Idd een logische plek voor een breuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef error_404 het volgende:
Niet zo gek dat uitgerekend daar je blad barst....
Is in Duistsland heel normaal, daar zien ze de keuken net zo als hier een meubelstukquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:24 schreef klusfoobje het volgende:
wie verhuist er nu z'n keuken ??
Wilden ze die niet overnemen ? of heb je casco opgeleverd?
Zo gek vind ik dat ook niet, eigenlijk...quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:24 schreef klusfoobje het volgende:
wie verhuist er nu z'n keuken ??
Wilden ze die niet overnemen ? of heb je casco opgeleverd?
idd. In de basis is het een meubel met een aantal apparaten, kun je best verhuizen. Alleen met het blad had ik het anders aan moeten pakken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:36 schreef exlurker het volgende:
[..]
Is in Duistsland heel normaal, daar zien ze de keuken net zo als hier een meubelstuk
Gammamedewerkers om technische raad vragenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:48 schreef SolidasRock het volgende:
Ga naar de gamma en vraag om spul om composiet te kunnen repareren? Zij wijzen je vervolgens de juiste Bison superiets aan...? Overigens zie ik niet waar het is gebroken? Uiterst rechts of zo?
Zei ik dat Gamma hem moest adviseren dan? Ik zei dat Gamma hem de plek aan moest wijzen waar die composietlijm ligt. TS is uitstekend zelf in staat de verpakking te lezen en een keuze te maken of niet? Ik ben er redelijkerwijs van overtuigd dat wat TS zoekt prima in de BISON hoekje kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef error_404 het volgende:
[..]
Gammamedewerkers om technische raad vragen
Net zoiets als de vakkenvuller bij AH om tips voor een specifiek recept vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |