Mag ik wat vragen Danaqui, moet je daarvoor inloggen of kan je gewoon meeluisteren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.html
Moet je wel om 8uur doen, kan je ook nog chatten ernaast
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.html
Moet je wel om 8uur doen, kan je ook nog chatten ernaast
gewoon meekijken en luisterenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef marijon het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen Danaqui, moet je daarvoor inloggen of kan je gewoon meeluisteren?
dat kan je alleen via MIRC zien toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Dat zijn dus de zeikerds?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Babouschka was toch de vorige hoofdmod- (Dirk) Anouk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ik sta er deze keer niet bij..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.quote:
Idd, echt van die huisslaafjes daarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.
Nou lekker over het eten praten daar en om 10 uur roepen "ik moet naar bed mannetje roept" (ofdat tie die keuken prinsesjes aldaar roept whahaha)
Btje late reaktie dan van haar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.
Nou lekker over het eten praten daar en om 10 uur roepen "ik moet naar bed mannetje roept" (ofdat tie die keuken prinsesjes aldaar roept whahaha)
Geband door Helga dit keer dus ....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ja, viel me ook op. Vandaar dat ik de naam van de mod erachter heb gezet, misschien prettig te weten van wie je de ban hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |