Dat dacht ik dus ook. Misschien heeft iemand daar invloed op gehad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die bans permanent waren, maar dat geldt niet voor iedereen begrijp ik nu
Misschien kan Peter wat voor je doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die bans permanent waren, maar dat geldt niet voor iedereen begrijp ik nu
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Peter wat voor je doen?
Ik heb ook niet zo'n behoefte om in te loggen. Ik denk dat ik 'm zo maar uitzet, ik moet toch nog even de stad in, zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggen
Ohhw? je "mag" weer??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggen
Ik schat een maandje of 20, Olifanten hebben een draagtijd van zo'n 22 maanden ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n behoefte om in te loggen. Ik denk dat ik 'm zo maar uitzet, ik moet toch nog even de stad in, zo.
Hoeveel maanden zwanger zou Twiki eigenlijk zijn?
Mogen niet, maar ik stoor me niet aan bans, al jaren nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? je "mag" weer??
(clap) (clap) (clap)
Of hij heeft niet geluisterd en heeft toch aan het koortje van zijn zwemvest getrokkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schat een maandje of 20, Olifanten hebben een draagtijd van zo'n 22 maanden ...
Marrije met dubbel j, is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja Marijje, ik zag het maar het is al vaak gequote, maar heb het verbeterd.
Ik blijf klooien hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marrije met dubbel j, is weer eens wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |