abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79549479
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

action
Dan ga ik daar eens kijken.
Bij een sportwinkel betaal je waarschijnlijk toch te veel.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_79550225
Misschien bij de blokker?
pi_79550743
Net met 2 vriendinnen les 18 gelopen. Merkte toch wel dat 1 vriendin harder ging. Normaal lopen we 8 km/h en nu toch bijna rond de 10. Gaat eigenlijk nog ontzettend langzaam, maar we gaan eerst die 30 min volmaken en er dan een beetje tempo tegenaan gooien. Ben benieuwd of dat werkt. Hoe hard lopen jullie ongeveer? Naar mijn idee is 8 wel heel zacht..
pi_79550830
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Net met 2 vriendinnen les 18 gelopen. Merkte toch wel dat 1 vriendin harder ging. Normaal lopen we 8 km/h en nu toch bijna rond de 10. Gaat eigenlijk nog ontzettend langzaam, maar we gaan eerst die 30 min volmaken en er dan een beetje tempo tegenaan gooien. Ben benieuwd of dat werkt. Hoe hard lopen jullie ongeveer? Naar mijn idee is 8 wel heel zacht..
hoe bereken je je snelheid?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_79550905
Ik loop met nokia sports tracker, gaat op GPS, dus dat rekent hij netjes voor me uit
pi_79551011
Ik heb vanmorgen les 8 overleefd hoor! Ik vond 'm echt meevallen, ik had alleen in het begin een beetje last van m'n rechterknie maar conditioneel ging het perfect. En toen het zonnetje een beetje begon door te breken was het flink zweten geblazen, maar dat maakte de les voor m'n gevoel ook wel helemaal "af" haha.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:44:09 #282
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_79558169
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik loop zo rond de 10 km/u. De ene keer wat meer, de andere keer minder. Loop nu meestal een uur.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:47:13 #283
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79558227
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:44 schreef caspervc het volgende:

[..]

Ik loop zo rond de 10 km/u. De ene keer wat meer, de andere keer minder. Loop nu meestal een uur.
Ik heb echt geen flauw idee hoe hard ik loop eigenlijk....Best jammer....
Vanmiddag les 5
Ik ben van pindavlees
pi_79558494
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

hoe bereken je je snelheid?
Via www.afstandmeten.nl

Bijv. mijn laatste loop:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=380656
pi_79560811
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik loop met nokia sports tracker, gaat op GPS, dus dat rekent hij netjes voor me uit
Goede tip! Volgens mij werkt dat wel aardig.
De zoektocht naar het horloge is ook geslaagd:

7.50 bij de blokker
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_79561320
Toch maar weer een tvp
pi_79573704
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef crossover het volgende:

[..]

Goede tip! Volgens mij werkt dat wel aardig.
De zoektocht naar het horloge is ook geslaagd:
[ afbeelding ]
7.50 bij de blokker
*rent er meteen heen*
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:52:45 #288
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_79590896
Eergisteren maar begonnen (eindelijk ). Vanavond les 2 gedaan
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:53:23 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_79590929
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
Eergisteren maar begonnen (eindelijk ). Vanavond les 2 gedaan
Je postcount, wat doe je !?!?!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:54:53 #290
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_79590981
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je postcount, wat doe je !?!?!
Shit, da's veel belangrijker
pi_79592673
Vandaag les 10 gedaan maar ik denk dat ik ermee stop. Ik haalde het allemaal vrij makkelijk, het was 1,2,3,3,3 geloof ik. De les ervoor was 2,4,4,5 ofzo? Dat haalde ik echt maar nét. Eigenlijk net niet.

Ik heb gewoon het idee dat ik door die lessen van Evy veel te veel gefocust ben op hoelang ik nog moet, en de muziek vind ik echt bagger. Ik was daarnet dus klaar met les 10, maar ik had het idee dat ik veel beter moest kunnen. Daarom maar even een lekker nummertje opgezet (Ricardo Villalobos - Dexter) van 9 minuten, en maar kijken hoever ik kwam. Uiteindelijk vrij makkelijk 20 minuten achtereen gelopen. Dus ik denk dat ik maar stop met Evy en voortaan afspeellijsten ga maken met nummers die ik wel fijn vind lopen.

Wat denken jullie? Of is dit heel onverstandig ofzo?
pi_79594193
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Vandaag les 10 gedaan maar ik denk dat ik ermee stop. Ik haalde het allemaal vrij makkelijk, het was 1,2,3,3,3 geloof ik. De les ervoor was 2,4,4,5 ofzo? Dat haalde ik echt maar nét. Eigenlijk net niet.

Ik heb gewoon het idee dat ik door die lessen van Evy veel te veel gefocust ben op hoelang ik nog moet, en de muziek vind ik echt bagger. Ik was daarnet dus klaar met les 10, maar ik had het idee dat ik veel beter moest kunnen. Daarom maar even een lekker nummertje opgezet (Ricardo Villalobos - Dexter) van 9 minuten, en maar kijken hoever ik kwam. Uiteindelijk vrij makkelijk 20 minuten achtereen gelopen. Dus ik denk dat ik maar stop met Evy en voortaan afspeellijsten ga maken met nummers die ik wel fijn vind lopen.

Wat denken jullie? Of is dit heel onverstandig ofzo?
Nee lijkt me niet... gewoon met een stopwatch lopen, mp3 speler en een schema... Op die site van start to run staan ook wel papieren schema's voor de 0 naar 5 en 5 tot 10 km he, en zo zijn er wel meer sites....
Ik weet ook niet hoe je conditie is, je lichamelijke gesteldheid, of je al lang sport/vaak, maar ik zou niet zomaar wat gaan lopen, rustig aan opbouwen is nooit verkeerd. Begin dan aan het papieren schema van 5 tot 10..?

Ik ben zelf bij les 7 begonnen, omdat ik ook al wel een beetje conditie had voordat ik begon, en ben nu bij les 21, maar ik stap er ook vanaf denk ik, met mijn eigen muziek merk ik ook dat het veel makkelijker gaat.
pi_79594263
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:09 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

*rent er meteen heen*
Heb hem gehaald, wel chill, klein, licht dingetje! Best nog wel mooi ook Lekker retro
pi_79611522
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:48 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Nee lijkt me niet... gewoon met een stopwatch lopen, mp3 speler en een schema... Op die site van start to run staan ook wel papieren schema's voor de 0 naar 5 en 5 tot 10 km he, en zo zijn er wel meer sites....
Ik weet ook niet hoe je conditie is, je lichamelijke gesteldheid, of je al lang sport/vaak, maar ik zou niet zomaar wat gaan lopen, rustig aan opbouwen is nooit verkeerd. Begin dan aan het papieren schema van 5 tot 10..?

Ik ben zelf bij les 7 begonnen, omdat ik ook al wel een beetje conditie had voordat ik begon, en ben nu bij les 21, maar ik stap er ook vanaf denk ik, met mijn eigen muziek merk ik ook dat het veel makkelijker gaat.
M'n conditie is redelijk, ik fiets zo'n 25 minuten per dag (naar de uni en terug ) en ik zwem 1x in de week. En dan dus die hardlooplessen. Maar het is ook niet zo dat ik gewoon maar ineens 5 km wil gaan lopen, ik wil het ook wel opbouwen hoor. Maar ik merk gewoon dat ik met die lessen van Evy echt teveel bezig ben met hoelang ik nog moet. Ik heb het idee dat ik beter gewoon zelf wat muziek op kan zetten en het op die manier op kan bouwen. Maargoed ik maak wel een afspeellijst en dan doe ik het wel op die manier
pi_79617474
Les 20 gelopen, ging lekker! Okay de loopstukjes worden wat langer maar nadat ik zoveel over 'die zware les' gehoord had, viel 'ie best mee. Hopelijk gaat die van Zondag ook lekker, want 't zou me volgende week beter uitkomen Dinsdag/Donderdag/Zondag te lopen dan Woensdag/Vrijdag/Zondag. Maar ik wil me ook niet overbelasten nu ik zo dicht bij die 5KM/30min achter elkaar ben! Nou ja ik zie wel, tot nu toe gaat 't goed genoeg om zulke kleine verschuivingen te kunnen invoegen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:05:49 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_79619734
Vandaag les 5 gelopen, viel eigenlijk wat tegen. Maar niet gek, kom net uit m'n nachtdienst
pi_79640889
Ik heb zomaar zin om morgen weer te gaan lopen! Morgen gaan we met een groep van 4, t wordt steeds drukker. Les 19 here we come.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:49:26 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79642575
Iemand ervaring met de iPhone-apps die over je eigen muziek heen gaan?
Ik zal de stem en aanmoedigingen van Evy wel missen, maar weer die baggermuziek kan ik echt niet meer hebben..

Helaas zie ik alleen maar Couch2 5K appjes, iets ander schema dus dan Evy (9 ipv 10 weken).. maar dat valt ook wel te overleven volgens mij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_79643307
ik neem een pauze.. dikke enkel na les 4 en heb er 2 dagen niet op kunnen lopen. (niet omgezwikt of verstuikt ofzo) Huisarts zegt dat mijn enkel onvoldoende steun aan mn enkelbanden heeft.. Dus moet rustig opbouwen en proberen mn spieren rondom de enkel te versterken om eea op te vangen..

Dus ik zit thuis wat oefeningen te doen en ga pas weer lopen als ik geen pijnscheuten meer heb in mn enkel.. hopelijk binnen een week? iemand ervaring hiermee?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:43:08 #300
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79643821
Ik loop al een paar weekjes zonder Evy (omdat ik wegens net te weinig lopen bleef hangen rond les 20 - 22), maar gisteren heb ik toch het grote doel gehaald en 30 minuten non-stop gelopen voor het eerst. Hoera voor mezelluf.

Echt heel blij dat ik nu een basale conditie heb, met die uitgeteerde kettingrokerslongen van mij.

Ik ben niet van plan om nu door te gaan met de 5 - 10 km serie van Evy, want eerlijk gezegd vind ik hardlopen intrinsiek niet superleuk (ik ben veel te veel bezig met nadenken en de afstand die ik nog moet lopen, het geestelijke gedeelte vind ik veel zwaarder dan het fysieke gedeelte), maar voorlopig wil ik dit niveau in stand houden door gewoon 2 a 3 keer per week te blijven rennen. Ik loop nogal een sukkeldraf (gisteren 8,6 km p/uur), dus wil daarbinnen wel wat meer snelheid gaan kweken - ik denk dat ik daar meer plezier bij zal hebben dan door langere afstanden te gaan lopen.

Maar wie weet, doe ik over een paar weken 5 km met de vingers in mijn neus en ga ik dat nog wel uitbouwen, je weet maar nooit.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')