Waarmee, met dat Jotcha niet zo badass is als ik?quote:
Nee hoor, maar je mag niet klikkenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nietus, doe jij nu ook al gemeen tegen mij?
Sunray klinkt dan wel weer vrolijkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een Volvo 440 Sunray
Jotcha is een schattige krullenbolquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarmee, met dat Jotcha niet zo badass is als ik?
Wie?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden. En wees gezegend dat je ze niet kent.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar een DAF 66 wint het imho tochEn doe 'ns een plaatje van je 440
Want daar vind ik het kleurtje belangrijk van
![]()
Ik vind vooral Uprising, Resistance en Undisclosed Desires tofquote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zeker! En van het nieuwe album, United states of Eurasia! I Belong to You, en alle Exogenesis![]()
Daf 66 pwned je reetquote:
Jordy van Loonquote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie?
Omg, ik snap jou echt niet vandaagsorry!
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je mag niet klikkenAnders mag je niet meer door mijn straatje gaan
Ik klikte niet, zei alleen maar de waarheidquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je mag niet klikkenAnders mag je niet meer door mijn straatje gaan
Met mij op de achtergrondquote:
Als er bikini babes onze auto's wassen met dat spul van jou, dan morgenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Heimen, wanneer gaan we de auto's wassen en poetsen?
Ik heb geen spul om hem te wassen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als er bikini babes onze auto's wassen met dat spul van jou, dan morgen?
Deze is door het kleurtje wel tofquote:
Da ik je spaar, dohhquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarmee, met dat Jotcha niet zo badass is als ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |