Niet vaag hinten vrouwquote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet gewoon leren interpreteren, man!![]()
Die komt in mijn signatureeeeequote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie vergeet nou een DeLuna
Dan ben je toch echt wel een groen blaadje sla
Tegen die tijd wel ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken.![]()
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #13 - UITVERKOCHT!
Ben je dan al 16 of ben je al 16/
hij is jonger dan mijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken.![]()
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #13 - UITVERKOCHT!
Ben je dan al 16 of ben je al 16/
Betekent natuurlijk niet gelijk dat het gebakje is afgeschrevenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Want totaal loss is dat het meer kost om de auto APK gekeurd te krijgen dan dat de dagwaarde is
Ik sta ook in die van jouquote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet er echt werk van maken, ik sta al in zoveel siggen, je wilt het niet weten
Ik zoek nog iemand om er mee naartoe te gaan.quote:
Het is..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Het is luna die mij moet terechtwijzen
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Betekent natuurlijk niet gelijk dat het gebakje is afgeschreven..
Hoe komen jullie hierop btw?
Hier doorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb nu al verschillende ongevallen gehoord met Lada's waarbij de andere auto echt compleet total loss was en de Lada gewoon weg reed
![]()
I love Communism
Wat waar wanneer? Oh en hoe duurquote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand om er mee naartoe te gaan.
Je bent weer uit de mijne hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet er echt werk van maken, ik sta al in zoveel siggen, je wilt het niet weten
How cutequote:
De prijs staat er nog niet bij. 23 juni. Goffertpark.quote:
Zal toch eens kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De prijs staat er nog niet bij. 23 juni. Goffertpark.
Juf......quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Want luna is juf, nou ja bijna dan
Nederlands heh
Zonde. Ik zal aan je denken als ik los ga bij Kees.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, jammerlijk genoeg nietTe laat enzo
Nee hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Want totaal loss is dat het meer kost om de auto APK gekeurd te krijgen dan dat de dagwaarde is
Maar hoe staat het nou met je niet rijdende gebakje?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Betekent natuurlijk niet gelijk dat het gebakje is afgeschreven..
Hoe komen jullie hierop btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |