Dan ga ik daar eens kijken.quote:
hoe bereken je je snelheid?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Net met 2 vriendinnen les 18 gelopen. Merkte toch wel dat 1 vriendin harder ging. Normaal lopen we 8 km/h en nu toch bijna rond de 10. Gaat eigenlijk nog ontzettend langzaam, maar we gaan eerst die 30 min volmaken en er dan een beetje tempo tegenaan gooien. Ben benieuwd of dat werkt. Hoe hard lopen jullie ongeveer? Naar mijn idee is 8 wel heel zacht..
Ik loop zo rond de 10 km/u. De ene keer wat meer, de andere keer minder. Loop nu meestal een uur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Net met 2 vriendinnen les 18 gelopen. Merkte toch wel dat 1 vriendin harder ging. Normaal lopen we 8 km/h en nu toch bijna rond de 10. Gaat eigenlijk nog ontzettend langzaam, maar we gaan eerst die 30 min volmaken en er dan een beetje tempo tegenaan gooien. Ben benieuwd of dat werkt. Hoe hard lopen jullie ongeveer? Naar mijn idee is 8 wel heel zacht..
Ik heb echt geen flauw idee hoe hard ik loop eigenlijk....Best jammer....quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:44 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ik loop zo rond de 10 km/u. De ene keer wat meer, de andere keer minder. Loop nu meestal een uur.
Via www.afstandmeten.nlquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe bereken je je snelheid?
Goede tip! Volgens mij werkt dat wel aardig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik loop met nokia sports tracker, gaat op GPS, dus dat rekent hij netjes voor me uit
*rent er meteen heen*quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Goede tip! Volgens mij werkt dat wel aardig.
De zoektocht naar het horloge is ook geslaagd:
[ afbeelding ]
7.50 bij de blokker
Je postcount, wat doe je !?!?!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
Eergisteren maar begonnen (eindelijk). Vanavond les 2 gedaan
Nee lijkt me niet... gewoon met een stopwatch lopen, mp3 speler en een schema... Op die site van start to run staan ook wel papieren schema's voor de 0 naar 5 en 5 tot 10 km he, en zo zijn er wel meer sites....quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Vandaag les 10 gedaan maar ik denk dat ik ermee stop. Ik haalde het allemaal vrij makkelijk, het was 1,2,3,3,3 geloof ik. De les ervoor was 2,4,4,5 ofzo? Dat haalde ik echt maar nét. Eigenlijk net niet.
Ik heb gewoon het idee dat ik door die lessen van Evy veel te veel gefocust ben op hoelang ik nog moet, en de muziek vind ik echt bagger. Ik was daarnet dus klaar met les 10, maar ik had het idee dat ik veel beter moest kunnen. Daarom maar even een lekker nummertje opgezet (Ricardo Villalobos - Dexter) van 9 minuten, en maar kijken hoever ik kwam. Uiteindelijk vrij makkelijk 20 minuten achtereen gelopen. Dus ik denk dat ik maar stop met Evy en voortaan afspeellijsten ga maken met nummers die ik wel fijn vind lopen.
Wat denken jullie? Of is dit heel onverstandig ofzo?
M'n conditie is redelijk, ik fiets zo'n 25 minuten per dag (naar de uni en terugquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:48 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet... gewoon met een stopwatch lopen, mp3 speler en een schema... Op die site van start to run staan ook wel papieren schema's voor de 0 naar 5 en 5 tot 10 km he, en zo zijn er wel meer sites....
Ik weet ook niet hoe je conditie is, je lichamelijke gesteldheid, of je al lang sport/vaak, maar ik zou niet zomaar wat gaan lopen, rustig aan opbouwen is nooit verkeerd. Begin dan aan het papieren schema van 5 tot 10..?
Ik ben zelf bij les 7 begonnen, omdat ik ook al wel een beetje conditie had voordat ik begon, en ben nu bij les 21, maar ik stap er ook vanaf denk ik, met mijn eigen muziek merk ik ook dat het veel makkelijker gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |