Smaken verschillen, wat de een leuk vind, vind de ander niet leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb nog geen enkele leuke topic van hem gezien.
En iedereen zal er mee door blijven gaan zolang er niks aan die kuttopics gedaan wordt.
Lekker simpel om te bannen en notes uit te delen terwijl iedereen zich helemaal kapot irriteert eraan.
waarom krijgt de een dan wel een note/ban en de ander niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Smaken verschillen, wat de een leuk vind, vind de ander niet leuk.
Als je een topic niet leuk vind dan klik je op Back in je browser en geef je een ander topic een kans.
Fotos van iemand gaan posten voegt niks toe en is ernstig in strijd met de netiquette.
Status van de poster, posthistorie, intentie van de post, humeur van de mod in kwestie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom krijgt de een dan wel een note/ban en de ander niet?
dat dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:17 schreef WillFerrell het volgende:
Dat is dan ook weer achterlijk. Hou consequent regels aan of niet.
Ja, zou je dat willen? 5 swarmahoers op KLB?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:17 schreef WillFerrell het volgende:
Dat is dan ook weer achterlijk. Hou consequent regels aan of niet.
gelijke monniken, gelijke kappenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, zou je dat willen? 5 swarmahoers op KLB?
Persoonlijk lijkt me daar echt geen flikker aan.
Als Remsjo zo loopt te kankeren over die foto's, moet ie ze zelf maar verwijderen uit zijn Fobo. Blijven users nog steeds spammen, 48 uur ban voor mijn part.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, zou je dat willen? 5 swarmahoers op KLB?
Persoonlijk lijkt me daar echt geen flikker aan.
die onzin is zo afgeleerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als Remsjo zo loopt te kankeren over die foto's, moet ie ze zelf maar verwijderen uit zijn Fobo. Blijven users nog steeds spammen, 48 uur ban voor mijn part.
Onzin. fobo en forum zijn gescheiden zaken. Users moeten gewoon het fatsoen opbrengen om niet ter zake doende dingen niet te posten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als Remsjo zo loopt te kankeren over die foto's, moet ie ze zelf maar verwijderen uit zijn Fobo.
nogmaals: waarom krijgt de ene user daarvoor een ban/note/waarschuwint/*vul hier actie in naar wens, en de andere user niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Onzin. fobo en forum zijn gescheiden zaken. Users moeten gewoon het fatsoen opbrengen om niet ter zake doende dingen niet te posten.
dan vraag ik me af of iemand notes heeft gehad vanwege het posten van mijn pics, ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Adelante het volgende:
Wij meten niet met twee maten. Foto's gebruikt voor userbashing worden altijd verwijderd en genote. En kuttopics van wie dan ook gaan op slot. Klaar.
Die Roel en Eline pics?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan vraag ik me af of iemand notes heeft gehad vanwege het posten van mijn pics, ik betwijfel het
Nee mijn pics uit mijn fobo, en ik ben niet roel of elinequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Roel en Eline pics?
Zeker wel dat we ook die hebben verwijderd en genote!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nogmaals: waarom krijgt de ene user daarvoor een ban/note/waarschuwint/*vul hier actie in naar wens, en de andere user niet?
Ik vond het ongepast dat foto's uit mijn fobo door users hier zelfs op eigen servers oid gezet worden en dan letterlijk gezegd wordt "voor het geval ik ze nog eens nodig heb" , ze hier ook posten op het forum en daar gewoon geen flikker mee gedaan wordt?
Waarom denk je dat ik nog maar 1 pic in mn fobo heb?
![]()
hier wordt met meerdere maten gemeten.
man ik ben 30quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef Adelante het volgende:
Heb je een link naar dat topic waar het is gebeurd?
en ik dacht dat roel en eline jouw kinderen waren
But I'm goddamn close.quote:
Aaaaahahahahahahaha!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:05 schreef Adelante het volgende:
en ik dacht dat roel en eline jouw kinderen waren
bitchquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Aaaaahahahahahahaha!!![]()
![]()
Sorry LL, ik had een ontzettend kuthumeur maar dit is echt grappig![]()
![]()
Ik gun je de wereldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
I'm serious!![]()
Je gunt me ook niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |