Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Balkenende nog best sterk vanavond.
echt zo'n irritant wijsneuzerig vrije school meisjequote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Adelante het volgende:
Wat een irritant wijf zeg...
Want het land staat in vuur en vlam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.
Ongetwijfeld inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ondanks z'n afwezigheid zal Wilders wel weer een belangrijk gespreksonderwerp zijn.
Op zeker dat binnen 3 minuten zijn naam valtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef Veerboot het volgende:
tvp'tje voor vanavond vast. Hopelijk gaat het W-woord eens niet vallen, maar ik vrees ook het ergste.
Grappig, nooit geweten dat de tune van BvD van Phil Collins was. Even opgezocht, heet 'Saturday Night And Sunday Morning'. Wat een bazentune was dat toch eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:17 schreef Krambo het volgende:
Gebruiken ze nou dat muziekje van barend en Van Dorp? (hoe heet dat nummer ook alweer? het is van Phil Collins als ik het goed heb)
Denk zelfs binnen de minuut. Witteman zal zich wel 'verontschuldigen' dat onze grote vriend niet wilde komen naar dat linkse VARA-hol.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op zeker dat binnen 3 minuten zijn naam valt
Gelukkig niet zegquote:
Dat kan toch prima in deze reeks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Arcee het volgende:
Zie ook: Live debat vanavond P&W 23:05 - Zonder Wilders! (Deel 1)
Lijkt mij dus ookquote:
Prachtige omschrijving van het CDAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja. Het is een heel aardige man uit Zeeland die weleens met mensen in gesprek gaat maar totaal geen flauw idee heeft wat er speelt in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |