Oh, in de ochtend lig ik altijd nog te meuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie.
Bier in de ochtend is wel standaard op LL ja.
Haha ja, die was vorig jaar toch ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef Haantjedevoorste het volgende:
O o, krijgen we weer deze discussie?
Je mag best mee praten maar om te zeggen dat drugs nodig is, nee natuurlijk is het niet nodig. Het is alleen een stuk fijner. En dat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan is hun zaak. (Er was toch ook een gast die van een 'lantarenpaal' sprong onder invloed van lsd?)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van jou ja
Dat je er alleen maar over mee mag praten als je het hebt gedaan
(Dude sprong van de eiffeltoren! Ook mooi dom! Heb je het zelf gedaan, zo nee, mag je he took niet dom noemen)
Inderdaad... Was ook erg vriendelijk allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Haha ja, die was vorig jaar toch ook
Heb ik dan net ff gemist.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Haha ja, die was vorig jaar toch ook
Daar kan ik niet over mee praten. Geen alcohol gedronken vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik had vorig jaar wel het idee dat het festival bier alcoholvrij was maar dat kan aan mij liggen.
Heb je groot in de krant gezien dat Lowlands zijn klanten heeft opgelicht? Niet? Dan zal het wel gewoon 5% bier zijn geweest zoals ze het verkochtenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:33 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik had vorig jaar wel het idee dat het festival bier alcoholvrij was maar dat kan aan mij liggen.
Iedereen moet het ook helemaal zelf weten. Best ende prima.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad... Was ook erg vriendelijk allemaal![]()
Iedereen moet lekker zelf weten wat ze wel of niet gebruiken, ikzelf ben niet vies van een kleine versnapering op de avond. Niet omdat ik het nodig heb, wel omdat het me zo'n fijn gevoel geeft. 's Middags kun je mij regelmatig lurkend aan een joint vinden... Ik val er niemand mee lastig, dus waarom de discussie?
De zon brandt mij meestal voor 12 uur m'n tent wel uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:32 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh, in de ochtend lig ik altijd nog te meuren.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De zon brandt mij meestal voor 12 uur m'n tent wel uit.
En stbabylon jij bent de drugsverslaafde toch? Met je 200 euro per maand aan peuken.
Ja vind ik ook, en het gaat nog allemaal vriendelijk ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik mag daar toch wel een mening over hebben?
Achja ik stond met bier op en ging met bier slapen, misschien merk je het dan allemaal niet meer zo. Ik drink het toch wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je groot in de krant gezien dat Lowlands zijn klanten heeft opgelicht? Niet? Dan zal het wel gewoon 5% bier zijn geweest zoals ze het verkochten
Ik zit meestal aan de rand/in het bos.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De zon brandt mij meestal voor 12 uur m'n tent wel uit.
En stbabylon jij bent de drugsverslaafde toch? Met je 200 euro per maand aan peuken.
Natuurlijk mag je een mening er over hebben, zeg toch ook niet dat je er niks over mag zeggen? Ik kwam niet met het argument dat als je het nooit hebt gedaan dat je er dan niks over mag zeggen....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen moet het ook helemaal zelf weten. Best ende prima.
Maar ik mag daar toch wel een mening over hebben?
Ja ik ben dus het eerste jaar dat onze groep ging niet mee geweest en zij hebben nu een vaste plek. Dus ik heb weinig keus. Maar ik vind het niet erg, dan rol ik m'n tent uit en ga nog even op m'n luchtbed onder de partytent liggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik zit meestal aan de rand/in het bos.
Je vraagt waarom de discussie. Nou daaromquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je een mening er over hebben, zeg toch ook niet dat je er niks over mag zeggen? Ik kwam niet met het argument dat als je het nooit hebt gedaan dat je er dan niks over mag zeggen....
Er is wel een kans dat dat toch enigszins invloed heeft op je beoordelingsvermogen....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Achja ik stond met bier op en ging met bier slapen, misschien merk je het dan allemaal niet meer zo. Ik drink het toch wel.
Ja het is overal wel warm hoor, ook in de schaduw.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja ik ben dus het eerste jaar dat onze groep ging niet mee geweest en zij hebben nu een vaste plek. Dus ik heb weinig keus. Maar ik vind het niet erg, dan rol ik m'n tent uit en ga nog even op m'n luchtbed onder de partytent liggen.
Oei! Dat kan wel een ernstige invloed hebben bij het kruisje snuffelen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:44 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Er is wel een kans dat dat toch enigszins invloed heeft op je beoordelingsvermogen....
Hoezo???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei! Dat kan wel een ernstige invloed hebben bij het kruisje snuffelen dan
Ben ik daar nou mee begonnen? Met dat hele 'aan je kruis ruiken?'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei! Dat kan wel een ernstige invloed hebben bij het kruisje snuffelen dan
Maar wel beter vol te houden dan in de volle zon natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja het is overal wel warm hoor, ook in de schaduw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |