quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ik beslis nu dat ik vanavond bij Scrutinizer eet. Met een mooi muziekje op de achtergrond. Niet met dank aan Hansie.
Mag ik ook aanschuiven?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mij is het weer tijd voor Thai Beef! Op dinsdag is de vaste kok er niet en maakt de bazin het zelf. Zij kan beter koken dan haar chef.
Mooi! Deze kende ik nog niet. Erykahquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Erykah. Ben toevallig weer een beetje in de ban van haar debuutalbum.
En dit blijft een prachtige collaboration:
Ze duiken zomaar op waar je ze niet verwacht. Doe anders ff een Agnes Kantje...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverdomme... zit op twitter al een paar uur op een goede Godwin te wachten worden ze hier gewoon gestrooid!
Met salade met rooie pepers (incl zaadjes)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor mij is het weer tijd voor Thai Beef! Op dinsdag is de vaste kok er niet en maakt de bazin het zelf. Zij kan beter koken dan haar chef.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach man, ga toch weg met je 30 centimeter.
[ afbeelding ]
Die van mij is minstens ZO groot!
[ afbeelding ]
Denk erom, anders haal ik 'm tevoorschijn!
[ afbeelding ]
The angel of Harlemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de mensen die denken dat Billie Holiday dood is.
The Roots doen alles anders dan anders. Hiphop met instrumenten, engagement en soul.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi! Deze kende ik nog niet. Erykah![]()
Gewaagd om buitenopnames voor een clip te maken met zo'n lage stand van de zon.
Contrabassen zijn altijd welkom. Wie is je vaders favoriet, Mingus?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik ook aanschuiven?
Neem ik wel mijn pa en zijn contrabas mee.![]()
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
The Roots doen alles anders dan anders. Hiphop met instrumenten, engagement en soul.
Klinkt erg goed, doet me ergens denken aan MC Solaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.
MC Solaar! Franstalige hiphop roeleert zwaar de pan uit. SoonE=MC2, een secondant van Solaar, is mijn favoriet maar dat is in Nederland gewoon niet te verkrijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, doet me ergens denken aan MC Solaar.
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.
Je mag nooit meer raden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
De beste die ik ooit gezien heb was een blankeNils Henning Orsted Pedersen.
Ik vind dit toch meer reggae/hiphop. Wel lekker, daar niet van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:
Ozomatli is ook nog een leuke band in dat genrequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:
Een hele verbeteringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie helemaal geen mods meer op de chat. Zouden ze in staking zijn?
Het is een dolle bende. Volgens mij heeft Liesbeth nu een thermoskannetje warm water op haar bureau. Ik heb haar vandaag en gister nog niet naar de bar zien lopen om thee te zetten.quote:
Tjetmaster beweerde dat Hansie ook geen moderator meer zou zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie helemaal geen mods meer op de chat. Zouden ze in staking zijn?
Het gekke is, ik zie toch een aantal gebanden vrolijk over de chat huppelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis de chat wel gek genoeg. Geen schermpje meer om onzin in te tikken, bijv. dat ik nu Wespen op de appeltaart draai
Op mijn stream staat momenteel "vraag verzoekjes aan bij moderator hans"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tjetmaster beweerde dat Hansie ook geen moderator meer zou zijn.
Bij mij nog steeds zero tolerance. Beide mededelingen lijken er op te duiden dat Hansie nog steeds moderator is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Op mijn stream staat momenteel "vraag verzoekjes aan bij moderator hans"
Vlak Ray Brown en Red Mitchell ook niet uit!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Contrabassen zijn altijd welkom. Wie is je vaders favoriet, Mingus?
De beste die ik ooit gezien heb was een blankeNils Henning Orsted Pedersen.
Hmm raar, wie zijn dat dan? Probeer een lijstje te maken van personen die nu een ban hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik zie nu mensen die gister een ban kregen en nu weer rondwiebelen daar.
Ray Brown heb ik ook nog live gezien. Tegenwoordig schijnt Christian McBride de vaandeldrager van de contrabas te zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vlak Ray Brown en Red Mitchell ook niet uit!
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
De soundcheck met Harrie is begonnen. Links verkeerd, hè?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tjetmaster beweerde dat Hansie ook geen moderator meer zou zijn.
Oscar Peterson..Eén van de grootste jazzpianisten. Letterlijk en figuurlijk..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag nooit meer raden.![]()
Pa is ook een enorme fan van Oscar Peterson en Ella Fitzgerald. Ik heb het niet van een vreemde hoor.![]()
Die moderators zitten ook continu te PM'en. Dan kun je de chat helemaal niet bijhouden. Als ze dan weer klaar zijn met hun privé-gesprekken is de eerste de beste die ze iets te kritisch zien posten, de klos.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.
Hans hanteert ook rare regeltjes. Maar dat Johan luistert naar Sly voorspelt niet veel goeds voor de chat.quote:
Volgens Evilwon ben ik onschendbaar. Noem me maar ZDNGMW.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.
Duhcon of Piemeltje als nieuwe mod?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef shomila het volgende:
[..]
Hans hanteert ook rare regeltjes. Maar dat Johan luistert naar Sly voorspelt niet veel goeds voor de chat.
WTF, hoe komt die mosselman aan deze info? Of is zijn duim zo groot?quote:
Boelmootig wil terug op de chat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Jian het volgende:
Shit, ik wil Hansie terug, me eerst bannen en dan de benen nemen, ik wil m terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |