Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Eliesquote:
wil jij winkelhaken in je gleuf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, gleuven moet je zagen, of knippen, als je een beetje handig bent met scharen zoals Elies
Ikke niet neequote:
Niet door elisa laten doen dan.quote:
Ik kijk wel uitquote:
Heul niet, Elies mag niet eens in de buurt komen van de mijnes ,laat staan met een schaarquote:
Niet zo sjaggo popjequote:
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben hier van de inkomende post en ik pik altijd van alles de beste exemplaren meteen in voor privé gebruik![]()
Zo knip ik ook van alle post de niet gestempelde postzegels af voor eigen gebruik, en dat zijn er nogal wat johVoor kantoorpost kunnen we die toch niet gebruiken
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde voor zakelijk gebruik.
Ik recycle niets van kantoor voor privegebruik
Hier kunnen af en toe best gerecyclede bubbelvloppen verstuurd worden, naar bekenden die dat zelf ook gewoon doen. Geen punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier mag dat, beter dan weggooien hoor.
En we krijgen echt massa's binnen.
We gaan echt geen gerecycelde bubbelvloppen en zo naar klanten sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |