quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:36 schreef Basboussa het volgende:Karin, vervelend een jongetje dat zo heftig reageert! Lijkt me toch wel erg spannend, aan een kant moet je beginnen met nieuwe dingen, maar aan de andere kant is dat helemaal niet zo leuk als het voor de meeste babies /moeders hier is! Succes met de appel en hopelijk gaat dat goed!
Fijn weekend, mikoxx! Geniet er maar van! Hopelijk wordt eht een beetje weer, want ik vind het de laatste dagen wel errug koud!
Wij zijn ook aan het pakken, overmorgen weer terug, en ik zie er zo tegenop, met name de terugreis. We vliegen overdag, dus dame zal wel niet slapen, en ze is een beetje ziek/hangerig. Zullen wel tandjes zijn, maar met dit weer durf ik niet zo hard met haar naar buiten, want ze is ook nog flink verkouden.
En dan in Canada weer in die leegte, geen familie om me heen, en zo weinig mobiel.... Blegh!
Een voordeel! Het is daar wel schitturund weer nu!
Oeh is dat een lange reis?
Dat lijkt me ook balen, dat je daar weinig hebt in Canada, kun je niet gauw even ergens een knuffel halen als je die nodig bent....Nou succes met de reis in ieder geval, en gelukkig is er altijd Fok!
huup, ieks slijmbeursontsteking, dat is zomaar niet over of wel? Moet je ook injecties enz? Balen, beterschap! Wel lekker je mannetje weer ophalen, heerlijk lekker kleffen op schiphol
Tja, het eten, het is inderdaad niet zo leuk als toen bij Meike.
Op zich het eten zelf wel, Lars smikkelt echt van alles, de reactie is alleen vaak wat minder gezellig

vandaag toch maar weer boontjes gegeven, daarvan weet ik nu dat het goed gaat, ik zit zelf momenteel niet zo lekker in mijn vel (heb een burnout) en ik kan het huilen niet goed verdragen, dus wacht tot morgen met wat nieuws te geven, dan is D ook thuis.