abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79005619
Leander gaat als ie valt altijd nog met een hand iets vast blijven houden. Zo komt ie altijd raar te hangen maar raakt ie in ieder geval niet de grond met zijn hoofd. En dan is ie helemaal moeilijk aan het doen om weer overeind te komen. Vind het leuk leuk om te zien dat ie gewoon steeds maar blijft volhouden om iets voor elkaar te krijgen. Mikael begon altijd meteen zo hysterisch te huilen. Leander doet dat juist helemaal niet.

Leander slaapt sinds ie zelf kan gaan staan enzo heel erg veel overdag. Dan is ie net 1,5 uur wakker en dan wil ie alweer richting bed. Vind het ook niet erg want hij zal het wel nodig hebben maar zijn hele eet ritme komt in de war zo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79005672
Welkom Karin en Lars

Tess staat steeds langer aan de bank en schuift ook een beetje heen en weer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79006248
Lars en Karin welkom! Wat knap zeg, dat hij al zo kan staan

En Tess, ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt tot je langs de bank loopt
pi_79006434
Dames, nog een illegaal hier, maar ik heb een vraag die hier beter past dan bij de kleine ukjes.

Driekus krijgt tegenwoordig fruit overdag. Kan het kloppen dat ie daardoor een soort van grove mosterd poep krijgt? Dus echt met van die korreltjes erin? Of is dat een teken van iets anders? En vraag twee hangt er mee samen. Hij lijkt zo af en toe dorst te hebben. Hij heeft gewoon genoeg plasluiers, poep is wel wat dikker (lijkt me normaal gezien het fruit) maar hij valt echt aan op water. Als ik em een beetje laat drinken uit een beker (om te oefenen) dan klokt ie het zo weg en ook in een fles gaat het rap naar binnen. Ook als ie net gegeten heeft of net de fles gehad heeft. Zou het echt dorst zijn? Ik dacht dat ie wel genoeg vocht zou hebben aan de fles en het fruit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 12:24:25 #255
5428 crew  miss_sly
pi_79009795
Stickertje van het CB, alles helemaal prima

Lengte 66 cm
Gewicht 7475 gram
hoofdomtrek 44,6 cm

Aan de kleine kant, maar gewicht keurig kloppend en een mooi eigen lijntje op de curves
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79012070
Lars en mama, welkom !

Senna, goedzo

Mefke, ik heb geen idee eigenlijk...
Fake it till you make it...
pi_79012185
Voor Senna!

Tand 3 is door! Bovenste hoektand!
Tand 4, andere bovenste hoektand staat op doorbreken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:27:38 #258
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79012495
voor Graeme en wat knap dat je zo lekker in je eigen bedje ligt!

Welkom Lars! Gezellig en fijn dat het zo goed met je gaat!

Tess, zoveel tandjes ineens!

FTA, Joep heeft dat ook weleens, dan wil ie helemaal niks. Als we dan even naar buiten gaan en we komen terug is ineens alles weer prima

Mefke, hier heb ik ook weleens een "mosterd" luier gehad. Was ook maar 1 of 2 keer. Ik heb er verder niets achter gezocht.

Senna ook lekker aan het schuiven!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_79015106
Mefke ik zou het niet weten.. Timo heeft allerlei soorten poep gehad, ook wel eens dikke drap met stukjes, maar ik heb me eigenlijk nooit afgevraagd of het iets ergs was behalve toen het waterdun was..

Senna fijn dat je netjes gegroeid bent Wij mogen morgen naar het cb, ben heel benieuwd hoe Timo gegroeid is!

Tess gaat lekker zo zeg, met die tandjes.. Heeft ze er last van of valt het mee?

Bij Timo lijkt het er nu ook op dat er binnenkort echt weer een tandje door gaat komen, gisteren was hij helemaal zielig ervan.. En vandaag ook wat hangerig en veel slapen en af en toe ineens huilerig.. zo sneu..
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:47:01 #260
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79019094
Vervelend Chan, hoop dat Timo snel zijn tandje door heeft!
Niet mieten! Door gieten!
pi_79020144
Mefke, heel normaal hoor, Lars zijn poepies zijn ook wat anders nu hij groente krijgt, en in de info van de dietiste staat dat ook als normaal verschijnsel.
En verder, ik kan niet echt vinden vanaf wanneer ze wat diksap mogen, of water extra. Maar het lijkt me, dat als hij dorst heeft, je hem wel wat water mag geven? Als hij niet boven de liter in totaal aan vocht uitkomt dan.

Thanks voor het warme welkom, fijn hoor!

Senna, wat een klein mopje ben je! (lars is al groter) maar fijn dat het zo goed met je gaat!

Huup, sterkte met je been, wat heppie pcies? Dat is wel aanpoten dan he....!

Graeme gevallen, dat is rot! Gelukkgi valt het allemaal mee, probeer er niet te spastisch mee om te gaan Tessie, want opgroeien gaat met vallen en opstaan. Alhoewel ik me kan voorstellen dat je niet op gaten in zijn hoofd zit te wachten.
Maar als je als waakhond achter hem aanloopt wordt Graeme daar op den duur ook wel gek van lijkt me.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79020242
@ Karin, dat is het dus..hij krijgt al een liter aan melk elke dag, dus dan gaan we wel over de liter heen. Ik ga het cb morgen maar even bellen laten bellen (moet werken morgen).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79020505
water mag volgens mij sowieso wel, zolang het geen voeding vervangt. Diksap is volgens mij ook geen probleem, net zoals thee.

Chan, Tess heeft niet zo heel veel last van d´r tanden, soms wel, maar over het algemeen gaat het goed.

Mevrouw loopt dus nu een beetje heen en weer aan de bank... Ze gaat veul te snel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:13:39 #264
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79031453
Tess wat ben jij allemaal van plan dame! Haha, t gaat idd veul te snel Vicky! Maar toch een

Karin en Lars en welkom natuurlijk! Fijn dat de boontjes (toch) goedgaan! In eerste instantie gaf hij toch ook op boontjes een reactie, of ben ik nu mis?

En Tesse een tand, dat verklaart de heftige nachten weer een beetje. Hoe is het nu, qua nachten?

Huup, manlief alweer back in town? Je zal er wel naar uitzien.

Mefke, hier ook deels herkenbaar hoor, die verandering van ontlasting. Maar als je t niet vertrouwt idd gewoon even (laten) bellen. Volg je gevoel

Hoe is het nu met Graema? Alles nog heel stuntpilootje? En mama, al een paar calorietjes kwijtgeraakt?

Hier druk aan t inpakken, want morgen gaan we een weekend weg. Eerst nog werken en zodra ik thuiskom staat de bolide klaar, gaan met die banaan! Zin in
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 20:32:37 #265
5428 crew  miss_sly
pi_79032320
Wat gaat Tess toch hard, Vicky!

mikoxx, veel plezier alvast. Heerlijk een weekendje weg.

huup, je week is bijna ten einde. Fijn dat je wat hulp had hier en daar. Ik hoop wel voor je dat je been nu snel beter wordt. Duurt wel lang he

Karin, Senna is idd een klein popje, maar wij zijn ook maar 168 en 164 dus een grote meid hadden we ook niet verwacht Ze was maar liefst 1,5 cm gegroeid Ach, ze kan lekker lang in een bepaalde maat kleertjes, heeft ook zo zijn voordelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79032910
haha Miss, dat is waar, ik blijf me rot kopen aan kleertjes!
(niet dat dat nou zo'n vreselijke bezigheid is, maar toch)

Mikoxx, veel plezier dit weekend, en je weet het he, in het najaar op herhaling met ons..!
En ja, je hebt het wel goed, de boontjes gaf in eerste instantie ook reactie, maar al een half uur na het geven ervan, dus dat was wel supersnel. Daarna niks meer aan de hand. Vandaag heeft hij 4 ijsblokjes boontjes gehad, en geen last! morgen weer boontjes, en dan zaterdag een appeltje proberen, dan is D ook thuis, dus als hij dan de pan uit flipt sta ik er niet alleen voor.

Tess, jij gaat lekker snel zeg!
Chan, ik hoop dat het tandje snel doorkomt, en dat Timo dan weer helemaal blij is!

Och het kereltje is zo leuk, hij wordt nu helemaal wild als hij je ziet, zwaaien met die armen!!! En huhuhuhuh geluidjes, wat een schatje.
pi_79033554
oh die kleertjes ik heb vandaag ook weer wat gekocht en een superleuk jurkje gekregen van een vriendin *zal ff verhuizen naar t kleertjestopic *

Bedankt voor de woorden all het valt me aan de ene kant wel mee maar aan de andere kant is het wel aanpoten met mn aanpoot-poot nu. Maar goed, gaat ook wel weer over.
B. komt zondag vroeg in de avond aan op Schiphol dus dan gaan we hem weer ophalen
@Karin ik heb een slijmbeursontsteking in mn heup, doet zeer! Heb er wel medicijnen voor maar daar was ik weer mee gestopt.

*nu ff bijlezen*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:00:39 #268
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79033627
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
oh die kleertjes ik heb vandaag ook weer wat gekocht en een superleuk jurkje gekregen van een vriendin *zal ff verhuizen naar t kleertjestopic *

Bedankt voor de woorden all het valt me aan de ene kant wel mee maar aan de andere kant is het wel aanpoten met mn aanpoot-poot nu. Maar goed, gaat ook wel weer over.
B. komt zondag vroeg in de avond aan op Schiphol dus dan gaan we hem weer ophalen
@Karin ik heb een slijmbeursontsteking in mn heup, doet zeer! Heb er wel medicijnen voor maar daar was ik weer mee gestopt.

*nu ff bijlezen*
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:36:29 #269
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79041617
Karin, vervelend een jongetje dat zo heftig reageert! Lijkt me toch wel erg spannend, aan een kant moet je beginnen met nieuwe dingen, maar aan de andere kant is dat helemaal niet zo leuk als het voor de meeste babies /moeders hier is! Succes met de appel en hopelijk gaat dat goed!

Fijn weekend, mikoxx! Geniet er maar van! Hopelijk wordt eht een beetje weer, want ik vind het de laatste dagen wel errug koud!

Wij zijn ook aan het pakken, overmorgen weer terug, en ik zie er zo tegenop, met name de terugreis. We vliegen overdag, dus dame zal wel niet slapen, en ze is een beetje ziek/hangerig. Zullen wel tandjes zijn, maar met dit weer durf ik niet zo hard met haar naar buiten, want ze is ook nog flink verkouden.

En dan in Canada weer in die leegte, geen familie om me heen, en zo weinig mobiel.... Blegh!

Een voordeel! Het is daar wel schitturund weer nu!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79054827
Timo is weer goedgekeurd op het cb, 70 cm en 7910 gram. Eerst dachten ze even dat hij niks aangekomen was, maar het stipje van vorige keer stond verkeerd in de curve.. Nou ja, hij is dus netjes gegroeid

Basboussa alvast een goede reis!

Mikoxx fijn weekend!
pi_79058196
Miss_sly, Senna en Finn gaan volgens mij redelijk gelijk op wat betreft lengte. Ik heb mijn eigen metingen van toen erbij gepakt en Finn is nu altijd nog groter dan dat ik was met 8 maanden Gewoon een lekker kleintje ook dus. Wat jij ook al zegt, het scheelt best wel dat Finn kleren een stuk langer aan kan, beter voor de bankrekening

Timo weer goed gekeurd, grote jongen!

Karin en Lars nog welkom!

Huup dat lijkt me echt super leuk om samen hem te gaan ophalen van schiphol
pi_79059630
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:36 schreef Basboussa het volgende:
Karin, vervelend een jongetje dat zo heftig reageert! Lijkt me toch wel erg spannend, aan een kant moet je beginnen met nieuwe dingen, maar aan de andere kant is dat helemaal niet zo leuk als het voor de meeste babies /moeders hier is! Succes met de appel en hopelijk gaat dat goed!

Fijn weekend, mikoxx! Geniet er maar van! Hopelijk wordt eht een beetje weer, want ik vind het de laatste dagen wel errug koud!

Wij zijn ook aan het pakken, overmorgen weer terug, en ik zie er zo tegenop, met name de terugreis. We vliegen overdag, dus dame zal wel niet slapen, en ze is een beetje ziek/hangerig. Zullen wel tandjes zijn, maar met dit weer durf ik niet zo hard met haar naar buiten, want ze is ook nog flink verkouden.

En dan in Canada weer in die leegte, geen familie om me heen, en zo weinig mobiel.... Blegh!

Een voordeel! Het is daar wel schitturund weer nu!
Oeh is dat een lange reis?
Dat lijkt me ook balen, dat je daar weinig hebt in Canada, kun je niet gauw even ergens een knuffel halen als je die nodig bent....Nou succes met de reis in ieder geval, en gelukkig is er altijd Fok!

huup, ieks slijmbeursontsteking, dat is zomaar niet over of wel? Moet je ook injecties enz? Balen, beterschap! Wel lekker je mannetje weer ophalen, heerlijk lekker kleffen op schiphol

Tja, het eten, het is inderdaad niet zo leuk als toen bij Meike.
Op zich het eten zelf wel, Lars smikkelt echt van alles, de reactie is alleen vaak wat minder gezellig vandaag toch maar weer boontjes gegeven, daarvan weet ik nu dat het goed gaat, ik zit zelf momenteel niet zo lekker in mijn vel (heb een burnout) en ik kan het huilen niet goed verdragen, dus wacht tot morgen met wat nieuws te geven, dan is D ook thuis.
pi_79069188
Oei Huup slijmbeursontsteking, da's echt naar Heeft D. ook laatst gehad... die heeft nóóit pijn, maar toen wel... brrr.

Karin
Basboussa Sterkte met het gezeul en gereis...

Timo en Senna weer goed gegroeid

Vicky wat gaat je meiske hard zeg Niet normaal meer

Huupske tandje 2 Nou ja je dochter dan he. Hier nog altijd niks te zien
En al bijna je pinda ophalen

Mikoxx veel plezier

Over veel te snel veel te hard gaan gesproken hè...

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79092892
Kijk Willow nou! Wat knap!
pi_79105514
waaaah wat gaat willow hard!!

en over die ontsteking, ik heb pijnstillers/ontstekingsremmers, die moet ik eerst opmaken en dan kijken we verder. Omdat ik met borstvoeding 'zit' kan niet zomaar alles. Die injecties zijn op zn zachtst gezegd niet zo'n pretje heb ik begrepen dus die ontwijk ik nog even Het is eigenlijk ook de bedoeling dat ik mn heup wat rust gun maarja, daar hebben we nu net de verkeerde week voor uitgekozen Komende week ga ik wel rustig aan.

Ik ben zo gek op mn meiske
Ze pakt haar teentjes tegenwoordig en stopt ze in haar mond om het vervolgens uit te schateren. Zo van oh hemel wat voel ik nou weer in mn mond! en wie likt er aan mn tenen! geweldig om te zien!
En ze geeft "kusjes" Dan geef ik haar een kus en knuffel en dan kijkt ze me aan, plakt haar open mond op mn wang, steekt dr tong uit en laat dan weer los en kijkt me weer triomfantelijk aan

En dr ene tandje is echt overtuigend door met n puntje, de andere kan ik nog niet zo goed zien. Ze steekt dr tong steeds uit als ik wil kijken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')