Vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat hebben ze speciaal voor Gouda gedaan natuurlijk.... oh, wacht het is al de 150ste Jumbo, dat zijn nou eenmaal de kleuren van de Jumbo, get over it.
Gister bij toeval even langs de JUMBO gestrompeld (slagers in de stad op vakantie).quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan ga je naar een andere supermarkt als de kleuren van de huisstijl je niet aanstaan.
Vroeger had je op de Kop van Zuid een Konmar,waar we met het sloeppie nog wel eens boodschapjes deden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is helemaal treurig dan. Of schrijf je alle winkels aan waar je langsloopt en de huisstijl je niet van aanstaat? Je komt zeker weinig in de centra van steden?
Ik vond het bij eerste (en voorlopig laatste) bezoek aan de Jumbo al dat het treurig veel op de ongeinspireerde SdB leek die er eerst zat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb wel 't idee dat ze hard achteruit gaan. Natuurlijk lag de eerste week alles er tiptop bij, eerste indruk is van levensbelang. Maar dan nog, ben benieuwd of ze op de lange termijn niet hard richting super-de-boer niveau gaan. Zou jammer zijn.
Ik ben ook benieuwd; de melk die ik net in de koffie wilde gooien (tenminste houdbaar tot gisteren) was iig al reden om geen koffie te drinken, want klonter klonter klonter....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb wel 't idee dat ze hard achteruit gaan. Natuurlijk lag de eerste week alles er tiptop bij, eerste indruk is van levensbelang. Maar dan nog, ben benieuwd of ze op de lange termijn niet hard richting super-de-boer niveau gaan. Zou jammer zijn.
Dan dus drie supermarkten in één winkelcentrumpje? Idioot.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:
Ja, de nieuwe Hoogvliet zie ik ook wel zitten..... ik neem tenminste aan dat ze die van voldoende parkeerplaatsen voorzien.
En straks natuurlijk ook een Lidl in WC Bloemendaal....![]()
Ideaal juist.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan dus drie supermarkten in één winkelcentrumpje? Idioot.
Volgens mij iig niet meer in WC Bloemendaal:quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar zit de Videoland tegenwoordig eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |