Rammen met Deepack ging toch wel lekker?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jammer dat ze die draaide op het eind bij Hardbass, paste er echt niet bij. Op het eind moet je rammen. Wat Zatox gelukkig nog deed
Lekkere plaatjes allebei, Jammer dat Pavelow niet overgaat in een hardstyle track daarna (teminste, dat hoor ik niet in 't filmpje)quote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe Zatox klinkt veelbelovend
uit de NC top 10: Max Enforcer - Black Anthem 2010 (Now this is HARD-style :-)
Dus daar ben ik ook heel benieuwd naar, hele korte preview staat hier:
in diezelfde top 10 staat ook:Pavelow - Beautiful & Rich / Soundflip
en dat is de dunstyle plaat van hardbass:
Zodra Raoullekke z'n moelleke al opendoet schiet ik in de lachquote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Stukje Great Zany Show anthem:
http://bambuser.com/channel/fusionrecords/broadcast/611798
Eindelijk is ie verstandig geweest en overgestapt op Logic
Waarmee produceerde hij eerst dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Voorheen alleen Noisecontrollersquote:Op maandag 8 maart 2010 18:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarmee produceerde hij eerst dan?
Dacht dat heel Fusion met Logic werkte. Noisecontroller en Pollen iig.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 8 maart 2010 18:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zodra Raoullekke z'n moelleke al opendoet schiet ik in de lach![]()
Eens, die samples en stijl van Beatifull & Rich vind ik briljant, had alleen iets meer hardstyle mogen zijn. Hybrids kan ik ook wel van genieten, al was het alleen maar omdat het de stijl weer een beetje verder evolueert en dat uiteindelijk (hopelijk) betere muziek oplevert. 2008 (toch? of was 't 9?) was wat dat betreft in mijn ogen een beetje een triest jaar, maar 2010 klinkt nu al prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Lekkere plaatjes allebei, Jammer dat Pavelow niet overgaat in een hardstyle track daarna (teminste, dat hoor ik niet in 't filmpje)
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef LtNoX het volgende:
Verder van het weekend weer eens ontdekt hoe klein Nederland is: Zie je in de plaatselijke (zeker-niet-hardstyle-) kroeg een hoofd, waarvan je zeker weet dat die ergens eerder gezien hebt. Ineens de inval dat het wel een Fokker moest wezen, en jawel hoor, blijkt 't Bartman te zijn
klinkt goedquote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Jazeker, ook niks van de kou op de terugweg gemerkt in ieder gevalquote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
Ik leef nogWas het nog gezellig?
Het was idd een ontmoeting waarvan ik dacht? WTF? die zag ik niet aankomenIk wist ook niet dat er andere fokkers in de buurt woonden
en die ook in dit topic kwamen
Ik ook niets gemerkt van de kou, ik was zo thuisquote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef LtNoX het volgende:
Jazeker, ook niks van de kou op de terugweg gemerkt in ieder geval. BIj jullie ook wel gelukt zeker?
Kan me echt geen groter contrast van een hardstyle feest, dan die tent, bedenken, om een hardstyle fokker tegen te komenZonder twijfel mijn week(end) WTF
Small world!
ik vind doomsday juist een uber plaatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef NLS04 het volgende:
Heb um nu een aantal keer beluisterd ma die doomsday plaat van tatanka is echt matig, hoop dat ie dit jaar nog wel wat beters maakt.
plaat van de week: scope dj - househeads![]()
vond al zn laatste soloplaten ( met uitzondering van de remixxen) niet erg boeiend maar househeads is echt briljant
Aan de muren te zien is het idd daar. NC zijn vorige week verhuisd, dus dan was er een plekje voor bob denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat is Innersound Studio's zijn dat de studio's in Veldhoven waar ook de rest van de Fusion crew zit?
Heerlijke track met zo'n bijna "toing" basskick (elastiek geluidje, weet ik hoe je t wil omschrijven.. ) Goeie shizzlequote:
Still Waiting.. I-net hier weer dichtgeslibt ofzo.. teringtrage dl..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:41 schreef mstx het volgende:
Wat een lekkere CD van HHZ![]()
MF Point of Perfection![]()
![]()
Psychedelic![]()
Let The Bass Kick remix![]()
![]()
Hate It or Love It edit![]()
![]()
Dreamcatcher![]()
The B-side
Van mij is die binnen. Heerlijke cd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Still Waiting.. I-net hier weer dichtgeslibt ofzo.. teringtrage dl..
Niet echt een ruis, maar er is wel verschil (hoog geluidje). Niet echt storend als ik er naar zit te luisteren dus weet niet of we het over hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef RiKe het volgende:
Horen jullie bij die Let the bass kick op 2:04 ook een ruis op de achtergrond?
Klinkt een beetje als een reverse bassline, maar dan van ruis, die verdwijnt op 2:09 weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |