abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:31:13 #1
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78624693
Dus, ik ben verliefd.

Ongeveer 1,5 maand ben ik nu aan het daten met een meisje/vrouw die ik erg leuk en steeds leuker vind, ik ben zeg maar verliefd , ik krijg ook de indruk dat zij mij ook wel ziet zitten
Nu is er nog niet echt veel gebeurd, niet meer dan een kus op de mond, ze zei in het begin dat ze rustig aan wilde doen. Het gaat mij echter allemaal een beetje te rustig aan
Als alles goed gaat vandaag (ze moet misschien werken) dan ga ik met haar naar de bioscoop aan het einde van de middag.
Vannacht heb ik erg onrustig geslapen en werd continu wakker en ik vraag me nu af of ik maar gewoon moet vertellen dat ik verliefd op haar ben...
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:32:26 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78624715
Nee! Nooit!!

Word samen dronken en pak haar op de bek.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_78624724
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:32 schreef eleusis het volgende:
Nee! Nooit!!

Dat!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:34:35 #4
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78624754
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:32 schreef eleusis het volgende:
Nee! Nooit!!

Ja, dat was ook al in me opgekomen
Maar, dat betekent dat het ook allemaal goed moet gaan want dan zou ik bij haar moeten blijven slapen omdat ik dan niet meer terug naar huis kan rijden
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:35:47 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78624781
Als zij het rustig aan wil doen, dan heb je een redelijke kans dat je haar er alleen maar mee afschrikt...van de andere kant, het lucht wel op, en dat is ook wat waard...

maar serieus, laat het gewoon rustig gaan en kijk hoe het loopt...als ze je leuk vindt, komt het vanzelf wel, en als het je echt te lang duurt, kun je altijd nog je conclusies trekken....onder druk gaan mensen rare dingen doen...

hoe oud ben je btw?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:38:18 #6
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78624842
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:35 schreef Abbadon het volgende:
Als zij het rustig aan wil doen, dan heb je een redelijke kans dat je haar er alleen maar mee afschrikt...van de andere kant, het lucht wel op, en dat is ook wat waard...

maar serieus, laat het gewoon rustig gaan en kijk hoe het loopt...als ze je leuk vindt, komt het vanzelf wel, en als het je echt te lang duurt, kun je altijd nog je conclusies trekken....onder druk gaan mensen rare dingen doen...

hoe oud ben je btw?
Dat is inderdaad waar ik ook bang voor ben...
Ik heb wel al een poging gewaagd om haar eens goed te zoenen, maar daar ging ze echter niet echt op in.
Toen dacht ik al dat ik het had verprutst, maar dat is gelukkig niet zo

Ik ben 27, zij is 22
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:39:54 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78624872
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:42:02 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78624926
Nooit eerder zeggen dan de dame in kwestie dat er gevoelens zijn.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:42:23 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78624931
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:38 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar ik ook bang voor ben...
Ik heb wel al een poging gewaagd om haar eens goed te zoenen, maar daar ging ze echter niet echt op in.
Toen dacht ik al dat ik het had verprutst, maar dat is gelukkig niet zo

Ik ben 27, zij is 22
1,5 maand? hoeveel dates zijn dat?

...en zijn het wel dates, of is het gewoon 'leuke dingen doen samen, omdat het zo gezellig is...'...ofwel, ziet zij het ook als dates?

Als er niet teruggezoend wordt is dat gemiddeld genomen geen enorm goed teken
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_78624950
De friendzone komt dichterbij TS! ACTIE!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:48:10 #11
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625073
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

1,5 maand? hoeveel dates zijn dat?

...en zijn het wel dates, of is het gewoon 'leuke dingen doen samen, omdat het zo gezellig is...'...ofwel, ziet zij het ook als dates?

Als er niet teruggezoend wordt is dat gemiddeld genomen geen enorm goed teken
3 Dates en dingen samen doen, uit gaan, en zaterdag heb ik op haar paard gereden, daarna zij ze nog "koop maar vast een rijbroek en laarzen".
Mja, ik weet 't allemaal even niet zeg maar... daarom denk ik er dus over om het maar gewoon te zeggen.
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:48:24 #12
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625078
-verkeerde knop gedrukt-
Ja, behalve soms.
pi_78625230
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:

Indeed... Enne, pics?
pi_78625236
zeggen!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:57:13 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78625318
Ik zou niet teveel stressen, ze beseft sowieso wel dat je d'r leuk vind, anders zaten jullie niet te daten natuurlijk en al helemaal niet met vervolgdates.
Je kunt het zeggen, maar ik zie in het prille begin dáar de voordelen niet van, dat je d'r leuk vind weet ze toch wel aangezien je d'r probeerde te zoenen en blijft daten, dan kun je beter af en toe subtiel (voor mannen dan, niet die vage vrouwen reacties) aangeven dat je meer voor d'r begint te voelen en dat soort crap.

Maar de term verliefd gelijk in de groep gooien zou mijn ding niet zijn en nu je niets zegt gaat alles nog prima - al gaat het wat 'traag' - en je moet maar afwachten hoe het verloopt als je ineens zegt dat je al verliefd bent.
Al kan het net zo goed wél goed gaan, dat is het mooie van mensen he.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:57:46 #16
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625332
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Indeed... Enne, pics?
Ja hoor, pics van mij staan in m'n fotoboek!
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef brunette82 het volgende:
zeggen!
Ja hè
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:57:47 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78625333
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef Grimbert het volgende:

[..]

3 Dates en dingen samen doen, uit gaan, en zaterdag heb ik op haar paard gereden, daarna zij ze nog "koop maar vast een rijbroek en laarzen".
Mja, ik weet 't allemaal even niet zeg maar... daarom denk ik er dus over om het maar gewoon te zeggen.
'op haar paard gereden'....'koop maar vast een rijbroek'....de seksuele subtext spat er wel van af

Tja, er is iets te zeggen voor een alles-of-niets poging!! zonder helm de loopgraven in!! Dood of glorie!! Voorwaarts, voor volk en vaderland!!
pi_78625367
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'op haar paard gereden'....'koop maar vast een rijbroek'....de seksuele subtext spat er wel van af

Tja, er is iets te zeggen voor een alles-of-niets poging!! zonder helm de loopgraven in!! Dood of glorie!! Voorwaarts, voor volk en vaderland!!
dat is pas duidelijkheid!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:59:31 #19
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625385
quote:

[..]

Ik denk dat ik het ook maar gewoon ga zeggen.
Vriendjes zijn is leuk... maar daar ben ik niet op uit, ik wil meer.
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:00:35 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78625419
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef brunette82 het volgende:
zeggen!
want als jij met een jongen date, en het nog niet echt weet, en het rustig aan wil doen, en geen zin hebt om met hem te zoenen, dan zou je bij de woorden 'ehmmm....ik ben verliefd op je...*bloos*', onmiddelijk in zijn armen springen terwijl je slipje welhaast als vanzelf van je plotseling erg gewillige dijen afglijdt?
pi_78625445
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef Grimbert het volgende:

[..]

In ieder geval succes. Natuurlijk willen we de afloop graag horen

tvp
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:02:07 #22
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625469
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou niet teveel stressen, ze beseft sowieso wel dat je d'r leuk vind, anders zaten jullie niet te daten natuurlijk en al helemaal niet met vervolgdates.
Je kunt het zeggen, maar ik zie in het prille begin dáar de voordelen niet van, dat je d'r leuk vind weet ze toch wel aangezien je d'r probeerde te zoenen en blijft daten, dan kun je beter af en toe subtiel (voor mannen dan, niet die vage vrouwen reacties) aangeven dat je meer voor d'r begint te voelen en dat soort crap.

Maar de term verliefd gelijk in de groep gooien zou mijn ding niet zijn en nu je niets zegt gaat alles nog prima - al gaat het wat 'traag' - en je moet maar afwachten hoe het verloopt als je ineens zegt dat je al verliefd bent.
Al kan het net zo goed wél goed gaan, dat is het mooie van mensen he.
Soms is dat mooi ja
Maar ik ben meestal niet zo subtiel, ik zeg vaak de meest beschamende dingen
Ik heb ook geen flauw idee hoe ik dit subtiel moet brengen.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:01 schreef Xanthas het volgende:

[..]

In ieder geval succes. Natuurlijk willen we de afloop graag horen

tvp
Uiteraard
Ja, behalve soms.
pi_78625562
Ik zou het dus echt niet zeggen. Ook niet subtiel. Zolang zij je niet eens wil zoenen lijkt me dat haar gevoelens niet eens richting verliefdheid gaan.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:06:31 #24
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625586
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zou het dus echt niet zeggen. Ook niet subtiel. Zolang zij je niet eens wil zoenen lijkt me dat haar gevoelens niet eens richting verliefdheid gaan.
Daarom wil ik het dus juist zeggen, mocht dat zo zijn dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
Ja, behalve soms.
pi_78625628
Je moet kijken wat je wel en niet kan doen. Wat ze wel en niet leuk vind. Hoe ze reageert op bepaalde aanrakingen, bepaalde blikken. Kijk goed naar haar lichaamstaal en naar haar ogen dan kan je zien of ze het wel of niet wil, of ze het wel of niet leuk vind.
Haar lichaamstaal en ogen die liegen niet.
Woorden zijn misleidend iedereen kan van alles zeggen maar hun lichaamstaal en ogen die verraden ze.
Probeer er zo achter te komen wat ze wil en of ze je leuk vind.
Als je ziet en merkt dat ze iets leuk vind dan ga je daar verder in.
Ze moet als het ware jou aanwezigheid voelen en dan bedoel ik niet letterlijk fysiek maar ook dat ze gewoon echt bepaalde gevoelens krijgt of heeft als jij ook maar eventjes in de buurt bent.
hoi
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:09:02 #26
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78625639
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Daarom wil ik het dus juist zeggen, mocht dat zo zijn dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
uiteindelijk komt het er op neer hoe lang je onzekerheid trekt...en of je bereid bent het risico te nemen op een afwijzing...of een nietszeggend antwoord waarna je alsnog niks hebt...

van de ene kant zijn het pas 3 dates, en is het helemaal niet zo gek dat ze het rustig aan wil doen....maar van de andere kant zijn het al 3 dates, en weten de meeste mensen na de eerste of tweede date toch echt wel of het nog wat wordt...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:17:26 #27
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625899
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:08 schreef jg888 het volgende:
Je moet kijken wat je wel en niet kan doen. Wat ze wel en niet leuk vind. Hoe ze reageert op bepaalde aanrakingen, bepaalde blikken. Kijk goed naar haar lichaamstaal en naar haar ogen dan kan je zien of ze het wel of niet wil, of ze het wel of niet leuk vind.
Haar lichaamstaal en ogen die liegen niet.
Woorden zijn misleidend iedereen kan van alles zeggen maar hun lichaamstaal en ogen die verraden ze.
Probeer er zo achter te komen wat ze wil en of ze je leuk vind.
Als je ziet en merkt dat ze iets leuk vind dan ga je daar verder in.
Ze moet als het ware jou aanwezigheid voelen en dan bedoel ik niet letterlijk fysiek maar ook dat ze gewoon echt bepaalde gevoelens krijgt of heeft als jij ook maar eventjes in de buurt bent.
Aanrakingen reageert ze in elk geval goed op
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

uiteindelijk komt het er op neer hoe lang je onzekerheid trekt...en of je bereid bent het risico te nemen op een afwijzing...of een nietszeggend antwoord waarna je alsnog niks hebt...

van de ene kant zijn het pas 3 dates, en is het helemaal niet zo gek dat ze het rustig aan wil doen....maar van de andere kant zijn het al 3 dates, en weten de meeste mensen na de eerste of tweede date toch echt wel of het nog wat wordt...
Zij is ook degene die contact met mij heeft gezocht (hyves), ik had haar ontmoet bij vrienden en toen een beetje gepraat. Maar ik kon toen niks over haar vinden op internet.
Ik mag toch aannemen dat als zij degene is die het contact zeg maar heeft gestart dat er toch wel iets zal zijn?
Ja, behalve soms.
pi_78626258
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Aanrakingen reageert ze in elk geval goed op
[..]

Zij is ook degene die contact met mij heeft gezocht (hyves), ik had haar ontmoet bij vrienden en toen een beetje gepraat. Maar ik kon toen niks over haar vinden op internet.
Ik mag toch aannemen dat als zij degene is die het contact zeg maar heeft gestart dat er toch wel iets zal zijn?
Er zal zeker iets zijn want anders zou ze geen contact met je opnemen en niet verder gaan met afspreken en daten. Maar als je het te lang laat lopen dan is het bij de 6e date niet meer spannend voor haar, dan wordt het saai of je beland in de zogenaamde FRIENDZONE. Je moet ook zelfvertrouwen in jezelf hebben en dat moet je ook uitstralen! Jij bent de man!
Als je meer hulp of informatie wil hebben dan kan je een pm naar mij sturen.
hoi
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:30:18 #29
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78626350
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Grimbert het volgende:

Zij is ook degene die contact met mij heeft gezocht, ik had haar ontmoet bij vrienden en toen een beetje gepraat. Maar ik kon toen niks over haar vinden op internet.
dat mag je van mij best aannemen, ja

weet je...het is duidelijk dat je het gewoon tegen haar wil zeggen, en dat je vooral bevestiging daarvan zoekt...dus doe wat je wil, en wat goed voelt...er is geen goede of foute manier....persoonlijk zou ik het woord 'verliefd' niet in de mond nemen, but that's just me...je vindt haar leuk, en je bent er dusdanig mee bezig dat je het nodig vond er een topic over te openen...ik gok zo dat zij het wel doorheeft, als ze niet helemaal dom is...

...wat natuurlijk ook nog kan...ik ken haar natuurlijk niet

succes ermee, in ieder geval!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:51:23 #30
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78627098
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef jg888 het volgende:

[..]

Er zal zeker iets zijn want anders zou ze geen contact met je opnemen en niet verder gaan met afspreken en daten. Maar als je het te lang laat lopen dan is het bij de 6e date niet meer spannend voor haar, dan wordt het saai of je beland in de zogenaamde FRIENDZONE. Je moet ook zelfvertrouwen in jezelf hebben en dat moet je ook uitstralen! Jij bent de man!
Als je meer hulp of informatie wil hebben dan kan je een pm naar mij sturen.
Ik heb genoeg zelfvertrouwen vind ik zelf
Daar ligt het probleem niet, ik vroeg me gewoon af of het slim zou zijn om het gewoon direct te zeggen tegen haar.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat mag je van mij best aannemen, ja

weet je...het is duidelijk dat je het gewoon tegen haar wil zeggen, en dat je vooral bevestiging daarvan zoekt...dus doe wat je wil, en wat goed voelt...er is geen goede of foute manier....persoonlijk zou ik het woord 'verliefd' niet in de mond nemen, but that's just me...je vindt haar leuk, en je bent er dusdanig mee bezig dat je het nodig vond er een topic over te openen...ik gok zo dat zij het wel doorheeft, als ze niet helemaal dom is...

...wat natuurlijk ook nog kan...ik ken haar natuurlijk niet

succes ermee, in ieder geval!!
Dom is ze niet , dus ik denk dat ze het zelf ook wel door heeft, ik ben alleen degene die een klein beetje in het duister tast en ik wil gewoon van dat irritante gevoel af.
Ik denk ook niet dat ik het woord "verliefd" zou gebruiken hoor
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:56:58 #31
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78627302
quote:

[..]

Ja, idd. Gewoon zeggen, duidelijkheid scheppen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nee heb je, en Ja kun je krijgen toch ?
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:09:29 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78627790
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:56 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ja, idd. Gewoon zeggen, duidelijkheid scheppen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nee heb je, en Ja kun je krijgen toch ?
nog vrijgezel zeker?
pi_78630518
quote:

[..]

Dan moet je het gewoon tegen haar zeggen. Als iets niet werkt, is het wel je mond houden over dat soort zaken, totdat het te laat is en je een " had ik maar" gevoel hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:24:48 #34
97868 Krullehoofd
pi_78633460
quote:
Ik heb genoeg zelfvertrouwen vind ik zelf
Vrouwen zijn gek op zelfvertrouwen !
quote:
Dom is ze niet , dus ik denk dat ze het zelf ook wel door heeft, ik ben alleen degene die een klein beetje in het duister tast en ik wil gewoon van dat irritante gevoel af.
Ik denk ook niet dat ik het woord "verliefd" zou gebruiken hoor
Nogmaals nee heb je en ja kun je krijgen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:35:19 #35
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78633813
FUUUUUUUU!!! sms't ze een half uur geleden dat ze vanavond moet werken
Heb toen terug gesmst of ze na haar werk nog wil afspreken.... maar nog geen reactie.
Zal wel weer niks worden vandaag. Zit ik straks lekker met m'n 2 kaartjes bij de bios...
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:45:13 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_78634190
Tja... Ik zou het niet doen, maar ik snap wel waarom je het wilt doen. Je wilt gewoon effe duidelijkheid. Ze heeft nog niet met jou gezoend, maar wel een kus op de mond toch? En ze wilde daarna nog daten?

Ja zoals anderen zeiden, vertel haar maar hoe je voelt, maar zeg niks over verliefdheid en houden van.

Waarom vraag je haar anders niet waar jullie staan? Gewoon "Hey ik vind jou heel leuk en eigenlijk wilde ik weten, wat hebben wij precies?"
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:48:19 #37
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78634301
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Tja... Ik zou het niet doen, maar ik snap wel waarom je het wilt doen. Je wilt gewoon effe duidelijkheid. Ze heeft nog niet met jou gezoend, maar wel een kus op de mond toch? En ze wilde daarna nog daten?

Ja zoals anderen zeiden, vertel haar maar hoe je voelt, maar zeg niks over verliefdheid en houden van.

Waarom vraag je haar anders niet waar jullie staan? Gewoon "Hey ik vind jou heel leuk en eigenlijk wilde ik weten, wat hebben wij precies?"
Ja een kus op de mond wel, elke keer dat ik haar heb gezien ook.
Sowieso ga ik het niet over "houden van" hebben
Zoals jij het verwoord, zo had ik het ook een beetje in mijn hoofd om te gaan vragen.
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:53:08 #38
97868 Krullehoofd
pi_78634503
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef Grimbert het volgende:
Heb toen terug gesmst of ze na haar werk nog wil afspreken.... maar nog geen reactie.
Zal wel weer niks worden vandaag. Zit ik straks lekker met m'n 2 kaartjes bij de bios...
Gewoon een andere vriendin uitnodigen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:54:55 #39
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78634579
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:53 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Gewoon een andere vriendin uitnodigen
Nah, ik heb m'n broertje net gebeld, die gaat nu mee.
Ja, behalve soms.
pi_78634967
NEE!!! Niet zeggen! Of hou je van afwijzingen? Als ze eenmaal nee zegt (en die kans is wel groot als je niet 100% zeker weet dat ze je leuk vind. Als ze ook maar een beetje twijfelt is de kans op een nee al vrij groot) en dan kan je nooit meer wat proberen!

Ze reageert goed op je geflirt...ga daar dan mee door...Maar ga wel steeds iets verder. Zoek een goed moment om haar te zoenen. et voila!
Als iemand gaat zeggen tegen mij: ik vind je leuk blablabla, dan luister ik niet eens, dan wil ik weg...tenzij ik hem echt leuk vind.

succes!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:04:50 #41
97868 Krullehoofd
pi_78634972
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Goede kans gemist !
pi_78634980
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Wat romantisch !
a decent omelette.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:10:28 #43
283627 Tentin_Quarantino
Net als in de film
pi_78635206
Friendzone, your loss is inevitable!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:14:38 #44
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78635381
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
NEE!!! Niet zeggen! Of hou je van afwijzingen? Als ze eenmaal nee zegt (en die kans is wel groot als je niet 100% zeker weet dat ze je leuk vind. Als ze ook maar een beetje twijfelt is de kans op een nee al vrij groot) en dan kan je nooit meer wat proberen!

Ze reageert goed op je geflirt...ga daar dan mee door...Maar ga wel steeds iets verder. Zoek een goed moment om haar te zoenen. et voila!
Als iemand gaat zeggen tegen mij: ik vind je leuk blablabla, dan luister ik niet eens, dan wil ik weg...tenzij ik hem echt leuk vind.

succes!
'T gaat er toch ook om dat ze me echt leuk vind? wat moet ik er anders mee?
Ik flirt nu al bijna 2 maanden, duurt me gewoon te lang
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:22:07 #45
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78635680
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Wat romantisch !
"t is de Fok voorstelling van "Book of Eli" in Groningen, romantisch is dat sowieso al niet
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:23:53 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78635749
Iets in de trant van "Ik vind je leuk (...) Wat hebben wij nou eigenlijk?" lijkt me de beste oplossing.
Wel balen dat de bios niet doorgaat

Wanneer zie je haar weer?

Verder tvp voor de afloop
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:26:40 #47
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78635870
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef Yuki het volgende:
Iets in de trant van "Ik vind je leuk (...) Wat hebben wij nou eigenlijk?" lijkt me de beste oplossing.
Wel balen dat de bios niet doorgaat

Wanneer zie je haar weer?

Verder tvp voor de afloop
Ik hoop vanavond... maar dan moet ze wel eerst terug smsen
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:32:04 #48
97868 Krullehoofd
pi_78636103
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:14 schreef Grimbert het volgende:

[..]

'T gaat er toch ook om dat ze me echt leuk vind? wat moet ik er anders mee?
Ik flirt nu al bijna 2 maanden, duurt me gewoon te lang
Wat belangrijker is. Flirt ze ook met jou ?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:39:13 #49
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78636394
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:32 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

ja
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:42:14 #50
97868 Krullehoofd
pi_78636525
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef Grimbert het volgende:

[..]

ja
voorbeelden ?
pi_78636611
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ik hoop vanavond... maar dan moet ze wel eerst terug smsen
Ze komt me niet echt gemotiveerd over. Natuurlijk, als ze moet werken moet ze werken. Maar als ze echt met je zou willen afspreken zou ze je na haar werk willen zien of tenminste gelijk aangeven een andere datum te willen afspreken.
a decent omelette.
pi_78636680
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Ze komt me niet echt gemotiveerd over. Natuurlijk, als ze moet werken moet ze werken. Maar als ze echt met je zou willen afspreken zou ze je na haar werk willen zien of tenminste gelijk aangeven een andere datum te willen afspreken.
Misschien zit zij nu onderhand op een ander forum waar mensen haar aanraden om niet meteen terug te smsen en dat ze een beetje hard to get moet spelen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:50:26 #53
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78636885
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:44 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Mja, ze sms't tot nu toe altijd nog terug, soms duurt alleen een tijdje.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:46 schreef Felixa het volgende:

[..]

Misschien zit zij nu onderhand op een ander forum waar mensen haar aanraden om niet meteen terug te smsen en dat ze een beetje hard to get moet spelen.
Dat hoop ik niet wat voor nut heeft "hard to get" spelen
Ja, behalve soms.
pi_78636922
Ik heb volgens mij nog nooit gehoord dat "zeggen dat je verliefd bent" voordat je al verder bent dan wat dates zonder zoenen, iets heeft opgeleverd.

Iedere vrouw houdt van spanning, en die piekt op het moment dat je elkaar voor de eerste keer echt zoent, en dat willen ze gewoon allemaal meemaken. Als jij je kaarten op tafel legt komt zo'n moment er niet op dezelfde manier.
pi_78637075
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:50 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet wat voor nut heeft "hard to get" spelen
Jou gekker en gekker van haar maken zoals ze nu doet. Hoe langer je zit te wachten op die dingen, hoe meer je eraan blijft denken en hoe sterker jou gevoelens voor haar zullen worden. Zo werkt dat gewoon, iedere seconde die jij besteedt aan haar te denken doet een schepje bovenop jouw emoties.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:58:19 #56
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78637259
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:54 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Jou gekker en gekker van haar maken zoals ze nu doet. Hoe langer je zit te wachten op die dingen, hoe meer je eraan blijft denken en hoe sterker jou gevoelens voor haar zullen worden. Zo werkt dat gewoon, iedere seconde die jij besteedt aan haar te denken doet een schepje bovenop jouw emoties.
Als ze dat doet.... ja dan klopt het wel
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:05:57 #57
97868 Krullehoofd
pi_78637566
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:32 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Heb je ook voorbeelden van haar flirterige gedrag ?
pi_78637654
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

"Nee, hihi, je mag m'n drankje wel betalen hoor... "
a decent omelette.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:12:55 #59
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78637844
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Als ik met haar bel of sms vooral veel dubbelzinnige dingen zeggen.
De laatste tijd ook meer mij een beetje "onopvallend" aanraken.
Een keer dat ik haar eens probeerde echt goed te zoenen het afkappen en dan lachen op een bepaalde manier... weet niet hoe dat uit te leggen.
Zijn nog wel meer dingetjes, maar kan ze zo niet even terughalen.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

"Nee, hihi, je mag m'n drankje wel betalen hoor... "
Nee, dat soort dingen niet
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:20:11 #60
97868 Krullehoofd
pi_78638107
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Een keer dat ik haar eens probeerde echt goed te zoenen het afkappen en dan lachen op een bepaalde manier... weet niet hoe dat uit te leggen.
Tja, om eerlijk te zijn komt nou niet echt flirterig over...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:21:52 #61
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78638169
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:20 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Tja, om eerlijk te zijn komt nou niet echt flirterig over...
Geloof me nou maar
Ja, behalve soms.
pi_78638249
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Geloof me nou maar
Ga er gewoon voor. Trek je niet te veel aan van "ons". Als je op je plaat gaat, dan heb je weer iets geleerd in je leven.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78638260
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef Grimbert het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat soort dingen niet
Aan het lijntje houden...........weleens gehoord van die uitdrukking??

Als ik iemand leuk vind en diegene probeert me te zoenen dan kap ik het niet af. Als ik dat wel zou doen dan zijn er maar 2 mogelijkheden. Of ik vind je niet leuk op de zoen-en-meer-kinda-way. Of ik heb ooit ergens gelezen dat het wel werkt om hard to get te spelen. In beide gevallen zou je ver weg moeten blijven. In het eerste geval kom je in een friendszone en daar wil je niet zijn en in het 2e geval ben ik een vermoeiende puber.

Dus veel te verliezen heb je niet. Ik zou maar eens een drankje gaan drinken met haar, haar nog eens proberen te zoenen en als ze weer weigert, dan is dat hét moment om haar eens te vragen naar het waarom van het niet willen zoenen. Dan weet je waar je aan toe bent.
pi_78638295
Klinkt alsof ze best onzeker is en ook een beetje verlegen. Dus je probeerde haar fatsoenlijke te zoenen maar dan kapt ze het met een glimlach af? Dat is een afwijzing of gewoon een reactie dat het haar nog wat te snel gaat, oftewel ze durft bepaalde drempels niet over, maar wie weet wil ze die drempels maar al te graag trotseren? Gewoon wat gaan drinken en een paar glazen later durft ze misschien wel.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:25:46 #65
97868 Krullehoofd
pi_78638322
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Geloof me nou maar
Geef dan een voorbeeld van zo'n dubbelzinnige SMS.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:30:33 #66
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78638512
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Aan het lijntje houden...........weleens gehoord van die uitdrukking??

Als ik iemand leuk vind en diegene probeert me te zoenen dan kap ik het niet af. Als ik dat wel zou doen dan zijn er maar 2 mogelijkheden. Of ik vind je niet leuk op de zoen-en-meer-kinda-way. Of ik heb ooit ergens gelezen dat het wel werkt om hard to get te spelen. In beide gevallen zou je ver weg moeten blijven. In het eerste geval kom je in een friendszone en daar wil je niet zijn en in het 2e geval ben ik een vermoeiende puber.

Dus veel te verliezen heb je niet. Ik zou maar eens een drankje gaan drinken met haar, haar nog eens proberen te zoenen en als ze weer weigert, dan is dat hét moment om haar eens te vragen naar het waarom van het niet willen zoenen. Dan weet je waar je aan toe bent.
Ok, dank je. hier kan ik wel wat mee
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Xeanor het volgende:
Klinkt alsof ze best onzeker is en ook een beetje verlegen. Dus je probeerde haar fatsoenlijke te zoenen maar dan kapt ze het met een glimlach af? Dat is een afwijzing of gewoon een reactie dat het haar nog wat te snel gaat, oftewel ze durft bepaalde drempels niet over, maar wie weet wil ze die drempels maar al te graag trotseren? Gewoon wat gaan drinken en een paar glazen later durft ze misschien wel.
Dat zal misschien wel het beste zijn ja.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Geef dan een voorbeeld van zo'n dubbelzinnige SMS.
Ik ga hier geen smsjes posten
Ja, behalve soms.
pi_78638768
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Dat zal misschien wel het beste zijn ja.
Ik weet natuurlijk niet hoe zij is, dus het kan ook dat je gewoon keihard aan het lijntje wordt gehouden omdat zij daarop kickt ofzo.

Hoe verlegen is ze? Hoe impulsief is ze? Zulke dingen moeten wij weten om een fatsoenlijk inschatting te kunnen maken, alhoewel het meer aan jou is om dat te doen natuurlijk.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:40:40 #68
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78638918
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe zij is, dus het kan ook dat je gewoon keihard aan het lijntje wordt gehouden omdat zij daarop kickt ofzo.

Hoe verlegen is ze? Hoe impulsief is ze? Zulke dingen moeten wij weten om een fatsoenlijk inschatting te kunnen maken, alhoewel het meer aan jou is om dat te doen natuurlijk.
Ze komt niet echt verlegen op me over in ieder geval, erg impulsief dan weer wel.
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:04:24 #69
97868 Krullehoofd
pi_78640032
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:40 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ze komt niet echt verlegen op me over in ieder geval, erg impulsief dan weer wel.
Alles wat je hier neerzet is vanuit jouw referentiekader en heel erg subjectief. Zonder daadwerkelijke info over wat zij zegt en doet, m.a.w. objectieve feiten omtrent haar zeggen en doen, kunnen wij hier op FOK nooit iets zinnigs zeggen en alleen maar dingen roepen die jij graag wilt horen of die je niet graag wilt horen.
pi_78640122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Alles wat je hier neerzet is vanuit jouw referentiekader en heel erg subjectief. Zonder daadwerkelijke info over wat zij zegt en doet, m.a.w. objectieve feiten omtrent haar zeggen en doen, kunnen wij hier op FOK nooit iets zinnigs zeggen en alleen maar dingen roepen die jij graag wilt horen of die je niet graag wilt horen.
Je hoeft niet zo negatief te doen over zijn refentiekader hoor. Afgezien dat hij misschien door een roze bril naar haar kijkt in bepaalde mate zal het meeste wat hij hier over haar zegt niet ver van de werkelijkheid af zitten.

Maar het is inmiddels wel duidelijk dat hij actie moet gaan ondernemen, anders blijft hij natuurlijk bezig. En als hij echt aan het lijntje wordt gehouden moet hij daar achter komen om het mogelijk af te kappen.
pi_78640835
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Grimbert het volgende:
Ja hoor, pics van mij staan in m'n fotoboek!
Ik hoop dat ze jouw humor kan waarderen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:24:37 #72
97868 Krullehoofd
pi_78640885
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:06 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo negatief te doen over zijn refentiekader hoor. Afgezien dat hij misschien door een roze bril naar haar kijkt in bepaalde mate zal het meeste wat hij hier over haar zegt niet ver van de werkelijkheid af zitten.

Maar het is inmiddels wel duidelijk dat hij actie moet gaan ondernemen, anders blijft hij natuurlijk bezig. En als hij echt aan het lijntje wordt gehouden moet hij daar achter komen om het mogelijk af te kappen.
Ik doe niet negatief over zijn referentiekader. Als dat zo overkomt, mijn excuses. Ik zeg alleen om iets nuttigs te zeggen over de situatie is het nodig om buiten zijn roze bril te kijken naar hoe zij reageert op zijn geflirt.
pi_78651812
Jeetje.. 1,5 maand? En dan nog aan het tobben? *zucht*
pi_78665326
Duurt beetje lang he
pi_78665618
Heeft mevrouw nou al gesmst?
a decent omelette.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:40:17 #76
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78666156
mja... ze heeft gsmst.
Na mijn bios bezoekje tuzzen de fokkers was ik de stad even ingegaan om wat te eten, toen kwam ik op het briljante idee om langs haar werk te gaan (cafe), ze zei dus dat ze tot 21:00 moest werken.
Nou, ik kom daar aan om ongeveer 20:00 maar ze staat er dus niet, ik vraag aan het meisje aan de bar waar ze is en die zegt dat ze helemaal niet hoefde te werken.
45 minuten later krijg ik een sms van haar of de film leuk was, dus ik reageer "ja, maar je was niet op je werk?" waarop zij zei dat ze net thuis is en we elkaar vast misgelopen zijn... dus...
Nou ja, ik verwacht er niks meer van in ieder geval. Mocht ik het mis hebben dan post ik dat nog wel
Ja, behalve soms.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:42:49 #77
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78666195
quote:

[..]

Je bedoelt, zonder zadel op het paard?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:43:47 #78
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78666211
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:40 schreef Grimbert het volgende:
mja... ze heeft gsmst.
Na mijn bios bezoekje tuzzen de fokkers was ik de stad even ingegaan om wat te eten, toen kwam ik op het briljante idee om langs haar werk te gaan (cafe), ze zei dus dat ze tot 21:00 moest werken.
Nou, ik kom daar aan om ongeveer 20:00 maar ze staat er dus niet, ik vraag aan het meisje aan de bar waar ze is en die zegt dat ze helemaal niet hoefde te werken.
45 minuten later krijg ik een sms van haar of de film leuk was, dus ik reageer "ja, maar je was niet op je werk?" waarop zij zei dat ze net thuis is en we elkaar vast misgelopen zijn... dus...
Nou ja, ik verwacht er niks meer van in ieder geval. Mocht ik het mis hebben dan post ik dat nog wel
Nou, dat lijkt me duidelijk
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:44:37 #79
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78666225
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef Grimbert het volgende:

Waarom zou je uberhaupt kaartjes van tevoren kopen?
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:47:15 #80
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78666279
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waarom zou je uberhaupt kaartjes van tevoren kopen?
ze waren gratis van Fok!
maar ik ga maar eens naar bed.
Ja, behalve soms.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:51:07 #81
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78666334
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:47 schreef Grimbert het volgende:

[..]

ze waren gratis van Fok!
maar ik ga maar eens naar bed.
Oh
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 maart 2010 @ 00:55:05 #82
163650 Greys
pi_78666405
Wat een doos
Ze is wel héél vaag naar jou toe hoor.
Als ik jou was zou ik gewoon eens een tijdje niets laten horen. Laat haar nu maar naar jou toe komen als ze interesse heeft. Je hebt nu wel lang genoeg je best gedaan al.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78666422
quote:
mja... ze heeft gsmst.
Bleegh. Wat een rotwijf.

Verder wat Conleche zegt.
pi_78666425
quote:
mja... ze heeft gsmst.
Hmmm. Da's kut. Maar je weet wel waar je aan toe bent.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:56:23 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78666430
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
Wat een doos
Ze is wel héél vaag naar jou toe hoor.
Als ik jou was zou ik gewoon eens een tijdje niets laten horen. Laat haar nu maar naar jou toe komen als ze interesse heeft. Je hebt nu wel lang genoeg je best gedaan al.
Het feit dat ze liegt over werken zegt toch genoeg?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 maart 2010 @ 01:01:30 #86
163650 Greys
pi_78666486
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Het feit dat ze liegt over werken zegt toch genoeg?
Ja dat is waar. Ik kan daar ook geen uitvlucht voor bedenken eigenlijk (dat ze op het laatste moment iets belangrijkers had ofzo). Nou ja, beter voor TS dat ie weet waar hij aan toe is. Maar wel een rotstreek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 maart 2010 @ 01:03:10 #87
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78666510
Eerlijkheid lijkt idd ver te zoeken

The age of dishonesty
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78666513
Knip die 'lijn' door waar ze je aan vast heeft gelegd en move on
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:39:49 #89
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78670815
Nou... ik ga in ieder geval niet degene zijn die haar nu nog vraagt om iets te doen.
Een tijdje radiostilte van mijn kant, mocht er van haar kant nog wel iets komen dan zal ik haar ook vragen waarom ze niet gewoon een beetje eerlijk is, eerlijkheid is toch niet te veel gevraagd lijkt me...
Ja, behalve soms.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:41:29 #90
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78670858
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:39 schreef Grimbert het volgende:
Nou... ik ga in ieder geval niet degene zijn die haar nu nog vraagt om iets te doen.
Een tijdje radiostilte van mijn kant, mocht er van haar kant nog wel iets komen dan zal ik haar ook vragen waarom ze niet gewoon een beetje eerlijk is, eerlijkheid is toch niet te veel gevraagd lijkt me...
je vindt haar eigenlijk toch nog leuk en hoopt dat ze een goede reden blijkt te hebben, of je op een andere manier een strohalm geeft om aan vast te houden?
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:47:46 #91
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78671076
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je vindt haar eigenlijk toch nog leuk en hoopt dat ze een goede reden blijkt te hebben, of je op een andere manier een strohalm geeft om aan vast te houden?
Ja, klopt, ik vind haar nog leuk...
Ja, behalve soms.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:49:56 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78671154
quote:
misschien was het gewoon een lullig smoesje... is ze verplicht om jou de waardheid te vertellen, zijn jullie al getrouwd?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 maart 2010 @ 09:50:42 #93
163650 Greys
pi_78671172
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat is op zich ook best menselijk, je kunt vaak niet zomaar even een knop omzetten en iemand van de ene op de andere dag niet meer leuk vinden. Er blijft altijd nog wel iets sluimeren.
quote:
Waarom bel je haar niet gewoon (geen sms of email) en zeg je dat de gang van zaken bijzonder vervelend vond gisteren en erg benieuwd bent naar haar uitleg. Niet 'zielig' doen tegen haar, maar juist even laten merken dat je hier echt niet van gediend bent.
En daarna neem je afstand. Dan heb je het in elk geval voor jouw gevoel afgesloten en hoef je niet meer af te wachten of zij alsnog met een verklaring komt. Want die heb je zelf al gevraagd. Maar daar zal wel een smoes op komen, denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:51:49 #94
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78671210
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Re het volgende:

[..]

misschien was het gewoon een lullig smoesje... is ze verplicht om jou de waardheid te vertellen, zijn jullie al getrouwd?
nee, natuurlijk is ze niets verplicht...iedereen gebruikt wel eens een lullig smoesje als ze geen zin hebben om rechtstreeks te zeggen dat ze geen zin hebben...alleen geeft het wel aan dat TS' gevoelens voor haar hoogstwaarschijnlijk niet wederzijds zijn...
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:54:58 #95
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78671318
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Re het volgende:

[..]

Natuurlijk is ze dat niet verplicht, maar netjes zou het wel zijn.

Maar goed, ik doe eerst even niks en laat het eerst maar even voor wat het is.
Ja, behalve soms.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:55:44 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78671342
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nee, natuurlijk is ze niets verplicht...iedereen gebruikt wel eens een lullig smoesje als ze geen zin hebben om rechtstreeks te zeggen dat ze geen zin hebben...alleen geeft het wel aan dat TS' gevoelens voor haar hoogstwaarschijnlijk niet wederzijds zijn...
nou ja misschine is ze idd wel afgeknapt omdat TS het wonderschone idee had naar een film te gaan, die nog gratis was ook...

maakt verder weinig uit hoor, verder gewoon goed idee om haar nu het initiatief te geven
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 maart 2010 @ 09:56:15 #97
163650 Greys
pi_78671360
Succes daarmee. Met 'even niets doen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:58:15 #98
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78671414
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is op zich ook best menselijk, je kunt vaak niet zomaar even een knop omzetten en iemand van de ene op de andere dag niet meer leuk vinden. Er blijft altijd nog wel iets sluimeren.
ja, natuurlijk...dat is niet van de ene op de andere dag voorbij...wilde het alleen even van TS zelf horen
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:59:10 #99
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78671436
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:55 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja misschine is ze idd wel afgeknapt omdat TS het wonderschone idee had naar een film te gaan, die nog gratis was ook...

maakt verder weinig uit hoor, verder gewoon goed idee om haar nu het initiatief te geven
Als ze daar op af zou knappen dan ben ik er helemaal klaar mee.
Ja, behalve soms.
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:04:15 #100
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78671610
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Als ze daar op af zou knappen dan ben ik er helemaal klaar mee.
niet liegen als ze daarna weer belt en zegt dat ze je weer wil zien, dan is het wel weer okee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')