maar je hebt toch wel een lint in je haar nu?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, ik werd even in beslag genomen door mijn huwelijkse plichten. Zoals vermeld in een boek uit 1952.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, ik werd even in beslag genomen door mijn huwelijkse plichten. Zoals vermeld in een boek uit 1952.
Als ik toch naar de keuken loop dan vraag ik hem wel of ie wat wilt maar zeg ook meteen dat ik geen zin heb om koffie te zetten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar je hebt toch wel een lint in je haar nu?
En ik ben best van het drankje pakken enzo voor B. hoor. Maar dan wel als ik naar de keuken loop om voor mezelf wat in te schenken. Of ik zet een kopje koffie als ie thuiskomt na een werkdag ofzo. Mooi niet dat er gecommandeerd wordt of dat ik als veredelde huisslaaf geldt. Je hoela, je hebt ook handjes gekregen.
Dat staat me niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik draai er gewoon altijd een elastiek in...
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is gewoon echt erg grappig. Het gaat over de huwelijksplicht.
Een weigering zonder ernstige reden kan grote zonde zijn en bovendien ernstige gevolgen voor de kuisheid en de onderlinge liefde meebrengen. Deze gevolgen zijn ook te vrezen wanneer een echtgenoot(e) De huwelijksplicht wel niet weigert, maar de geslachtsdaad slechts met duidelijk merkbare tegenzin toestaat.
![]()
Echt hele stukken over het zinnelijk genot als beloning voor het meewerken aan het scheppingsplan.ik ben zo blij dat ik geen vrouw was in 1952
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat staat me niet...
Ei-hoofd met hoog voorhoofd.![]()
Hij gaat maar naar de hoeren als ie een vluggertje wilt.quote:
da's geen ernstige reden toch. En ik werk ook niet, maar daarom kan ik wel eens geen zin hebben. Da's toch niet normaal? en dat je dan ook nog net moet doen of je er van geniet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.
Ja, ik ga binnenkort eens in conclaaf met een echte kapper.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is gewoon echt erg grappig. Het gaat over de huwelijksplicht.
Een weigering zonder ernstige reden kan grote zonde zijn en bovendien ernstige gevolgen voor de kuisheid en de onderlinge liefde meebrengen. Deze gevolgen zijn ook te vrezen wanneer een echtgenoot(e) De huwelijksplicht wel niet weigert, maar de geslachtsdaad slechts met duidelijk merkbare tegenzin toestaat.
![]()
Echt hele stukken over het zinnelijk genot als beloning voor het meewerken aan het scheppingsplan.ik ben zo blij dat ik geen vrouw was in 1952
Je luistert 538 he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik ben vast heel oppervlakkig, maar ik kan het niet helpen te moeten lachen om dat liedje 'ik heb een zachte g, maar ook een harde l'.
Maar jij hebt ook nog eens heel dik haar volgens mij? Dat is dan weer lastig met korte kapsels (is mijn ervaring).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort eens in conclaaf met een echte kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |