Ik heb echt non stop gekotst, voelde me zo ellendig en moest nu net weer overgeven terwijl er al uren niets meer in m'n maag zit en ik alleen nog maar gal en bloed spuugquote:
Iew. Zou je niet wat water drinken? Al kost je dat uit het is wel wat beter voor je slokdarm en gebit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb echt non stop gekotst, voelde me zo ellendig en moest nu net weer overgeven terwijl er al uren niets meer in m'n maag zit en ik alleen nog maar gal en bloed spuug!
Ik denk verkeerde mayonaisequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iew. Zou je niet wat water drinken? Al kost je dat uit het is wel wat beter voor je slokdarm en gebit.
Iets verkeerds gegeten gister?
Irritant inderdaad. Heb zelf al in geen jaren meer gebraakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk verkeerde mayonaise! En ja ik drink ook wat water tussendoor, maar dat gaat er meteen weer uit
!
Als je maar niet je kussen onderkotst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Breathtaking het volgende:
Maar goed, ik ga weer even in bed liggen, moet rust hebben van m'n dokter en als ik zo rond een uur of drie nog aan het overgeven ben dan mag ik bellen, yay!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:16 schreef wolvendagen het volgende:
Pics waar je om vroeg staan op twitter.
Een Heidi?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij ook. Alleen ik lijk op een Heidi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |