quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ik beslis nu dat ik vanavond bij Scrutinizer eet. Met een mooi muziekje op de achtergrond. Niet met dank aan Hansie.
Mag ik ook aanschuiven?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mij is het weer tijd voor Thai Beef! Op dinsdag is de vaste kok er niet en maakt de bazin het zelf. Zij kan beter koken dan haar chef.
Mooi! Deze kende ik nog niet. Erykahquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Erykah. Ben toevallig weer een beetje in de ban van haar debuutalbum.
En dit blijft een prachtige collaboration:
Ze duiken zomaar op waar je ze niet verwacht. Doe anders ff een Agnes Kantje...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverdomme... zit op twitter al een paar uur op een goede Godwin te wachten worden ze hier gewoon gestrooid!
Met salade met rooie pepers (incl zaadjes)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor mij is het weer tijd voor Thai Beef! Op dinsdag is de vaste kok er niet en maakt de bazin het zelf. Zij kan beter koken dan haar chef.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach man, ga toch weg met je 30 centimeter.
[ afbeelding ]
Die van mij is minstens ZO groot!
[ afbeelding ]
Denk erom, anders haal ik 'm tevoorschijn!
[ afbeelding ]
The angel of Harlemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de mensen die denken dat Billie Holiday dood is.
The Roots doen alles anders dan anders. Hiphop met instrumenten, engagement en soul.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi! Deze kende ik nog niet. Erykah![]()
Gewaagd om buitenopnames voor een clip te maken met zo'n lage stand van de zon.
Contrabassen zijn altijd welkom. Wie is je vaders favoriet, Mingus?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik ook aanschuiven?
Neem ik wel mijn pa en zijn contrabas mee.![]()
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
The Roots doen alles anders dan anders. Hiphop met instrumenten, engagement en soul.
Klinkt erg goed, doet me ergens denken aan MC Solaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.
MC Solaar! Franstalige hiphop roeleert zwaar de pan uit. SoonE=MC2, een secondant van Solaar, is mijn favoriet maar dat is in Nederland gewoon niet te verkrijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, doet me ergens denken aan MC Solaar.
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.
Je mag nooit meer raden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
De beste die ik ooit gezien heb was een blankeNils Henning Orsted Pedersen.
Ik vind dit toch meer reggae/hiphop. Wel lekker, daar niet van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:
Ozomatli is ook nog een leuke band in dat genrequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |