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:39 schreef lorteti het volgende:
[..]
koop een echte comp ipv die flapflop die je gebruikt
doe het niet voor het trekkertje, doe het voor de efficientie. 9x zo snel als met de hand. tsjit-tsjingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef Xebber het volgende:
Mensen die MW gaan spelen voor een trekkertje.
Ik heb er 3, maar de 4e hoef ik ook niet, haha.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:51 schreef Xebber het volgende:
Ik begin niet eens aan die hekjes, nutteloze ribbon.
Half uurtje werk en je hebt hem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:51 schreef Xebber het volgende:
Ik begin niet eens aan die hekjes, nutteloze ribbon.
Nee, die tellen dan niet meer meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uurtje werk en je hebt hem.![]()
Kun je tussendoor geen hekjes verkopen om plek te maken? Of tellen die dan niet mee?
Maar die *** hooibalen verkopen is een rotwerk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:51 schreef lorteti het volgende:
hooibalen verkopen kalfjes kleiner zetten is al een begin
eigen schuld had je ze niet neer moeten zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar die *** hooibalen verkopen is een rotwerk.
Kun je nagaan hoe lollig het is om straks 200 hekjes te verkopen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar die *** hooibalen verkopen is een rotwerk.
Ja, maar die ribbons zijn zo kinky en met die hooibalen verdiende ik er weer eentjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:56 schreef lorteti het volgende:
[..]
eigen schuld had je ze niet neer moeten zetten
Oh, maar die verplaats ik gewoon zodra ik geoogst heb en ik perkjes ga maken en mijn landje anders in ga delen. Want zoals het nu is bevalt het nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lollig het is om straks 200 hekjes te verkopen!![]()
Vanmiddag was FV heel snel en braaf dus heb ik mijn kans gegrepen.
Serieus? Dat zou echt belachelijk zijn. Lijkt me toch dat je de ribbon gewoon voor altijd hebt, en anders kunnen ze de tering krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Xebber het volgende:
Ik meende zelf dat ik de Architect blue ribbon al had gehaald, maar zie nu dat ik weer 19 dingen moet bouwen. Die ribbon had ik ook even snel gehaald door een zooi putten neer te zetten en vervolgens weer te verwijderen.
Blijkbaar 'meten' ze om de zoveel tijd of je 't allemaal nog hebt.
Succes dan met 't terug plaatsen van 250 hekjes.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Xebber het volgende:
Ik meende zelf dat ik de Architect blue ribbon al had gehaald, maar zie nu dat ik weer 19 dingen moet bouwen. Die ribbon had ik ook even snel gehaald door een zooi putten neer te zetten en vervolgens weer te verwijderen.
Blijkbaar 'meten' ze om de zoveel tijd of je 't allemaal nog hebt.
Succes dan met 't terug plaatsen van 250 hekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |