abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:36:47 #101
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_78728510
Onrealistisch plan met 6 miljoen auto's in een land waar je in 3 uur doorheen rijdt. Goed plan om tolhuisjes te maken ergens rond Utrecht of Amsterdam, kijken hoe de mensen dan nog naar hun werk komen. Rekeningrijden is een goed initiatief, maar mensen vertrouwen de overheid al niet eens met de zogenaamde 'spionage kastjes' hoe wordt er dan van ze verwacht dat ze een particulier bedrijf er mee gaan vertrouwen? Voor mij is de keus simpel in ieder geval.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_78744136
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wees dan ook zo eerlijk om erbij te vertellen dat een ander privatiserings project zo gigantisch mislukte dat Indiana het schielijk weer onder de Staat onderbracht.
Kortom, een vogel maakt nog geen zomer
Lulbird eerlijk? als dat gebeurt stem ik PVV!!!

welk project was dat? En ik wil wedden dat dat tolweg project lukte omdat ze een bepaalde wet er door gedrukt hebben zodat dat bedrijf een onnatuurlijk monopolie had.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_78760857
Het ene project is het andere niet en privatiseren is een kunst. Privatisering is geen paardenmiddel dat zo maar helpt. Vooral in handen van de overheid kunnen bepaalde projecten onder het mom van privatiserint totaal mislukken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:16:24 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_78766374
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
Dat werkt in engeland ook goed op het spoor.
ik hoop dat dat sarcastisch was ?

Als je van Londen naar Schotland met de trein wilt kost je dat per treinkaartje nog meer dan dat je een auto aanschaft, naar schotland rijdt , onderweg paar keer tankt en bij aankomst de auto in een ravijn dumpt.

echt niet normaal.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')