quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Shirley92 het volgende:
Hallo, ik ben nieuw op FOK!. Ik was aan het surfen op het internet en ik kwam dit forum tegen, ik heb even rondgekeken en het leek me wel wat. Vooral het fotoboek. Ik hoop dat jullie me wegwijs kunnen maken.
Als je geïnteresseerd in mij bent: Fotoboek van Shirley92
Mijn fotoboek is nog lang niet klaar en ik ga er nog meer verhalen en foto's in plaatsen.
Shirley92.
hmm tostiesquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef Lysdexie het volgende:
Bôh zo een tosti maken
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef aight1 het volgende:
Jonge je had nie eens lapo, tevens is er al een topic [ afbeelding ]
wat een kanker smilyquote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef aight1 het volgende:
Jonge je had nie eens lapo, tevens is er al een topic [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm forever blowing bubbles Pretty bubbles in the air. They fligh so high, they reach the sky And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding I looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air...
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef hc4ftr het volgende:
twizu held wat je bent #2 word nog meer bagger
brb ff douchen en dan kom ik,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friet!
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef hc4ftr het volgende:
twizu held wat je bent #2 word nog meer bagger
brb ff douchen en dan kom ik,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Sorry Twizu maar aids is nog ergerquote:
die zit allang in klbquote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef kutkabouter het volgende:
dit gaat te fur, ze is al een topic lang afgezeken
Donthate smileyquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef hc4ftr het volgende:Shirley92 => pic van shirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Gonaz het volgende:
[..]
* Gonaz raakt wolfrolf aan en zag dat het goed was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |